Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2025

11-08-2025 12:52 180 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.

Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 21-09-2025 23:27
1.95% gewijzigd
En ik zal wel oud zijn, maar met je stringbikini op het eiland lopen vind ik raar. Volgens mij was dat Lies?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
15-09-2025 08:30
En ik zal wel oud zijn, maar met je stringbikini op het eiland lopen vind ik raar. Volgens mij was dat Lies?
klopt dat is Lies.
Ik erger me daar al jaren aan.
Er zit altijd wel iemand in die zo'n kleine bikini aan heeft dat je moet uitkijken
dat ze d'r niet uitvallen.
Met de spellen hebben ze dan wel een goede sportbikini aan, dat wel,
maar ik vind het geen gezicht zo'n minibikini.
himalaya schreef:
Oh ja dat dacht ik ook gelijk. Ik las ergens dat ze twee bikini’s mee mogen. En dan kies je als een van de twee deze? T is echt precies helemaal niks. Ik begrijp het ook niet. Logischerwijs zorg je toch dat het weinige wat je mee hebt in elk geval kwalitatief goede kleding is waar je goed in kunt bewegen.
Minik schreef:
15-09-2025 09:13
Oh ja dat dacht ik ook gelijk. Ik las ergens dat ze twee bikini’s mee mogen. En dan kies je als een van de twee deze? T is echt precies helemaal niks. Ik begrijp het ook niet. Logischerwijs zorg je toch dat het weinige wat je mee hebt in elk geval kwalitatief goede kleding is waar je goed in kunt bewegen.
Het geeft voor mij exact aan met welke mindset Lies de expeditie in is gegaan.
Minik schreef:
15-09-2025 09:13
Demi had ook zo'n 'gewone' bikini aan hoor waar je haar assets goed in zag. Ze hebben tijdens de proeven wel sportkleding aan, maar zo'n proef is maar een klein deel van de dag. De rest vd dag kun je luieren, eten zoeken etc dus kun je prima een normale bikini aan en bruin worden. Lijkt mij dan weer logisch.
Ik weet nog niet zo goed wat ik vind van die stammen. Leuk bedacht, maar het voegt tot nu toe niet zoveel toe.
Ik vind het wel prettig dat er geen afvallerseiland is. Lekker duidelijk zo, eruit gestemd en whoppaaa naar huis.

Ik word oud denk ik, ken bijna niemand. Al die influencers zijn mij sowieso totaal onbekend en van de rest ken ik er ook maar een paar.
Maar dat maakt me niet uit. Ik vind het wel prima tijdverdrijf. Ik volg het, maar wel tussen de bedrijven door. Doe tussendoor gerust even wat anders.

Het enige wat mij elk seizoen weer stoort zijn de 'opgevers', de 'stem mij er maar uit' gevallen. Het valt natuurlijk niet mee om daar wat aan te doen, maar ik hoop wel echt dat ze daar een keer serieus iets tegen gaan ondernemen.
LizzyLee schreef:
15-09-2025 09:33
Demi had ook zo'n 'gewone' bikini aan hoor waar je haar assets goed in zag. Ze hebben tijdens de proeven wel sportkleding aan, maar zo'n proef is maar een klein deel van de dag. De rest vd dag kun je luieren, eten zoeken etc dus kun je prima een normale bikini aan en bruin worden. Lijkt mij dan weer logisch.
Het is daar 50 graden, die gaan echt niet in de zon liggen bakken.
Duufje schreef:
15-09-2025 09:43
Het valt natuurlijk niet mee om daar wat aan te doen, maar ik hoop wel echt dat ze daar een keer serieus iets tegen gaan ondernemen.
Natuurlijk kunnen ze er wel wat aan doen.
Een boete als je vrijwillig vertrekt of je wanneer je jezelf aanbiedt om weg gestemd te worden.
Iedere dag dat je langer blijft wordt de boete lager.
himalaya schreef:
Mijn tieners zeiden dit ook hoor! Lekker zo met je blote billen op nationale tv.
Ikhoudvandezon schreef:
15-09-2025 17:52
Mijn tieners zeiden dit ook hoor! Lekker zo met je blote billen op nationale tv.
Zelfs de "bekende" Nederlanders doen mee om nog bekender te worden.
Nog niet terug gelezen en net pas gekeken maar Demi of Lies eruit was mij om het even. Hopelijk winnen ze de volgende keer wel want zou het jammer vinden als Vincent of Roelof eruit zou gaan.
MidasWolf schreef:
14-09-2025 21:55
Gaat wel hard aan de kant van kamp Noord.
Ben benieuwd of de productie nog een soort verandering doorvoert in het schema mocht het helemaal scheef lopen.
Dat verwacht ik dan van wel. Sowieso is denk ik de volgende proef er dan een waar je niet perse veel kracht voor nodig hebt. Ik denk dat ze dat soort dingen aanpassen naar hoe de rest allemaal verloopt.
dolfje schreef:
15-09-2025 20:01
Nog niet terug gelezen en net pas gekeken maar Demi of Lies eruit was mij om het even. Hopelijk winnen ze de volgende keer wel want zou het jammer vinden als Vincent of Roelof eruit zou gaan.
Oh, ik niet. Die zijn gewoon te oud en totaal ongeschikt voor zo'n expeditie. Ik vind het pas echt leuk worden als de echte Robinsons over zijn.
Ze zijn zeker niet totaal ongeschikt voor expeditie Robinson. Die "oudjes" zijn vaak meer expeditie vaardiger dan de "jonkies".

De echte Robinson is degene die op eigen kracht en zonder stomme bondjes, gekonkel enzo, de expeditie wint. Jong of ouder.
lookie wijzigde dit bericht op 15-09-2025 20:24
Reden: Typfout
0.40% gewijzigd
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Lookie schreef:
15-09-2025 20:23
Ze zijn zeker niet totaal ongeschikt voor expeditie Robinson. Die "oudjes" zijn vaak meer expeditie vaardiger dan de "jonkies".

De echte Robinson is degene die op eigen kracht en zonder stomme bondjes, gekonkel enzo, de expeditie wint. Jong of ouder.
Ik vind de echte Robinson degene die veel proeven haalt en zich met weinig eten en slaap op de been houdt. Dat zijn meestal toch echt de jongere deelnemers.
Jan van Halst was voor mij een echte Robinson maar was eruit gekegeld door gekonkel.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Lookie schreef:
15-09-2025 20:23

Eens. En ik vind het ook gewoon leukere personen ( Vincent en Roelof) dan een aantal van die nietszeggende influencer figuren.
Jammer dat Demi weg is. Ik had veel liever Lies zien gaan. Denk dat Twan niet op haar wilde stemmen want stamhoofd, of dat hij het met Nordin bewust gelijk spel liet worden. Hoop dat er wat gehusseld wordt nu, want zo'n Linda in Zuid voegt ook echt 0 toe en blijft er op deze manier in.
apppie schreef:
15-09-2025 20:34
Ik vind de echte Robinson degene die veel proeven haalt en zich met weinig eten en slaap op de been houdt. Dat zijn meestal toch echt de jongere deelnemers.
De jongere deelnemers zijn vaak degene die opgeven als het even te zwaar wordt en voortijdig naar huis gaan.
Ik vind het jammer dat de eilandraad niet gewoon met het hele kamp is. Nu konden ze maar op 3 mensen stemmen. Het is veel spannender wie eruit gaat als ze gewoon op iedereen mogen stemmen. Die stammen vind ik tot nu toe dus niet echt iets toevoegen, behalve dan de extra proef die er daardoor is. Wel fijn dat er (nog) geen afvallerseiland is.
Ja dat vind ik ook jammer, zo’n klein clubje dat mag stemmen. De spanning is ver te zoeken zo.
Dat Demi eruit is vind ik verder wel helemaal prima. Lies was ook goed geweest om te vertrekken.
Het wordt lastig om nu eilanden te husselen, want dan haal je stammen uit elkaar. En wat als er nog maar 1 persoon in een stam zit, gaat dier persoon bij verlies van de 1-op-1 proef er automatisch uit? Wat als er niemand meer over is van een stam?

Het idee van Lies voor een vrouwengroep was in ieder geval geen goed idee.

We hebben trouwens ook niet gezien of Twan overlegde met zijn stam en wat iedereen er daar van dacht.
Vrouwengroep werkt sowieso niet, want vrouwen kiezen als puntje bij paaltje komt vrijwel nooit voor elkaar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Yella78 schreef:
17-09-2025 12:28
Vrouwengroep werkt sowieso niet, want vrouwen kiezen als puntje bij paaltje komt vrijwel nooit voor elkaar.
Waarom zou je uberhaupt voor iemand kiezen, alleen maar om het feit dat het een vrouw is?
Ik heb dat nooit begrepen. Niet bij ER maar ook in het dagelijks leven niet.
Je gaat gewoon voor degene die jou op dat moment het beste lijkt/verder kan helpen.
Ik word elk jaar ook weer moe van dat hele mannen tegen de vrouwen wat eerst alleen door de vrouwen zo wordt gezien. Waardoor de mannen zich dan ook maar samenspannen omdat ze er anders uit gaan.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven