Het Grote Viva Katten Topic deel 4
zaterdag 18 september 2021 om 00:22
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 
en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Welkom!!

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
maandag 15 september 2025 om 08:13
Hier zijn ze best wel op op natvoer, maar eten niet een heel zakje per dag leeg.
Gemiddeld een half zakje natvoer per kat. Kan wel meer geven maar ze laten het staan. En dan gooi ik het weg. Dat vind ik zonde.
Zus is van het weekend 2 geworden
Ik had nog kuipjes gourmet-mousse en dat ging er wel in als zoete koek.
Gemiddeld een half zakje natvoer per kat. Kan wel meer geven maar ze laten het staan. En dan gooi ik het weg. Dat vind ik zonde.
Zus is van het weekend 2 geworden

maandag 15 september 2025 om 14:19
GefeliciteerdMEFunny schreef: ↑15-09-2025 08:13Hier zijn ze best wel op op natvoer, maar eten niet een heel zakje per dag leeg.
Zus is van het weekend 2 geworden![]()

maandag 15 september 2025 om 18:39
Ik geef ook een half zakje en bewaar de anderen helft in de koelkast voor de volgende dag.MEFunny schreef: ↑15-09-2025 08:13Hier zijn ze best wel op op natvoer, maar eten niet een heel zakje per dag leeg.
Zus is van het weekend 2 geworden![]()
Gefeliciteerd!!!
maandag 15 september 2025 om 18:42
Oei, nee dan weet ik het ook niet meerderooiekater schreef: ↑15-09-2025 14:19Ja lust die ook niet
Heb al geprobeerd
Hills
Sanimed
Kattovit
Trovet
Virbac
Alleen 1 soort van RC eet die redelijk.
De zakjes natvoer RC Urinary Moderate Calorie gaf ik aan mijn katertje. Hij at het vlees niet op, maar likte wel de gelei/vocht op.
maandag 15 september 2025 om 19:20
maandag 15 september 2025 om 19:25
Liefde is …. Soep maken voor mijn kat, anders eet hij het nietderooiekater schreef: ↑15-09-2025 19:20Ik heb hier een echte mousse eteren rc heeft pathé van de s/o lijn daar maak ik soep van

maandag 15 september 2025 om 20:11
dinsdag 16 september 2025 om 05:41
Het is royal canin pathe leaf staat er bij maar met extra water kan je er soep van maken.
https://www.brekz.nl/royal-canin-veteri ... nt=normaal
donderdag 18 september 2025 om 18:42
Nou… zo lijkt alles langere tijd zonder problemen te gaan en zo zit je bij de dierenarts.
Broer loopt opeens mank. Gebruikt zijn linker voorpootje niet. Dit merkte ik opeens op een klein uurtje geleden.
Nu zit ik in de wachtkamer bij de DA.
(Na een missie om hem in de reismand te krijgen)
Het is al een stressvol gebeuren (reismand, auto etc) en de hondjes om ons heen zijn er niet rustig onder.
Hopen dat het meevalt.
Broer loopt opeens mank. Gebruikt zijn linker voorpootje niet. Dit merkte ik opeens op een klein uurtje geleden.
Nu zit ik in de wachtkamer bij de DA.
(Na een missie om hem in de reismand te krijgen)
Het is al een stressvol gebeuren (reismand, auto etc) en de hondjes om ons heen zijn er niet rustig onder.
Hopen dat het meevalt.
donderdag 18 september 2025 om 20:05
Gelukkig valt het mee.
Het pootje is duidelijk dikker. Gelukkig Geen koorts en hij kan het pootje nog wel gebruiken dus waarschijnlijk niet gebroken.
Een verstuiking. Op vraag van mij heeft hij een prik gekregen met pijnstillers en verder metacam voor thuis.
Echt een lekkere vent zeg. Gelukkig kwam er een assistent erbij om alles te onderzoeken omdat hij pittig kan zijn. En het gegrom en ongemak werd zichtbaar
.
Ik ben wel echt super blij met deze praktijk. Het geduld en begrip ook met mijn aanwijzingen.
Ik had een weekendje weg gepland. Nu het mee valt kan ik vragen of de oppas metacam in het voer kan doen zaterdag. Zondag ochtend kom ik weer thuis. Morgen kan ik voor vertrek het zelf nog geven.
Hij ziet er niet zielig uit verder. Verstopt zich niet.
Wel grappig dat zusje erg gevoelig voor geurtjes is. Ze ging gelijk blazen toen we terug kwamen. Dus nu even wat catnip sprays door het huis om de ontspanning terug te vinden.
Nou goed zo ben je weer een avondje verder
Het pootje is duidelijk dikker. Gelukkig Geen koorts en hij kan het pootje nog wel gebruiken dus waarschijnlijk niet gebroken.
Een verstuiking. Op vraag van mij heeft hij een prik gekregen met pijnstillers en verder metacam voor thuis.
Echt een lekkere vent zeg. Gelukkig kwam er een assistent erbij om alles te onderzoeken omdat hij pittig kan zijn. En het gegrom en ongemak werd zichtbaar
Ik ben wel echt super blij met deze praktijk. Het geduld en begrip ook met mijn aanwijzingen.
Ik had een weekendje weg gepland. Nu het mee valt kan ik vragen of de oppas metacam in het voer kan doen zaterdag. Zondag ochtend kom ik weer thuis. Morgen kan ik voor vertrek het zelf nog geven.
Hij ziet er niet zielig uit verder. Verstopt zich niet.
Wel grappig dat zusje erg gevoelig voor geurtjes is. Ze ging gelijk blazen toen we terug kwamen. Dus nu even wat catnip sprays door het huis om de ontspanning terug te vinden.
Nou goed zo ben je weer een avondje verder
vrijdag 19 september 2025 om 13:12
Hier dus echt precies hetzelfde!, en ook het linkervoorpootje! Dat is wel heel toevallig
Mijn katje zakt echt door het gewrichtje heen, zo zielig om te zien. Ik hoop dat het net zo snel goed gaat als bij jouw katje.
loulou39 wijzigde dit bericht op 20-09-2025 08:43
13.68% gewijzigd

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in