Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
zondag 14 september 2025 om 18:54
Ik ben weer terug van twee weken Italië. Het was heerlijk en intotaal 3000km getoured met de auto. Ik had daar echt totale rust en dat doet goed.
Alleen het idee dat ik na morgen gewoon weer in het zelfde gezeik terrecht kom...dan denk ik alleen maar 'pfffff'. Morgen gelijk een afspraak met de bedrijfsarts en behandeling bij de psycholoog.
Ik sta ergens wel weer open voor het daten, maar ook weer niet. Dus nog steeds laat ik dat maar voor wat het is. Wel nog getwijfeld om mijn zogenoemde ex nog een appje te sturen om hem een fijne vakantie te wensen met zijn vader. Die vakantie betekend veel voor hem, maar wat blijkt. Deze is niet door gegaan en daar was hij zo bang voor...dat zijn moeder dat nog zou saboteren. Dat is dus blijkbaar gelukt en dat vind ik wel ontzettend sneu voor hem. (Ik heb hem nog altijd gewoon op FB)
Dat gun ik hem gewoon niet en vind ik echt heel erg.
Alleen het idee dat ik na morgen gewoon weer in het zelfde gezeik terrecht kom...dan denk ik alleen maar 'pfffff'. Morgen gelijk een afspraak met de bedrijfsarts en behandeling bij de psycholoog.
Ik sta ergens wel weer open voor het daten, maar ook weer niet. Dus nog steeds laat ik dat maar voor wat het is. Wel nog getwijfeld om mijn zogenoemde ex nog een appje te sturen om hem een fijne vakantie te wensen met zijn vader. Die vakantie betekend veel voor hem, maar wat blijkt. Deze is niet door gegaan en daar was hij zo bang voor...dat zijn moeder dat nog zou saboteren. Dat is dus blijkbaar gelukt en dat vind ik wel ontzettend sneu voor hem. (Ik heb hem nog altijd gewoon op FB)
Dat gun ik hem gewoon niet en vind ik echt heel erg.
zondag 14 september 2025 om 19:10
Jaaaaaa bizar he! Vind het nog steeds bijzonder dat ik het chemie stuk blijkbaar alleen voelde. Dat heb ik nog nooit gehad. Vaak voel je dat toch wel aan de ander.
Maar het is oké zo. We zien elkaar voorlopig nog in werksetting en ik kan dat prima scheiden.
Ik geloof er ook wel in dat als het ergens toch zo bedoeld is dat er iets ontstaat dan gebeurt dat wel. En wordt hij gelukkig met zijn beginnende relatie dan is dat hem natuurlijk gegund. Dan is hij niet de man voor mij blijkbaar
Had wel even heul dikke knoop in maag afg vrijdag hoor en heb mezelf zielig gevroten aan chocolade en een fles wijn in m'n up gedronken
En nu is het prima weer
maandag 15 september 2025 om 09:23
Heeeel herkenbaar Emmely dat vele nadenken! Nu even niet aan het daten of op de apps maar wanneer ik dat wel doe kan ik ook óveral over nadenken. Chat iemand te weinig dus alleen savonds een paar berichtjes, is het niet goed. Chat iemand de hele dag door, is het weer teveel. Vraagt iemand niets, vat ik dat op als desinteresse maar als iemand teveel vraagt is voelt het weer als een interview setting en ga zo maar door..
Super leuk dat jullie dagelijks contact hebben Attraverso! Hoe is je vakantie verder in het mooie Italië?
Naahhh wat ontzettend balen Peertjes! Die zagan we niet aankomen.. Maar aan de andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent.
Ahh Plasticss
Ik herken je situatie echt heel erg! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de HA met hopelijk een doorverwijzing naar de POH, ook hier gaat het niet zo lekker en ik wil niet dat dit verder gaat (naar een burn-out oid) dus even aan de bel trekken. Al vind ik dat doodeng want ik haaaat het om mijzelf kwetsbaar (lees; huilen) op te stellen. Naja het moet maar even.. maar ik zit dus ook steeds met daten in mijn achterhoofd. Enerzijds niet verstandig als je niet lekker in je vel zit omdat je dan wellicht andere keuzes maakt dan wanneer je je wel goed voelt, je hebt je energie hard nodig voor jezelf etc etc… maar het kan ook wél goed uitpakken. Anyway al voelt het niet zo: Het is heel moedig én goed dat je met jezelf aan de slag gaat!
Super leuk dat jullie dagelijks contact hebben Attraverso! Hoe is je vakantie verder in het mooie Italië?
Naahhh wat ontzettend balen Peertjes! Die zagan we niet aankomen.. Maar aan de andere kant weet je nu wel waar je aan toe bent.
Ahh Plasticss

maandag 15 september 2025 om 09:43
Algemeen gesproken loopt de vakantie erg goed, het weer en Italië zijn fantastisch, was hier al meerdere keren maar ik ga nooit meer zo lang een kamer delen met iemand anders dan een partner. Ik leer mijn vriendin nu van een heel andere kant kennen. Prima om leuke dingen mee te doen maar we zouden nooit samen kunnen leven.
Niet quoten ajb.
Niet quoten ajb.
maandag 15 september 2025 om 10:51
Ik wist niet dat je met iemand anders was Attraverso maar wat vervelend dat het anders gaat dan je zou willen. Ik probeer het zo vaag mogelijk te houden omdat je het niet fijn vind dat je bericht gequote wordt dus dan zal ik ook niet teveel uitweiden in mijn post. Maar dat is ook altijd wat ze zeggen hé dat je iemand pas écht leert kennen op vakantie.. Is het een optie om zo af en toe ook iets voor jezelf te doen? Zodat je ook even ruimte voor jezelf hebt?
maandag 15 september 2025 om 14:36
A Pupke...ja het is heel vervelend....maar het is belangrijk dat je je toch openstelt en ze zijn wel wat gewend merk ik nu. Ik zat bij de POH en zat echt tegen het huilen aan en ze zei 'laat maar gaan'. Ook bij de pyscholoog heb ik meerdere keren me echt moeten laten gaan en huilen is heel normaal. Ik schaam/schaamde me heel erg als ik huil maar nu merk ik dat het opluchting geeft.Pupke schreef: ↑15-09-2025 09:23Heeeel herkenbaar Emmely dat vele nadenken! Nu even niet aan het daten of op de apps maar wanneer ik dat wel doe kan ik ook óveral over nadenken. Chat iemand te weinig dus alleen savonds een paar berichtjes, is het niet goed. Chat iemand de hele dag door, is het weer teveel. Vraagt iemand niets, vat ik dat op als desinteresse maar als iemand teveel vraagt is voelt het weer als een interview setting en ga zo maar door..
Ahh PlasticssIk herken je situatie echt heel erg! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de HA met hopelijk een doorverwijzing naar de POH, ook hier gaat het niet zo lekker en ik wil niet dat dit verder gaat (naar een burn-out oid) dus even aan de bel trekken. Al vind ik dat doodeng want ik haaaat het om mijzelf kwetsbaar (lees; huilen) op te stellen. Naja het moet maar even.. maar ik zit dus ook steeds met daten in mijn achterhoofd. Enerzijds niet verstandig als je niet lekker in je vel zit omdat je dan wellicht andere keuzes maakt dan wanneer je je wel goed voelt, je hebt je energie hard nodig voor jezelf etc etc… maar het kan ook wél goed uitpakken. Anyway al voelt het niet zo: Het is heel moedig én goed dat je met jezelf aan de slag gaat!
Ik mag vanmiddag weer naar de pyscholoog, dubbele EMDR sessie. Vorige keer was het pittig maar wel een opluchting.
Maar voor jouw ook het is dus zeker noodzaak dat je aan jezelf denk en aan de bel trekt.

maandag 15 september 2025 om 14:44
Huilen kan inderdaad opluchten, niets om je voor te schamen. Hoop dat jullie je gauw beter voelen. Het is soms ook rot he. Goede dagen, minder goede dagen, het hoort er allemaal gewoon bij.
Mijn leven bestaat uit ‘er het beste van maken’. Ik heb momenten dat ik me best wel gelukkig voel en geniet maar dat zijn momenten. Gewoon ‘gelukkig’ zal ik als single nooit zijn want er zijn elke dag wel momenten dat ik een gemis voel.
Mijn leven bestaat uit ‘er het beste van maken’. Ik heb momenten dat ik me best wel gelukkig voel en geniet maar dat zijn momenten. Gewoon ‘gelukkig’ zal ik als single nooit zijn want er zijn elke dag wel momenten dat ik een gemis voel.
maandag 15 september 2025 om 19:24
Emmely, wanneer heb je je date staan?
Pupke en Plasticss, sterkte jullie!
Attra, nog steeds leuk contact met motorman?
Ik heb mijn date vorige week nog gezien. Het was weer heel gezellig en leuk, maar kort. En ik twijfel. Hij heeft wegens werk bijna geen tijd om af te spreken en het appen is zeer minimaal. Terwijl hij in het begin (ook gewoon tijdens werk) wel redelijk veel appte. Ik heb een paar dagen het initiatief genomen met appen, maar merk vervolgens dat als ik dat niet doe, er van hem ook niks komt. De hele dagen door appen wil ik ook niet, maar wel meer dan dit en zeker omdat we elkaar maar weinig kunnen zien. Of misschien wil ik gewoon teveel te snel. Ik weet 't weer eens niet.
Pupke en Plasticss, sterkte jullie!
Attra, nog steeds leuk contact met motorman?
Ik heb mijn date vorige week nog gezien. Het was weer heel gezellig en leuk, maar kort. En ik twijfel. Hij heeft wegens werk bijna geen tijd om af te spreken en het appen is zeer minimaal. Terwijl hij in het begin (ook gewoon tijdens werk) wel redelijk veel appte. Ik heb een paar dagen het initiatief genomen met appen, maar merk vervolgens dat als ik dat niet doe, er van hem ook niks komt. De hele dagen door appen wil ik ook niet, maar wel meer dan dit en zeker omdat we elkaar maar weinig kunnen zien. Of misschien wil ik gewoon teveel te snel. Ik weet 't weer eens niet.
maandag 15 september 2025 om 19:49
Heel herkenbaar Idd. Je zou toch denken dat het niet zoveel moeite hoeft te kosten om een appje te sturen, desnoods om te zeggen dat hij druk is en later weer appt.
Pupke en Plastics, wat rot dat jullie je zo naar voelen.
Ik vertelde een tijdje terug dat ik heel leuk contact had via Tinder met een man. Inmiddels hebben we meerdere dates gehad, die erg leuk waren. Ook gezoend en dat was heel fijn. Maar sinds een paar dagen is het contact via de app een stuk minder, hij reageert veel later dan eerder, of de volgende dag. Ik wordt daar zo onzeker van! Ga helemaal analyseren waar het aan kan liggen.
Pupke en Plastics, wat rot dat jullie je zo naar voelen.
Ik vertelde een tijdje terug dat ik heel leuk contact had via Tinder met een man. Inmiddels hebben we meerdere dates gehad, die erg leuk waren. Ook gezoend en dat was heel fijn. Maar sinds een paar dagen is het contact via de app een stuk minder, hij reageert veel later dan eerder, of de volgende dag. Ik wordt daar zo onzeker van! Ga helemaal analyseren waar het aan kan liggen.
maandag 15 september 2025 om 20:00
Lief dat je het vraagt!
Ik heb het verplaatst naar morgenavond. Ben benieuwd
Nou komt ex ook weer op de proppen. Dat maakt dat ik me dan toch weer niet 100% inzet voor de date.
Naja goed, ik weet dat het met ex toch niet slaagt en we verder moeten.
maandag 15 september 2025 om 20:39
Troela en idd_ hier ook hoor, het contact was sterk vermeerderd vlak voor en na mijn vertrek maar nu weer een paar dagen quasi niets. Al weet ik dat hij het erg druk heeft vandaag, is de hele dag ver van huis aan’t werk bij familie.
Hier een rustige dag vandaag dus meer tijd om na te denken..
Catlover, ex zsm terug uit je hoofd zetten? Als je toch weet dat het geen zin heeft…
Geniet morgen, ben ook benieuwd.
Hier een rustige dag vandaag dus meer tijd om na te denken..
Catlover, ex zsm terug uit je hoofd zetten? Als je toch weet dat het geen zin heeft…
Geniet morgen, ben ook benieuwd.
maandag 15 september 2025 om 21:06
maandag 15 september 2025 om 21:44
Catlover, eens met boven. Het zou zonde zijn als je je date laat verpesten door ex die weer in the picture is.
Troela, vervelend he. Ik word er ook onzeker van en ga nadenken waar het aan zou kunnen liggen. Hij is misschien toch niet zo'n apper en/of hij is gewoon niet zo geïnteresseerd. Ik heb geen zin om hem ernaar te vragen, in elk geval niet via app, dat kan alleen maar misverstanden geven.
Attra, bij jou kan het misschien liggen aan feit dat je met vakantie bent. Bij jullie is het toch gebruikelijk om degene die met vakantie is een beetje met rust te laten? Wie weet speelt dat wel mee.
Troela, vervelend he. Ik word er ook onzeker van en ga nadenken waar het aan zou kunnen liggen. Hij is misschien toch niet zo'n apper en/of hij is gewoon niet zo geïnteresseerd. Ik heb geen zin om hem ernaar te vragen, in elk geval niet via app, dat kan alleen maar misverstanden geven.
Attra, bij jou kan het misschien liggen aan feit dat je met vakantie bent. Bij jullie is het toch gebruikelijk om degene die met vakantie is een beetje met rust te laten? Wie weet speelt dat wel mee.
maandag 15 september 2025 om 23:48
Nou we zitten allemaal beetje in hetzelfde schuitje. Na een leuke date weer even stil… Lastig!
Heb dus date gehad Idd, en herken her gevoel.
Pupke, go with the flow, ms kan het je helpen een leuke date te hebben. Maar je moet ook tegen afwijzing kunnen en als je je niet heel lekker voelt..
En herken het, kwetsbaar opstellen en moeten huilen vind ik ook moeilijk. Gewoon accepteren, niet groter of kleiner maken dan het is. En je wil gewoon wat hulp, dat ga je ook vragen, compliment voor jezelf!
Jij ook succes Plasticss, klinkt pittig. Goed dat je het doet.
Attraverso, dat stukje over de vakantie herken ik heel erg. Zou ik daarom op die manier ook niet meer willen. Maar er zijn vooral ook positieve dingen, en de ene dag is natuurlijk ook leuker dan de andere zoals je zelf al zei.
Heb dus date gehad Idd, en herken her gevoel.
Pupke, go with the flow, ms kan het je helpen een leuke date te hebben. Maar je moet ook tegen afwijzing kunnen en als je je niet heel lekker voelt..
En herken het, kwetsbaar opstellen en moeten huilen vind ik ook moeilijk. Gewoon accepteren, niet groter of kleiner maken dan het is. En je wil gewoon wat hulp, dat ga je ook vragen, compliment voor jezelf!
Jij ook succes Plasticss, klinkt pittig. Goed dat je het doet.
Attraverso, dat stukje over de vakantie herken ik heel erg. Zou ik daarom op die manier ook niet meer willen. Maar er zijn vooral ook positieve dingen, en de ene dag is natuurlijk ook leuker dan de andere zoals je zelf al zei.
dinsdag 16 september 2025 om 09:10
Troela, Emmely en Idd_
Als ik dat zo hoor van jullie klinkt dat idd niet goed betreft het daten. Als een man echt into you is dan merk je echt wel dat ze moeite voor je willen doen. Natuurlijk iedereen heeft het druk en een eigen leven, maar vaak als je er geen goed gevoel bij heb , dan klopt dat ook vaak. Als ik naar mezelf kijk naar mijn dataverleden dan deed ik echt veel moeite om een man te leren kennen als ik er geïnteresseerd in was, en was het maar mwah mwah of twijfelachtig bij mij dan liet ik het ook een beetje hangen,
Gisteravond stuurde mijn date dat hij helemaal was vergeten dat er vanavond wat was tussen gekomen. Ik ga vanaf donderdag 2 weken op vakantie , dus ik stelde voor om het dan maar na mijn vakantie te doen, maar hij heeft toch iets kunnen regelen waardoor we elkaar vanavond kunnen zien. Dat is wel weer een pluspuntje als iemand moeite doet.
En betreft mijn ex tja. Ik weet zeker dat ik hem moet loslaten maar wij trekken zo naar elkaar toe alsof we magneten zijn. Echt een aantrekkingskracht wat ik niet zo snel heb. Maar als ik dan weer denk aan alles wat er niet leuk was dan denk ik idd weer van: laat maar
Als ik dat zo hoor van jullie klinkt dat idd niet goed betreft het daten. Als een man echt into you is dan merk je echt wel dat ze moeite voor je willen doen. Natuurlijk iedereen heeft het druk en een eigen leven, maar vaak als je er geen goed gevoel bij heb , dan klopt dat ook vaak. Als ik naar mezelf kijk naar mijn dataverleden dan deed ik echt veel moeite om een man te leren kennen als ik er geïnteresseerd in was, en was het maar mwah mwah of twijfelachtig bij mij dan liet ik het ook een beetje hangen,
Gisteravond stuurde mijn date dat hij helemaal was vergeten dat er vanavond wat was tussen gekomen. Ik ga vanaf donderdag 2 weken op vakantie , dus ik stelde voor om het dan maar na mijn vakantie te doen, maar hij heeft toch iets kunnen regelen waardoor we elkaar vanavond kunnen zien. Dat is wel weer een pluspuntje als iemand moeite doet.
En betreft mijn ex tja. Ik weet zeker dat ik hem moet loslaten maar wij trekken zo naar elkaar toe alsof we magneten zijn. Echt een aantrekkingskracht wat ik niet zo snel heb. Maar als ik dan weer denk aan alles wat er niet leuk was dan denk ik idd weer van: laat maar
dinsdag 16 september 2025 om 09:22
Catlover, die aantrekkingskracht kan ook iets zijn wat je herkent bij hem he. Iets uit het verleden of wat dan ook. Maw die aantrekkingskracht is niet altijd ‘ gezond’.
Ik zou het niet romantiseren hoe moeilijk ook.
En eens met wat je zegt over mannen die niet altijd hard lopen. Al zijn er uitzonderingen. Bij Attraverso vind ik het nog niet zo duidelijk, bij de anderen weet ik het niet of ken ik de situatie niet.
Bij mezelf, ik ben van plan geen contact op te nemen.
En eens met wat je zegt over mannen die niet altijd hard lopen. Al zijn er uitzonderingen. Bij Attraverso vind ik het nog niet zo duidelijk, bij de anderen weet ik het niet of ken ik de situatie niet.
dinsdag 16 september 2025 om 09:32
Klopt zeker wat je zegt. Dit is ook niet gezond, want het is vaak aantrekken-afstoten.Emmely schreef: ↑16-09-2025 09:22Catlover, die aantrekkingskracht kan ook iets zijn wat je herkent bij hem he. Iets uit het verleden of wat dan ook. Maw die aantrekkingskracht is niet altijd ‘ gezond’.
En ik weet bij mij waar het ook aan ligt dat ik zulke types aantrek.
Goed zo, laat hem maar even het voortouw nemen. Graag of niet!
dinsdag 16 september 2025 om 09:53
Deze aantrekkingskracht is geen echte liefde, anders waren jullie allang samen en voelde je je rustig en relaxed. En je trekt zulke types niet aan, jij laat het toe. Aan jou de taak om er afstand van te nemen en alleen genoegen te nemen met aantrekkingskracht gebaseerd op liefde zonder aantrekken-afstoten.Catlover40 schreef: ↑16-09-2025 09:32Klopt zeker wat je zegt. Dit is ook niet gezond, want het is vaak aantrekken-afstoten.
En ik weet bij mij waar het ook aan ligt dat ik zulke types aantrek.
Goed zo, laat hem maar even het voortouw nemen. Graag of niet!
dinsdag 16 september 2025 om 09:56
Ik vind het altijd naar om te lezen als er dates zijn geweest en de andere partij neemt weer afstand. Ik zeg altijd: als het niet goed voelt dan zit er simpelweg ook iets niet goed. Ik heb dit in het verleden ook vaak gehad en ging op gegeven moment met opgeheven hoofd weer verder. De ander mag namelijk altijd afhaken of twijfelen en dat is wat er dan gebeurd.
dinsdag 16 september 2025 om 10:01
Mm was er deze ochtend 
Het is idd bij ons de gewoonte dat de reiziger zelf laat weten goed aangekomen te zijn, hoe het op de bestemming is… maar dat wil niet zeggen dat de thuisblijver niet zelf eens een berichtje kan sturen.
Catlover met iemand waar enkel de chemie goed zit ben je niets. Mss best gewoon afstand houden als het zo veel impact op je heeft?
Het is idd bij ons de gewoonte dat de reiziger zelf laat weten goed aangekomen te zijn, hoe het op de bestemming is… maar dat wil niet zeggen dat de thuisblijver niet zelf eens een berichtje kan sturen.
Catlover met iemand waar enkel de chemie goed zit ben je niets. Mss best gewoon afstand houden als het zo veel impact op je heeft?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in