Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
dinsdag 16 september 2025 om 20:30
dinsdag 16 september 2025 om 20:32
Mijn eerste reactie was ook, wat mooi. Hoe triest het ook is, deze mensen hebben altijd van elkaar gehouden.toulouse_74 schreef: ↑16-09-2025 20:01Het is bizar maar ook wel mooi, Joke Bruijs en Gerard Cox, zo hecht tijdens hun leven, zo vlak na elkaar overleden.
dinsdag 16 september 2025 om 20:38
Waarom zou dat niet?
Geen bijzonderheden
dinsdag 16 september 2025 om 21:00
Ach jeetje ik lees hier nu net van Joke.
Ik las dat Gerard zich nog zo'n zorgen om haar maakte de laatste tijd omdat ze zo ziek was.
Ik vind het een raar een idee dat ze er nu beide niet meer zijn. Zulke getalenteerde levenslustige mensen die zo'n klik hadden, ook tijdens het werk.

Ik las dat Gerard zich nog zo'n zorgen om haar maakte de laatste tijd omdat ze zo ziek was.
Ik vind het een raar een idee dat ze er nu beide niet meer zijn. Zulke getalenteerde levenslustige mensen die zo'n klik hadden, ook tijdens het werk.
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
dinsdag 16 september 2025 om 21:09
O, dat weet ik niet. Ik heb het nooit gezien.vivapimpelmees schreef: ↑16-09-2025 21:08Omdat sommige grappen in de huidige tijd simpelweg niet meer kunnen.
Geen bijzonderheden
dinsdag 16 september 2025 om 21:22
Wat bijzonder, zo snel na elkaar. Maar omdat ze beide ziek waren, vind ik het ook wel weer een mooi idee. En toch een teken dat het soulmates waren.
Toen was geluk ... staat op youtube zag ik. Morgen met mijn man even een terug zien. Wat hebben we er (ik met mijn ouders thuis) altijd van genoten. En een aantal dingen uit de serie altijd na gedaan. 'de raderen draaien' bij het nadenken en "je weet wat dit betekent" na een flauwe opmerking of grapje.
Hoop dat ze beide rust hebben nu. Twee iconen moeten we nu missen.
Toen was geluk ... staat op youtube zag ik. Morgen met mijn man even een terug zien. Wat hebben we er (ik met mijn ouders thuis) altijd van genoten. En een aantal dingen uit de serie altijd na gedaan. 'de raderen draaien' bij het nadenken en "je weet wat dit betekent" na een flauwe opmerking of grapje.
Hoop dat ze beide rust hebben nu. Twee iconen moeten we nu missen.
dinsdag 16 september 2025 om 22:42
Ik ook. Confronterend ook, mijn nog levende ouder is van dezelfde leeftijd en met dezelfde ziekte. De diagnose is al van langer terug, ook wel omdat er kennis van en alertheid op Parkinson was. Mijn ouder is inmiddels afhankelijk van 24-uurszorg, ik maak me best wel zorgen over het welzijn.
Tegelijkertijd ben ik niet heel verbaasd over Joke. Misschien omdat ik beeld had bij haar situatie. Het overlijden van Gerard is misschien een soort zetje geweest. Ze was als ik het goed begrijp bang voor een lijdensweg.
Maar wel heftig ook ...
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 16 september 2025 om 23:04
Dan kunnen heel veel oude programma's niet meer worden uitgezonden, niet te doen om dit allemaal uit te zoeken.vivapimpelmees schreef: ↑16-09-2025 21:08Omdat sommige grappen in de huidige tijd simpelweg niet meer kunnen.
woensdag 17 september 2025 om 07:40
Ik zou het jammer vinden als de serie nooit meer uitgezonden wordt.
Het was toch wel een legendarische serie waar miljoenen mensen naar keken.
En het speelde nu zich nu eenmaal zogenaamd af in de vroege jaren '50. Een hele andere tijd. Jammer dat sommige mensen daar nu aanstoot aan nemen.
Gelukkig heb ik de complete serie op dvd. Nog van mijn ouders geweest. Zij waren groot fan.
R.I.P Gerard en Joke
En het speelde nu zich nu eenmaal zogenaamd af in de vroege jaren '50. Een hele andere tijd. Jammer dat sommige mensen daar nu aanstoot aan nemen.
Gelukkig heb ik de complete serie op dvd. Nog van mijn ouders geweest. Zij waren groot fan.
R.I.P Gerard en Joke
woensdag 17 september 2025 om 09:16
Maar tja, het werd uitgezonden in een tijd dat er ook minder alternatieven warenHallodaar schreef: ↑17-09-2025 07:40Ik zou het jammer vinden als de serie nooit meer uitgezonden wordt.
R.I.P Gerard en Joke![]()
woensdag 17 september 2025 om 09:19
Wel mee eens.Hallodaar schreef: ↑17-09-2025 07:40Ik zou het jammer vinden als de serie nooit meer uitgezonden wordt.
R.I.P Gerard en Joke![]()
Zou het juist heel leerzaam vinden om te zien hoe vroeger tegen bepaalde zaken werd aangekeken
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 17 september 2025 om 09:24
Lila-Linda schreef: ↑17-09-2025 09:16Maar tja, het werd uitgezonden in een tijd dat er ook minder alternatieven waren
Valt wel mee toch? De serie liep tot 2010 volgens mij.
Nou niet bepaald het televisie tijdperk met hooguit 3 zenders
woensdag 17 september 2025 om 09:24
Ik heb net de film van Toen was geluk heel gewoon besteld.
Nooit gezien. Jammer dat Mouna goeman Borgesius er niet in zit. En dat Nel haar moeder door iemand anders wordt gespeeld kon niet anders, omdat de originele actrice was overleden. Maar het ziet er toch wel leuk uit.
Ik weet niet of mijn ouders hem destijds gezien hebben maar zo niet, leuk cadeautje voor 5 december.
Nooit gezien. Jammer dat Mouna goeman Borgesius er niet in zit. En dat Nel haar moeder door iemand anders wordt gespeeld kon niet anders, omdat de originele actrice was overleden. Maar het ziet er toch wel leuk uit.
Ik weet niet of mijn ouders hem destijds gezien hebben maar zo niet, leuk cadeautje voor 5 december.
woensdag 17 september 2025 om 09:29
Wij zijn destijds met onze kinderen naar deze film geweest.Kletskous11 schreef: ↑17-09-2025 09:24Ik heb net de film van Toen was geluk heel gewoon besteld.
woensdag 17 september 2025 om 09:30
In het begin had het Kijkcijfers waar nu alleen BZV bij in de buurt komt (op de niet-commercielen), dat zakte de jaren daarna af
Laatste uitzending trok weer veel kijkers

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in