Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 180 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 21-09-2025 23:27
1.95% gewijzigd
Ben benieuwd wanneer dan de hussel gaat komen, aangezien er een kamp steeds verliest wordt die te klein
Vind het wel goed dat roelof er nog in zit. Maar idd dat geklungel op die balk schuif dan ipv zo raar die voeten neer te zetten. En kijk naar voren, niet naar beneden. Hjj zit er ieder geval nog in. Van mij mag Lies de volgende keer er wel uit. Met dat geneuzel over vrouwen iedere keer.

Kan trouwens best dat Churandy die andere stem was...
It is
what it is.
Accept it
and move on!
MidasWolf schreef:
21-09-2025 23:04
Ik snap trouwens niet echt dat de groep zo lang aan Twan zijn tactiek vasthield, met het slingeren van de haak naar de kisten.
Het werkte duidelijk niet goed.

Zou dat met zijn “macht” als stamhoofd te maken hebben, wie een idee oppert en het mislukt ligt zijn/haar hoofd op het hakblok.

En Roelof had met meer vaart* kunnen lopen, dan waren zijn kansen groter, de balk was niet dermate hoog dat je naar valt.
*Ik bedoel niet rennen, harder dan wat hij nu ging.
Twan heeft ook nog de immuniteitsmunt. Dat geeft hem ook macht. Hij kan daar ook iemand anders mee redden.
Prima Stefania eruit. Die voegde echt niks toe en eerlijk gezegd had ik geen idee dat ze erin zat tot vandaag. Dus ga haar niet missen.

Hoop wel dat ze die kampen gaan shuffelen want dit vind ik niet heel eerlijk meer.
MidasWolf schreef:
21-09-2025 23:00
Kamp Noord zit nu ook in een mindere draai, elke keer extra proeven, spanningen rond het stemmen.
Kamp zuid, soms vers fruit of andere extra’s, tussendoor rustdagen, en vooral geen spanning rond het stemmen. En als laatste kunnen zij mensen “sparen” om het zo maar even te zeggen tijdens de proeven.
Ze komen zo steeds meer in een negatieve spiraal. Ook mentaal is dat zwaar steeds verliezen en steeds eilandraad.
Ik hoop dat ze volgende week een keer winnen.
Terug van weggeweest

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven