Meest irritante reclame deel 3

vrijdag 5 september 2025 om 23:24
Oh ja inderdaad, ik denk.alleen maar aan gele KOTS KOTS KOTS. Goor!
zondag 7 september 2025 om 14:06
Randy heet ze echt
Frankly my dear, I don"t give a damn
zondag 7 september 2025 om 14:14
Dit had ik ook al tegen Chiquita gezegd, zij zien het anders
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
zaterdag 13 september 2025 om 15:57
Nog niet zo erg als die reclame van een opticien waarin een vrouw zegt 'Ik gebruik mijn ogen de hele dag'.
Meest bizarre reclame ooit toch? Hoezo je gebruikt je ogen de hele dag? Dat doet toch iedereen?!
zaterdag 13 september 2025 om 19:53
zondag 14 september 2025 om 10:55
Ja ik las het al.

Maar toch is de reclame die nu op tv is zeker weten door Anneke Blok ingesproken. Die met stapelvoordeel.
Ik hoorde hem net weer en het is echt overduidelijk Anneke Blok.
zondag 14 september 2025 om 11:55
Sinds 2019 worden ze ingesproken door Sigrid ten Napel
Het is onwaarschijnlijk dat de voice-over van de stapelkortingcampagne Anneke Blok is, gezien de wisseling van stem na 2019. Het is een andere stemacteur, en de HEMA-identiteit wordt nog steeds uitgedragen met een stem die past bij hun merk.
zondag 14 september 2025 om 23:24
Of het is een oude reclame die ze weer opnieuw uitzenden? Ik hoor ook echt Anneke Blok hahacalvijn1 schreef: ↑14-09-2025 11:55Sinds 2019 worden ze ingesproken door Sigrid ten Napel
Het is onwaarschijnlijk dat de voice-over van de stapelkortingcampagne Anneke Blok is, gezien de wisseling van stem na 2019. Het is een andere stemacteur, en de HEMA-identiteit wordt nog steeds uitgedragen met een stem die past bij hun merk.
zondag 14 september 2025 om 23:34
Oh, ik ben juist blij dat Jeroen haar plaats heeft ingenomen. Vond de AH reclames met haar erin niet leuk.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑05-09-2025 10:19Jammer dat AH Ilse heeft ingeruild voor Jeroen. Ik vind hem zo niet leuk en altijd van 't zelfde.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
dinsdag 23 september 2025 om 19:22
Ik erger mij aan het feit dat er in reclames altijd bepaalde uiterlijkheden populair zijn.
Neem bijvoorbeeld het spleetje tussen de tanden of heel veel sproeten.
Ik vind het weinig origineel.
Neem bijvoorbeeld het spleetje tussen de tanden of heel veel sproeten.
Ik vind het weinig origineel.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 23 september 2025 om 20:40
Nou he, schrok me rot en dat heb ik niet snel met een reclameNoëlle_ismijnnaam schreef: ↑22-09-2025 23:47Irritant omdat het me echt een naar gevoel geeft, die jongen die via de telefoon gepest wordt en de voeten van een of ander rotjoch moet likken. Buikpijn krijg ik er van.
woensdag 24 september 2025 om 17:56
Het doet denken aan wat in Beverwijk gaande is geweest. Ik vraag me af of deze reclame met die gebeurtenissen in het achterhoofd is gemaakt of dat de reclamespot al een tijd geleden gemaakt is.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑22-09-2025 23:47Irritant omdat het me echt een naar gevoel geeft, die jongen die via de telefoon gepest wordt en de voeten van een of ander rotjoch moet likken. Buikpijn krijg ik er van.
Vreselijk vind ik het.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
woensdag 24 september 2025 om 18:41
Ja ik snap wat je bedoelt. Een groot afrokapsel ( m/v ) is ook standaard in dat soort reclames.
woensdag 24 september 2025 om 20:44
Dat komt ook in vlagen.
Vorig jaar waren ineens alle gezinnen in reclames samengesteld, alle stellen man/man en vrouw/vrouw.
En bestonden er alleen nog maar gezinnen met kinderen met verschillende huidskleuren.
Net als reclames waarin kinderen volwassenen spelen. Is ook een trend geweest.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in