Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
zaterdag 13 september 2025 om 22:54
In mijn slaapkamer was het officieel onder de 20 graden geraakt.
Ik heb nog t shirts hangen, maar ook die ga ik nu maar op bergen, dan kunnen de wintertruien de kast in. De zomerjurkjes liggen allang weer opgeborgen. Koop ook alweer een paar weken op mijn wintersloffen (met een hardere zool zodat de kou van de vloer niet in mijn pootjes trekt), de zomerslofjes zonder zool zijn alweer te koud.
Op de momenten dat het droog is, is het nog wel lekker met jas aan. Ik vrees voor de dagen dat de kou dwars door je broek heen waait. Maar goed, zo ver is het nog niet dus beter nog niet te veel zwelgen in zelfmedelijden. Vooralsnog kleuren de bomen momenteel echt prachtig! Olijfjes groen, geel, bruin, oranje en rood, zo mooi!

Op de momenten dat het droog is, is het nog wel lekker met jas aan. Ik vrees voor de dagen dat de kou dwars door je broek heen waait. Maar goed, zo ver is het nog niet dus beter nog niet te veel zwelgen in zelfmedelijden. Vooralsnog kleuren de bomen momenteel echt prachtig! Olijfjes groen, geel, bruin, oranje en rood, zo mooi!
zondag 14 september 2025 om 12:48
Wij hadden de hele avond plensregen en onweerGrasgevoerd schreef: ↑13-09-2025 15:06Oh jongens, hier was het heerlijk. Zonnig en nog slippertemperatuur.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 14 september 2025 om 12:57
zondag 14 september 2025 om 18:02
Wij in de avond ook. Maar overdag dus niet.
maandag 15 september 2025 om 11:17
Brrr, daarvoor moet het voor mij toch echt 20+ zijn. En droog, hier regende het gisteren. Vandaag ook weer gelukkig was ik nu slim om een vest mee te nemen naar kantoor.
maandag 15 september 2025 om 12:00
yes! Vrijdag moet ik werken maar ik kan daarna wel lekker even naar het bos gaan.Grasgevoerd schreef: ↑15-09-2025 11:28Ik weet niet hoe het bij jullie wordt, maar hier wordt het komende vrijdag en zaterdag 24/26 graden. Met zon.
Hertenbronst!

Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 15 september 2025 om 12:02
Ik ben snel gaan kijken maar hier ook inderdaad! Ik ga zorgen dat ik vrijdagmiddag optijd klaar ben.Grasgevoerd schreef: ↑15-09-2025 11:28Ik weet niet hoe het bij jullie wordt, maar hier wordt het komende vrijdag en zaterdag 24/26 graden. Met zon.
maandag 15 september 2025 om 13:26
Ik ben dan in Oostenrijk en de verwachtingen zijn echt topGrasgevoerd schreef: ↑15-09-2025 11:28Ik weet niet hoe het bij jullie wordt, maar hier wordt het komende vrijdag en zaterdag 24/26 graden. Met zon.
Tot noch toe altijd mooi weer gehad met de Almabtrieb.
Pieremachochel
donderdag 18 september 2025 om 14:37
Gezellig dat je hier bent.Mijniebelle schreef: ↑18-09-2025 14:19Morgen nog even genieten! Blegh, ben het nu al zat dat we nog een hele herfst en winter moeten.
(Ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier ben, ik was altijd een erg fanatieke zomerhater)
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het komt dat je nu geen zomerhater meer bent.
donderdag 18 september 2025 om 14:52
Ik ben haar niet, maar hier hetzelfde. Schreef vroeger aan de overkant mee. Noemde de zon een helbal. Zat hele dagen binnen in de zomer. En voelde me zo depressief als een deur (vind je het gek als je hele dagen binnen zit).
Veel mensen zien de zon alleen maar als bron van kanker. Vroeger zag men de zon als medicijn. Ik kies er niet langer voor om de zon te demoniseren en zoek hem op een verantwoorde manier op.
Van heel erg heet word ik nog steeds niet bijster vrolijk. Maar ik ben een fan van de zon. Ook van de zomerzon. Liefst met een graad of 27. Maar de rest van het jaar geniet ik er ook van.
donderdag 18 september 2025 om 15:17
Ik ben afgelopen anderhalf jaar 14 kilo afgevallen, waardoor ik wat beter tegen de warmte kan (ben nog steeds echt geen fan van 30+ graden hoor!) en ik me fijner voel in leuke zomerkleding en naar buiten gaan.
Los daarvan weet ik het niet precies. Er is een soort knop omgegaan dat ik de zomersfeer en langer licht nu fijner vind dan 's avonds vroeg donker, maar goed, het heeft nog steeds beide zijn plus- en minpunten natuurlijk. Ben alleen wat minder super-anti en super-voor.
donderdag 18 september 2025 om 23:33
Morgen een dagje heerlijk genieten! Even opladen voor de herfst eraan komt. Het beste van de herfst is de klok een uur terug. Ik zit dan veel beter in mijn ritme die blijft van maart tot oktober in de war.
Hebben jullie een daglichtlamp? Ik heb er wel 1 maar gebruik die vooral in de winter. Zou het nut hebben om nu al te beginnen.
Hebben jullie een daglichtlamp? Ik heb er wel 1 maar gebruik die vooral in de winter. Zou het nut hebben om nu al te beginnen.
Terug van weggeweest
zaterdag 20 september 2025 om 12:41
zondag 21 september 2025 om 08:19

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in