Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 259 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Ik heb de LookFantastic besteld en de SpaceNK. Misschien dat ik die van Skins nog haal maar dat ligt aan de parfums die er in zitten. Ik moet het eerst ruiken. Meestal vind ik niche geuren te kruidig of te chemisch.

Die van de Bijenkorf valt echt tegen dit jaar en dat voor 170 euro. Ook die parfums zijn niet te hachelen. Ofwel, je moet er van houden.

De LookFantastic is het meeste all round qua beautykalenders. Ook haal je je geld er makkelijk uit. Er zitten ook wel een paar dure merken in.

Het spul wat ik zelf niet gebruik gooi ik gewoon op Vinted en MP. Zo valt de prijs reuze mee.
broodtrommel wijzigde dit bericht op 20-09-2025 22:23
47.15% gewijzigd
MrsDuck schreef:
25-08-2025 10:56
De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
Skins?
Baggal schreef:
13-09-2025 09:43
Voor mijn dochter had ik vorig jaar een Lego kalender. Viel enorm in de smaak. Zelf kreeg ik er een van Liberty (warenhuis) vergelijkbaar met De Bijenkorf. Die doos vond ik zo mooi dat ik die bewaard heb…

Dit jaar in ieder geval een chocolade kalender voor man en kind.
Die van Liberty vind ik geweldig dit jaar. Maar voor Nederland komt er nog 100 euro bij aan extra kosten. Nee bedankt.

Maar de verpakking is weer ontzettend mooi
broodtrommel schreef:
20-09-2025 22:15
Die van Liberty vind ik geweldig dit jaar. Maar voor Nederland komt er nog 100 euro bij aan extra kosten. Nee bedankt.

Maar de verpakking is weer ontzettend mooi
Nee toch? De kalender kost 275 pond en dat is omgerekend 320 euro. Op de website kun je kopen voor 375 euro en dan is het verzenden gratis staat er. Nog steeds 55 euro meer maar geen 100 dan toch?
Merel90 schreef:
21-09-2025 08:04
Nee toch? De kalender kost 275 pond en dat is omgerekend 320 euro. Op de website kun je kopen voor 375 euro en dan is het verzenden gratis staat er. Nog steeds 55 euro meer maar geen 100 dan toch?
Als het uit de UK komt zijn er nog extra invoerrechten.
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar inderdaad. Dat geldt dan zeker ook voor SpaceNK en Cultbeauty?
Merel90 schreef:
21-09-2025 20:04
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar inderdaad. Dat geldt dan zeker ook voor SpaceNK en Cultbeauty?
Die geven aan op hun website dat het inclusief invoer ed is. Heeft SpaceNK trouwens ook niet een hub ergens in Duitsland?

En 375 ga ik dus echt niet betalen. Die 300 vind ik al ver over de max wat ik wilde betalen. Maar goed, ik slijt wel wat make up ed op MP.

Vandaag die Skins geuren geroken. Mijn hemel. Niche parfums zijn gewoon echt niet mijn ding. Mijn god wat een horreur. Zelfde met de Bijenkorf dit jaar.
Nog steeds veel geld dan inderdaad. Ik weet niet of ze een hub hebben in Duitsland. Weet alleen dat het Engels is dat bedrijf.
Ik heb die van Boozieshop besteld. Zit wat Koreaanse skincare in en ben wel benieuwd geworden.
Zalando komt in oktober uit volgens mij. Wacht die ook nog even af. De Bijenkorf vind ik ook tegenvallen. Het zijn echt precies dezelfde merken als vorig jaar. Jammer van Skins, was daar ook wel benieuwd naar.
Merel90 schreef:
21-09-2025 21:32
Nog steeds veel geld dan inderdaad. Ik weet niet of ze een hub hebben in Duitsland. Weet alleen dat het Engels is dat bedrijf.
Ik heb die van Boozieshop besteld. Zit wat Koreaanse skincare in en ben wel benieuwd geworden.
Zalando komt in oktober uit volgens mij. Wacht die ook nog even af. De Bijenkorf vind ik ook tegenvallen. Het zijn echt precies dezelfde merken als vorig jaar. Jammer van Skins, was daar ook wel benieuwd naar.
Misschien dat het jouw geuren wel zijn he? Maar voordat je zoveel geld uit geeft aan iets wat veel parfums bevat, ruik ze van tevoren even. Vooral niche geuren zijn vaak wat aparter.

Persoonlijk vind ik ze te chemisch, te zwaar of te muggensprayig.

Paar van dezelfde merken vind ik niet erg als het andere producten zijn dit jaar. Maar ik heb nu behoorlijk wat unboxings gekeken en het valt me op dat je wordt dood gegooid met serums en lippenspul en overal veel van dezelfde merken aantreft. Beetje saai.

Nee ik ben wel happy met die van LookFantastic. Prima prijs, beetje all round. Zowel veel full sizes als wat minis voor het proberen en op reis. Skincare en make up combi. Prima voor dat geld. Ik heb het idee dat mensen deze te veel vergelijken met kalenders die wel 50 tot 150 euro duurder zijn.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven