Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
woensdag 17 september 2025 om 20:34

Je pense donc je suis
donderdag 18 september 2025 om 08:55

Ik heb mijzelf getrakteerd op een elektrische scooter, helemaal happy

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 18 september 2025 om 13:45
Als een man liefdesverdriet heeft en zich gekwetst voelt maar dreigementen via een derde uit, is dat een aangifte waard?
Hij heeft daarbij ook nog kilo's boter op zijn hoofd, dus voor nu ben ik eerder geneigd naar het oordeel dom en bluf.
Hij heeft daarbij ook nog kilo's boter op zijn hoofd, dus voor nu ben ik eerder geneigd naar het oordeel dom en bluf.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
donderdag 18 september 2025 om 15:37
Ik zou het persoonlijk scharen onder ‘laffe hond’. Via een derde kun je je namelijk nog altijd beroepen op ‘verkeerd begrepen’ of ‘niet gezegd’.Henk-und-Roelie schreef: ↑18-09-2025 13:45Als een man liefdesverdriet heeft en zich gekwetst voelt maar dreigementen via een derde uit, is dat een aangifte waard?
Enige waar ik op zou aanslaan: als die derde meer met jou heeft dan met die vent. En je wil waarschuwen. Dan zou ik het serieuzer nemen (plus, die derde zal dan vast wel mee willen gaan richting politiebureau).
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
donderdag 18 september 2025 om 15:42
Dus vandaag werd mijn nieuwe elektrische fiets geleverd nadat mijn cube was gejat. Een kleine, lage fiets dit keer waarbij ik met beide voeten aan de grond kom. Ziet er niet uit maar soit, stuk veiliger.
En tijdens het eerste testritje knal ik vol op mijn bek tegen een geparkeerde auto aan
. Uiteraard ook de enige oldtimer in de hele straat, vol op die chromen bumper die glimmend gepoetst was. Helemaal bont en blauw en bloeden als een rund dankzij bloedverdunners.
Als de woordenboeken met plaatjes in zwang komen, dan staat er bij ‘kluns’ een foto van mij. Man is nu de schade aan het regelen met die arme man die de afgelopen twee jaar iedere zaterdag aan zijn oldtimer heeft zitten sleutelen.
En tijdens het eerste testritje knal ik vol op mijn bek tegen een geparkeerde auto aan

Als de woordenboeken met plaatjes in zwang komen, dan staat er bij ‘kluns’ een foto van mij. Man is nu de schade aan het regelen met die arme man die de afgelopen twee jaar iedere zaterdag aan zijn oldtimer heeft zitten sleutelen.
donderdag 18 september 2025 om 20:41
Het zag er meer zo uit, met ongeveer soortgelijk formaat fietsje:

De autoschade valt gelukkig mee, de bumper kan worden uitgedeukt en gepolijst. Heb geen plaatwerk of lakwerk geruïneerd. Fiets doet het ook nog (uitgetest door zoon). Zoon heeft rode tape over de ‘boost’ knop geplakt zodat ik daar niet meer per ongeluk op kan drukken. Huisarts heeft wat hardnekkige sneetjes ‘gelijmd’ zodat ik niet meer alles onder het bloed smeer en een tetanusprik rijker.

De autoschade valt gelukkig mee, de bumper kan worden uitgedeukt en gepolijst. Heb geen plaatwerk of lakwerk geruïneerd. Fiets doet het ook nog (uitgetest door zoon). Zoon heeft rode tape over de ‘boost’ knop geplakt zodat ik daar niet meer per ongeluk op kan drukken. Huisarts heeft wat hardnekkige sneetjes ‘gelijmd’ zodat ik niet meer alles onder het bloed smeer en een tetanusprik rijker.
vrijdag 19 september 2025 om 11:13
LemoosGaatDoor schreef: ↑18-09-2025 15:42En tijdens het eerste testritje knal ik vol op mijn bek tegen een geparkeerde auto aan. Uiteraard ook de enige oldtimer in de hele straat, vol op die chromen bumper die glimmend gepoetst was. Helemaal bont en blauw en…..

En verder denk ik dus nog steeds aan jou

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in