Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1529 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Het waait hard hier. We zitten lekker buiten uit de wind. Anders is het niet te doen.
Mutsje78 schreef:
31-08-2025 17:21
Gisteren was het niet onaardig in de zon.

Het was geen slechte zomer in de zin dat het niet de hele maand juli verregent is. En een aantal warme dagen met 30 graden.

Maar voor een echte topzomer zou het van Mei tm September tussen de 25 en 30 graden moeten zijn met zon, geen (harde) westenwind en geen verregende dagen. En veel lange zwoele zomeravonden. De zomer zoals die elk jaar beschreven word in tijdschriften. Maar wat een illusie is in dit wisselvallige land aan de Noordzee met zijn westenwind.
Dat is toch totaal niet realistisch in Nederland? In geen enkel land eigenlijk. Overal heb je wel eens een regenperiode of extremen qua temperatuur.
Nothing happens for a reason
Hier was het heerlijk vandaag, ik heb tijdens mijn pauze in een t-shirt gelopen. Ik vind af en toe een buitje niet zo erg en er worden lekkere temperaturen voorspeld de komende dagen, dus ik ben tevreden!
Ik vind september (ok, ok, pas 2 dagen) best goed te doen tot nu toe. Ja, ook regen. Maar hier veel zon, best ook warm, en net rond half 8 nog lekker buiten een wandelingetje kunnen maken met 20 graden.

En de voorspellingen zijn ook al ok.

Ik vond de echte zomermaanden wat tegenvallen met wat ik lekker vind, maar over het algemeen was het in mijn beleving niet slecht. En we hebben echt geboft met het voorjaar (zeg maar de maanden april/mei/juni.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven