Zwanger worden…. Start 2025

02-01-2025 19:29 504 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Wie van jullie heeft een wens om zwanger te worden in 2025? Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie?

Wellicht leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Ik ben in oktober 2022 gestopt met de pil. We wonen toen net een half jaar in ons nieuwe huis. Hebben al een dochter van nu 5 jaar en willen graag een broertje of zusje voor haar

Helaas wegens een burn out bij mijn partner en bij mezelf Long-covid hebben we alles on hold gezet en zijn we condooms gaan gebruiken voor en tijdens de eisprong.

Nu we beide zo goed al hersteld zijn willen we er in 2025 wel voor gaan.
Jaaaaa snap je helemaal hoor. Ik vond dat het ook altijd wel fijn om een positieve test te hebben voor je ovulatie. Wel fijn om dat een beetje te weten.

Go with the flow voor mij is ik ga gewoon seks hebben als ik daar zin in heb ook als ik elke dag wil. Niet om de dag of om de drie dagen. Vind soms zo’n gedoe en het maakt het er ook niet altijd leuker op. Meestal als ik mijn ovulatie heb dan merk ik dat wel aan mezelf haha.
We gaan het deze maand weer meemaken 💪💪
Wat balen voor jullie zeg Kerstbal en Sterren! Super herkenbaar ook dat continu er aan denken en steeds met spanning naar de wc gaan of ieder signaaltje van je lichaam proberen te plaatsen. Mij helpen die ovulatietesten ook, al test ik niet structureel maar gewoon alleen wanneer ik zin heb (of spanning haha) en wil weten of mijn gevoel klopt rondom die ovulatie.

Mijn NOD is aanstaande maandag, maar ga kijken of ik in de loop van de week misschien toch een testje ga doen. Ik zie het net als Ytje liever via een test dan dat ik ineens ongesteld ben geworden. We gaan het zien, voorlopig nog even wachten!
Ja is balen maar nu weer vol goede moed de volgende ronde in hoor. De depri emo menstruatie dagen zijn weer bijna voorbij hihi!

Spannend ook voor jou bloem! Hopelijk voor jou dalijk babynieuws! Ik zal voor je duimen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven