Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 215 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Jubelien schreef:
12-09-2025 09:32
Oh, dit zou ik ook graag willen voor oudste! Zou zoiets bestaan?
In Duitsland wil ik ook kijken naar leuke kalenders. Bij DM, en... waar nog meer? Heeft iemand tips?
Ja. Wera heeft elk jaar een gereedschap adventskalender. Kan je bestellen op Amazon.
lizenlotte schreef:
12-09-2025 10:32
Ik vraag me af wat je dan had verwacht voor 29,95? Voor een beautykalender betaal je veel meer en de winst op de producten die daar inzitten is ook veel hoger dan op de producten die de notenshop verkoopt..
Het gaat om nootjes, ik zie op de website dat rond de 1 euro per 100 gram is. Ik vind 15 gram in sommige zakjes dan wel echt heel erg weinig. Had meer verwacht, doe op z’n minst alles 50 gram en de wat goedkopere nootjes dan 75 ofzo.
Er zit veel meer variatie in dan alleen maar nootjes en er zijn ook echt maar weinig nootjes die 1 Euro per 100 gram kosten, om over de prijs van die andere dingen die er in zitten nog maar te zwijgen. Nee ik ben het echt niet met je eens en de vergelijking met een beautykalender vind ik ook appels met peren vergelijken.
Daarbij zit er ook best wat tijd en kosten en materiaal in de verpakking zelf, die ik heel leuk en goed uitgevoerd vind. Dus ik vind het wel waard voor wat je krijgt!
(Niet alle reacties gelezen)

Ik ga die van Catrice kopen! Echt een mooi pakket voor dat geld. Die van Essence viel wat tegen, is leuk voor jonge meiden denk ik vooral (10 - 16 jaar).
Merel90 schreef:
12-09-2025 09:48
Ik weet dat Action vorig jaar eentje wel had. Weet niet of dit jaar weer is.
Action heeft dit jaar een heel leuke kalender, heb al een unboxing gezien.
Frost schreef:
12-09-2025 12:48
(Niet alle reacties gelezen)

Ik ga die van Catrice kopen! Echt een mooi pakket voor dat geld. Die van Essence viel wat tegen, is leuk voor jonge meiden denk ik vooral (10 - 16 jaar).
Ik had die van Catrice vorig jaar nog in de sale, maar toen was ie ook leuk.

En nu is het een beautycase.
lizenlotte schreef:
12-09-2025 12:21
Er zit veel meer variatie in dan alleen maar nootjes en er zijn ook echt maar weinig nootjes die 1 Euro per 100 gram kosten, om over de prijs van die andere dingen die er in zitten nog maar te zwijgen. Nee ik ben het echt niet met je eens en de vergelijking met een beautykalender vind ik ook appels met peren vergelijken.
Dat mag, ik vind hem een beetje karig :)

Die van Douglas vind ik ook wel goed trouwens! Is 70 euro, maar zeker als die meedoet met de 25% kortings acties.
Flashy schreef:
12-09-2025 13:05
Ik had die van Catrice vorig jaar nog in de sale, maar toen was ie ook leuk.

En nu is het een beautycase.
Vind het heel leuk dat het nu een beautycase is! Heb hem besteld :-) Nu nog zorgen dat ik er 2,5 maand vanaf kan blijven :-D
Frost schreef:
12-09-2025 13:35
Vind het heel leuk dat het nu een beautycase is! Heb hem besteld :-) Nu nog zorgen dat ik er 2,5 maand vanaf kan blijven :-D
Waar heb je deze besteld?
Maar mensen gaan voorbij
Duffie_1 schreef:
12-09-2025 10:07
Ja klopt! De action had er vorig jaar eentje die had ik toen voor mijn zoon. Maar ik heb ze nu nog niet zien liggen en ze weten niet of hij komt of niet dit jaar, dus dacht vraag of jullie hier misschien nog een leuke weten.

En als ik niks kan vinden denk ik dat ik er zelf eentje ga maken voor hem met gereedschap.
Op adventskalendershop.nl staan er meerdere!
Joppie schreef:
12-09-2025 14:05
Boozyshop!
Filsen is ook blij, ze krijgen bestellingen binnen nav dit topic, haha. Wordt genoemd op hun fb.
Wintertime16 schreef:
12-09-2025 20:39
Filsen is ook blij, ze krijgen bestellingen binnen nav dit topic, haha. Wordt genoemd op hun fb.
Jaaa zo leuk! 🥰
Joppie schreef:
12-09-2025 14:05
Ik verwacht dat ie ook wel in de Kruidvat komt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven