Zwanger worden 12+ maanden..
zaterdag 20 april 2024 om 11:45
Goedemorgen dames,
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?
Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject
Ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die al (weer) een jaar bezig zijn en mee willen schrijven in een nieuw topic?
Iedereen die al wat langer bezig is is welkom, met of zonder traject
NAAM: | LEEFTIJD: | NOD: | KIND: | GESTART: | BIJZONDERHEDEN: |
---|---|---|---|---|---|
Broodkruimel | 40 | 4e | Juni 2023 | ||
Zonnegloed | 29 | | 1e | April 2023 | 1e ivf poging raak |
Perenboompje | 36 | 1e | Juni 2021 | 2e IVF poging | |
Olifantje | 1e | Januari 2023. | IVF/ICSI traject | ||
Pinchos | 31 | 1e | Juli 2021. | IVF traject | |
Koffiehagedis | 36 | | 1e | September 2023 | |
Fidei | 30 | | 1e | okt 2023 | OI met letrozol |
Fleurig | 32 | 1e | augustus 2023 | ||
Kikix | 31 | | 1e | 2022 | |
Noompje | 30 | | 1e | eind 2023 | Met behulp van letrozol |
broodkruimel1984 wijzigde dit bericht op 05-06-2025 10:02
72.57% gewijzigd
zondag 14 september 2025 om 09:36
Gefeliciteerd met jullie zoon Noompje. Fijn dat hij het naar omstandigheden zo goed doet. Heel veel geluk samen
Ah nee Groeneloper, wat ongelooflijk shit zeg. Dikke knuffel
Pff, ook voor jou mega spannend Broodkruimel. Ik duim dat het niet doorzet
Hier lijkt mijn menstruatie zich ook aan te dienen nu, gek om daar een keer blij om te zijn. Straks het ziekenhuis maar een berichtje sturen als het echt duidelijk doorzet, over een week dan gel-echo. Hopelijk is er gewoon niks aan de hand en kunnen we de cyclus erna een terugplaatsing krijgen. Fingers crossed
Ah nee Groeneloper, wat ongelooflijk shit zeg. Dikke knuffel
Pff, ook voor jou mega spannend Broodkruimel. Ik duim dat het niet doorzet
Hier lijkt mijn menstruatie zich ook aan te dienen nu, gek om daar een keer blij om te zijn. Straks het ziekenhuis maar een berichtje sturen als het echt duidelijk doorzet, over een week dan gel-echo. Hopelijk is er gewoon niks aan de hand en kunnen we de cyclus erna een terugplaatsing krijgen. Fingers crossed
zondag 14 september 2025 om 09:41
Hoe gaat het nu met jullie Noompje?
Groeneloper, kom je de dagen een beetje door? Heb je wat afleiding?
Perenboompje, fijn dat het zich lijkt aan te dienen. Benieuwd naar de echo. Hopelijk valt het mee. Moet ik dan denken aan een soort hsg? Maar dan anders haha..
Hier zga ongesteld geworden helaas. Ik had van de week al het gevoel dat het niet gelukt was. Ben natuurlijk wel verdrietig maar ik voelde het al aankomen dus had me er al een beetje op ingesteld. Even kijken wanneer de sluizen echt open gaan en dan het ziekenhuis even op de hoogte brengen. Voor vandaag maar even een rustdagje op de bank met de tv aan.
Fijne zondag allemaal
Groeneloper, kom je de dagen een beetje door? Heb je wat afleiding?
Perenboompje, fijn dat het zich lijkt aan te dienen. Benieuwd naar de echo. Hopelijk valt het mee. Moet ik dan denken aan een soort hsg? Maar dan anders haha..
Hier zga ongesteld geworden helaas. Ik had van de week al het gevoel dat het niet gelukt was. Ben natuurlijk wel verdrietig maar ik voelde het al aankomen dus had me er al een beetje op ingesteld. Even kijken wanneer de sluizen echt open gaan en dan het ziekenhuis even op de hoogte brengen. Voor vandaag maar even een rustdagje op de bank met de tv aan.
Fijne zondag allemaal

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in