Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025
vrijdag 13 september 2024 om 16:18
dinsdag 2 september 2025 om 18:04
Dat is toch totaal niet realistisch in Nederland? In geen enkel land eigenlijk. Overal heb je wel eens een regenperiode of extremen qua temperatuur.Mutsje78 schreef: ↑31-08-2025 17:21Gisteren was het niet onaardig in de zon.
Het was geen slechte zomer in de zin dat het niet de hele maand juli verregent is. En een aantal warme dagen met 30 graden.
Maar voor een echte topzomer zou het van Mei tm September tussen de 25 en 30 graden moeten zijn met zon, geen (harde) westenwind en geen verregende dagen. En veel lange zwoele zomeravonden. De zomer zoals die elk jaar beschreven word in tijdschriften. Maar wat een illusie is in dit wisselvallige land aan de Noordzee met zijn westenwind.
Nothing happens for a reason
dinsdag 2 september 2025 om 20:31
Ik vind september (ok, ok, pas 2 dagen) best goed te doen tot nu toe. Ja, ook regen. Maar hier veel zon, best ook warm, en net rond half 8 nog lekker buiten een wandelingetje kunnen maken met 20 graden.
En de voorspellingen zijn ook al ok.
Ik vond de echte zomermaanden wat tegenvallen met wat ik lekker vind, maar over het algemeen was het in mijn beleving niet slecht. En we hebben echt geboft met het voorjaar (zeg maar de maanden april/mei/juni.
En de voorspellingen zijn ook al ok.
Ik vond de echte zomermaanden wat tegenvallen met wat ik lekker vind, maar over het algemeen was het in mijn beleving niet slecht. En we hebben echt geboft met het voorjaar (zeg maar de maanden april/mei/juni.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in