Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV

06-02-2025 13:43 1196 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
En weer door in dit verse topic.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
Ik denk, of beter gezegd, ik weet zeker, dat het wederzijds is.
Sabeltandcavia schreef:
11-09-2025 08:17
+1
Laten we ook niet vergeten dat hij een grote rol heeft gespeeld bij de bestorming van het Capitool waarbij ook doden zijn gevallen. Deze meneer is geen held. Jammer genoeg wordt hij nu wel zo gezien door zijn 'heldendood'.
Maar het maakt niet uit hoe hij dood gegaan zou zijn, hij zou sowieso als held vereerd worden.
Desalniettemin, het is een bizarre situatie daar.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Wat is het met jonge kerels? Degenen die hier zitten halen continue hun neus op, luid en zeer aanwezig. Ik vind het zo goor.
Hoe heette "onze" heilsoldate van het leger des heils ook alweer?
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
ProdigalDaughter schreef:
15-09-2025 09:59
Wat is het met jonge kerels? Degenen die hier zitten halen continue hun neus op, luid en zeer aanwezig. Ik vind het zo goor.
Dat is niet nieuws, en met een beetje pech spugen ze dan een rochel in de berm, op straat of waar dan ook.
Vies :(
Henk-und-Roelie schreef:
Majoor Bosshardt
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Henk-und-Roelie schreef:
Majoor Bosshardt?
OlleGrieze schreef:
15-09-2025 10:01
Majoor Bosshardt
O, ja! :lightbulb:
Henk-und-Roelie schreef:
Dat is niet nieuws, en met een beetje pech spugen ze dan een rochel in de berm, op straat of waar dan ook.
Helaas niks nieuws nee. Maar in een bibliotheek? Het is zeer storend qua geluid en gewoon echt asociaal. Bah bah bah.

Ik heb echt de neiging om erop af te stappen en een zakdoek te geven en dan luidkeels te vragen of ze hun ouders kunnen doorgeven dat dit deel van de opvoeding mislukt is.

Ok, dat is eruit. Ik ga weer aan het werk.
Vrouwen hebben vaak nog wel papieren zakdoekjes in hun tas zitten, dus die kunnen het gelijk oplossen. Mannen dus niet. En de tijd dat men nog katoenen zakdoekken gebruikten, ligt wel achter ons.

Daarom heb ik altijd een pakje papieren zakdoeken bij mij, ik hoor het 5 minuten aan, want soms wordt het minder en dan bied ik er eentje aan.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
15-09-2025 10:03
Helaas niks nieuws nee. Maar in een bibliotheek? Het is zeer storend qua geluid en gewoon echt asociaal. Bah bah bah.

Ik heb echt de neiging om erop af te stappen en een zakdoek te geven en dan luidkeels te vragen of ze hun ouders kunnen doorgeven dat dit deel van de opvoeding mislukt is.

In een bieb komen de meest vage types, vooral als het buiten kouder wordt. Tenzij het een bieb is zonder eethoek, dan waarschijnlijk minder.
Henk-und-Roelie schreef:
14-09-2025 21:57
Hahaha, dat klinkt erg gezellig! :lol:
MonsieurBijoux kan er wel tegen. Hij zegt dat het elkaar aanvult,ha,ha. En gezellig wordt het zeker want er wordt samen ook veel gelachen.
Je pense donc je suis
Henk-und-Roelie schreef:
Ieuw!
Je pense donc je suis
15-09-2025 10:03

Dat is uiteraard erg vies.
Je pense donc je suis
Trots op mezelf dat ik na maanden gehannes bij de huisarts wegens extreme bloedingen( in hoeveelheid en lengte) eindelijk een doorverwijzing heb kunnen krijgen. Maar waarom moet ik boos worden, huilen, 10x herhalen dat de pil niet de oplossing is(mentaal en fysiek), en aanhoren dat echo er “redelijk ok” uitziet dus daar vast de oorzaak niet zit. Nota bene een vrouwelijke huisarts die het heel normaal vind dat ik elk kwartier moest verschonen, duizelig en moe ben Die het normaal vind dat ik alleen het huis uitga voor nood en dat er dan een tas schone kleren meegaat. Zelden zo niet gehoord gevoeld. Zijn wij vrouwen nu echt een soort tweederangsburger geworden?

En daar tegenover de assistente in het ziekenhuis die mij net rustig aanhoorde, belangstelling toonde en probeerde zo snel mogelijk een plekje te vinden omdat dit geen doen is. Zich verontschuldigde dat er pas over tien dagen plek is maar die me op de wachtlijst zet mocht er iemand uitvallen.

Verdrietig maar ook opgelucht dat er nu in ieder geval door een deskundige gekeken wordt
Oh wat zenuwslopend is dit. Wat doen jullie er lang over. Gaat het dan toch niet door?
gizz schreef:
16-09-2025 09:00
Trots op mezelf dat ik na maanden gehannes bij de huisarts wegens extreme bloedingen( in hoeveelheid en lengte) eindelijk een doorverwijzing heb kunnen krijgen. Maar waarom moet ik boos worden, huilen, 10x herhalen dat de pil niet de oplossing is(mentaal en fysiek), en aanhoren dat echo er “redelijk ok” uitziet dus daar vast de oorzaak niet zit. Nota bene een vrouwelijke huisarts die het heel normaal vind dat ik elk kwartier moest verschonen, duizelig en moe ben Die het normaal vind dat ik alleen het huis uitga voor nood en dat er dan een tas schone kleren meegaat. Zelden zo niet gehoord gevoeld. Zijn wij vrouwen nu echt een soort tweederangsburger geworden?

En daar tegenover de assistente in het ziekenhuis die mij net rustig aanhoorde, belangstelling toonde en probeerde zo snel mogelijk een plekje te vinden omdat dit geen doen is. Zich verontschuldigde dat er pas over tien dagen plek is maar die me op de wachtlijst zet mocht er iemand uitvallen.

Verdrietig maar ook opgelucht dat er nu in ieder geval door een deskundige gekeken wordt
Gizz- wat erg. Ik had precies hetzelfde! De expert in het ziekenhuis gaf meerdere opties: kunstmatig in de overgang brengen, slijmvlies baarmoeder wegbranden, spiraal (dat is het niet voor mij). Na veel gehannes bleek bij mij alleen chronisch Primolut slikken een oplossing en heb ik weer een normaal leven!
gizz schreef:
16-09-2025 09:00

ik geef je een dikke knuffel :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mielimburg schreef:
16-09-2025 11:58
Gizz- wat erg. Ik had precies hetzelfde! De expert in het ziekenhuis gaf meerdere opties: kunstmatig in de overgang brengen, slijmvlies baarmoeder wegbranden, spiraal (dat is het niet voor mij). Na veel gehannes bleek bij mij alleen chronisch Primolut slikken een oplossing en heb ik weer een normaal leven!
Wat fijn om te horen!

Ik wil idd gewoon alle opties weten en overwegen en niet ga maar aan de pil als enige optie.
We worden steeds ouder, maar er ook in betere gezondheid, er zijn minder rokers, pre-natale zorg is nog beter geworden, je zou denken dat de zorg in de gezondheid dan juist niet zou stijgen 🤷‍♀️
Mielimburg en gizz,fijn om te lezen! En een dikke knuf! :hug:
Je pense donc je suis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven