Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje

13-08-2025 14:42 1711 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.8 met geklets.

Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.

De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lady*Voldemort schreef:
21-09-2025 18:38
Ja en als je het niet met haar eens bent komt ze het gewoon nog een keer toeteren. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer. En nog een keer.

Ik vraag me dan af waar die mensen de tijd vandaan halen om over alles een mening op te typen.
Merys schreef:
21-09-2025 19:20
Ik vraag me dan af waar die mensen de tijd vandaan halen om over alles een mening op te typen.
Overal een mening over hebben kost minder tijd dan overal verstand van hebben. Misschien is dat het geheim?
Merys schreef:
Ik denk dat dat helemaal niet lastig is als je geen moeite doet de openingspost te lezen, de discussie te volgen en na te denken over wat andere forummers schrijven.
Si abra la puerta hay lobos.
Rabarbara schreef:
21-09-2025 19:31
Ik denk dat dat helemaal niet lastig is als je geen moeite doet de openingspost te lezen, de discussie te volgen en na te denken over wat andere forummers schrijven.

Dan nog zijn het véél postst hoor. Lang ook.
Merys schreef:
Is het niet heel vaak gewoon weer dezelfde mening?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Weekje afkoelen heeft hopenlijk geholpen. Hoi allemaal weer.
Afkoelen heeft gewerkt
Solomio schreef:
21-09-2025 19:43
Is het niet heel vaak gewoon weer dezelfde mening?

Ja, maar copy paste doet ze nog net niet.
Je wordt toch helemaal kriegelig van die TO die niet gaat samenwonen. Dat soort vrouwen wil ik door elkaar rammelen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
21-09-2025 21:20
Je wordt toch helemaal kriegelig van die TO die niet gaat samenwonen. Dat soort vrouwen wil ik door elkaar rammelen.

Haha ja, ik ook.
yasmijn schreef:
21-09-2025 21:20
Ik vooral van dat klavertje zonder brandend lampje.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
21-09-2025 21:24
Ik vooral van dat klavertje zonder brandend lampje.

Van die ook.
Het lijkt wel of we forumgewijs andermans kind aan het opvoeden zijn.
Rabarbara schreef:
21-09-2025 19:31

Ja dat verklaart veel. Je ziet het gebeuren maar het is voor mij zulk onvoorstelbaar gedrag dat ik er eigenlijk niet bij kon. Verder: zo blij met de blokkeerfunctie hier. En met het bestaan van maandbannen. Jammer dat die dingen toch telkens veel te snel voorbij zijn.
In Capelle ad IJssel is vandaag een verdachte neergeschoten. Nu is het bekend dat het een kind van 15 jaar is. Er staan beelden op X van het schieten en hij wordt gewoon in zijn rug geschoten. Ik wil de politie niet veroordelen want ik zie maar een klein stukje, maar ik vind dit wel heftig.

Wist even niet waar ik het moest plaatsen.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Quinnepin schreef:
21-09-2025 21:58
In Capelle ad IJssel is vandaag een verdachte neergeschoten. Nu is het bekend dat het een kind van 15 jaar is. Er staan beelden op X van het schieten en hij wordt gewoon in zijn rug geschoten. Ik wil de politie niet veroordelen want ik zie maar een klein stukje, maar ik vind dit wel heftig.

En je denkt dat dit hier hoort omdat?
Geen bijzonderheden
Quinnepin schreef:

Politie mag alleen vanaf voren schieten?
Er is herhaaldelijk gevraagd zijn wapen weg te leggen.
Ruin it yourself.
Hier wordt alles besproken toch? Ook als er geen topic overloopt.
Quinnepin schreef:

Bij uitstek geschikt voor de actueel pijler.
Het joch trok overigens een pistool (aldus de media). Wat hadden ze dan moeten doen, hem laten schieten?
Moiren schreef:
21-09-2025 22:01
Politie mag alleen vanaf voren schieten?
Er is herhaaldelijk gevraagd zijn wapen weg te leggen.
Nou het mag niet zomaar natuurlijk en dat zal hier ook niet van toepassing zijn. Daarom zeg ik ook Ik heb een klein stukje gezien. Ik ken niet het hele verhaal, maar heftig is het wel.
Merys schreef:
21-09-2025 22:02
Bij uitstek geschikt voor de actuele pijler.
Het joch trok overigens een pistool (aldus de media). Wat hadden ze dan moeten doen, hem laten schieten?
Ja. Daar hoort het. Dit is echt niet voor hier.
Ik vind normaliter dat bijna best alles hier kan, maar dit is een grens. Er zijn nl wél grenzen. Zelfs hier.
Geen bijzonderheden
Merys schreef:
21-09-2025 22:02
Bij uitstek geschikt voor de actueel pijler.
Hij liet hem zien las ik dan weer.
Quinnepin schreef:
21-09-2025 22:04
Nou het mag niet zomaar natuurlijk en dat zal hier ook niet van toepassing zijn. Daarom zeg ik ook Ik heb een klein stukje gezien. Ik ken niet het hele verhaal, maar heftig is het wel.
Het is heftig dat 12 jarigen met rambomessen andere 12 jarigen neersteken en 15 jarigen met een vuurwapen andere kinderen beroven.
Ruin it yourself.
Quinnepin schreef:

Dat 15 jarigen met een pistool lopen niet?
yasmijn schreef:
Ja. Daar hoort het. Dit is echt niet voor hier.
Ik vind normaliter dat bijna best alles hier kan, maar dit is een grens. Er zijn nl wél grenzen. Zelfs hier.
Okido. Verder geen probleem.
Alsjeblieft geen topic openen.
Dat wordt heel naar speculeren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik heb vandaag nieuwe spijkerbroeken gekocht. Ik pas ze nooit in zo’n gruwelijke winkel. Pak gewoon mijn maat en reken rap af en wegwezen. Werkt al jaren goed. Thuis in de wasmachine gegooid. Jammer joh. Net te groot.
Miskoop.
Geen bijzonderheden

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven