Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1131 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Mijn date is zo enthousiast (en dus vol verwachtingen) dat het bijna gedoemd is te mislukken 🙄
Hij vroeg me zelfs al om verlof te nemen tijdens oud/nieuw om dat samen in het buitenland te vieren .
Attraverso schreef:
23-09-2025 14:27
Mijn date is zo enthousiast (en dus vol verwachtingen) dat het bijna gedoemd is te mislukken 🙄
Hij vroeg me zelfs al om verlof te nemen tijdens oud/nieuw om dat samen in het buitenland te vieren .

Serieus? En jullie moeten elkaar nog zien?

Echt heel erg gek.
Gatver! Wat zei je? Wat een afknapper zeg, echt bah.
Ja, een afknapper. Ik zou geloof ik de date afzeggen. Deze man is enorm needy en dat belooft weinig goeds.
MissUnderstood schreef:
23-09-2025 15:06
Ja, een afknapper. Ik zou geloof ik de date afzeggen. Deze man is enorm needy en dat belooft weinig goeds.
Nou eens hoor. Ik zou niet eens meer normaal kunnen reageren.
Ik vind dat ook een afknapper. Jammer want het appen is anders wel leuk en met veel humor.
Nog niet zo veel online date ervaring vrees ik.
Attraverso schreef:
23-09-2025 16:14
Ik vind dat ook een afknapper. Jammer want het appen is anders wel leuk en met veel humor.
Nog niet zo veel online date ervaring vrees ik.

Dat laatste zou ik op zich een plus vinden, haha. Heel vreemde move van deze meneer. De beste manier om potentiële dates af te schrikken. Moet je ervoor reizen morgen om hem te zien? Anders heb je niet zoveel te verliezen. En weet je zeker dat dit niet ook zijn gevoel voor humor was?
The impossible only takes a little longer
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik begon te daten ook wel soms kon denken dat ik met de man van mijn leven aan’t appen was 🫣
20 jaar geleden of zo… wij weten intussen wel beter he 😂
Nou, dat wilde ik al vragen; komt ie uit lalaland ofzo. Had ik hem trouwens ook zelf gevraagd op zo'n voorstel 🤣

Maar, ik ben helemaal geen ervaren online dater en ik weet het ook. Volgens mij is dat wel algemeen bekend toch.

Ik ben nog steeds benieuwd hoe jouw reactie was 😅
Iets in de trant van ‘zouden we niet eerst even kijken of het ons lukt om een eerste date een beetje leuk te maken… ‘
Attraverso schreef:
23-09-2025 18:46
Iets in de trant van ‘zouden we niet eerst even kijken of het ons lukt om een eerste date een beetje leuk te maken… ‘

Maar leuk wordt het toch al niet meer? Deze voortvarendheid die op niets gebaseerd is lijkt me een enorm rode vlag.
Attraverso schreef:
23-09-2025 18:46
En wat zei hij toen.
Attraverso schreef:
23-09-2025 17:28
Ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ik begon te daten ook wel soms kon denken dat ik met de man van mijn leven aan’t appen was 🫣
20 jaar geleden of zo… wij weten intussen wel beter he 😂
Oww dat had ik ook hoor toen ik net begon.. :$
Haha wel weer 180 graden anders dan motorman!
MissUnderstood schreef:
23-09-2025 09:20
Ik zou dat niet als een verlies zien. Ik zie dat als: deze man past dus niet bij mij. Einde evaluatie. Moet je ook (proberen te) doen (althans, je moet niks, maar dat zou ik je aanraden :-) ), daar wordt dat daten een stuk "losser" van.
Zo zie ik het ook wel. Mijn wereld valt zeker niet uiteen.
Maar…ik vond hem wel leuk, we hadden heel gezellige dates en pakweg 6 weken regelmatig contact. En ik vond hem erg aantrekkelijk.
En dat dat wegvalt vind ik even ‘au’’ , maar dat duurt zeker geen maanden (zelfs geen weken denk ik).

En ik ben wel beetje trots op mezelf, had het nog langer aan kunnen kijken ( ook korter trouwens) , en heb nu toch de knoop doorgehakt. Althans in die zin dat ik niet open sta voor dit vrijblijvende gedoe. En even reflecteren voelt wel goed, volgende keer ga ik er al niet meer aan beginnen, hoop ik althans.
Attra: Ai oei....uhm dat zou voor mij al een afknapper zijn. Lassie deed dat ook continue....en dat begon me 1. af te schrikken en 2. ook echt flink te irriteren.

Ook van die onzinnige reels sturen via Instagram met 'Als je mijn date/vriendin dadelijk bent'...ik heb dat toen 2 a 3x aangekaart dat ik me daar zo onprettig bij voelde. Maar oppikken en ermee stoppen ho maar...dus toen afgekapt.

En jij moet nog op date gaan....wil je nu nog wel gaan?
We appen al een week of 3, van net voor ik op vakantie vertrok. Gewoon af en toe, leuk, sinds ik terug ben dagelijks. Dat hij dit eergisteren vroeg verbaasde mij en vond ik jammer maar mijn reactie heeft hem gelukkig wel terug min of meer met beide voeten op de grond gebracht…

Maar hij is enthousiast. Erg enthousiast. Met de juiste match ben ik goed in ongedwongen, leuk en grappig appen… en wanneer ik een man tref die daar ook goed in is word er heel wat afgelachen, geplaagd over en weer,… kom ik niet zo vaak tegen maar dit is er ook zo een. Op dat vlak klikken we enorm.
Vroeger werd ik dan ook erg enthousiast maar ervaring heeft me geleerd dat dit helemaal geen garantie is op een romantische klik bij een date. Vaak is die energie die er tijdens het appen was zelfs helemaal verdwenen. Dus blijf ik realistisch en zonder verwachtingen.
Maar die ervaring heeft mijn date jammer genoeg blijkbaar nog niet.

So far net het tegenovergestelde van mm dus … doet me over mezelf nadenken. Is het mss omdat hij verklaarde ‘het’ niet te voelen dat ik achter hem aan ben gegaan?
Peertjes, is het niet zo dat diegene die de draad opent voor hij vol geraakt van de markt af is? 😉
Hoe gaat het bij jou?
Hoi allemaal, ik volg jullie wel hoor maar lukt niet zo goed om mee te blijven schrijven als je zelf niet meer in het dating gebeuren zit..

Hier gaat het nog steeds goed, gevoel wordt steeds meer maar merk ook dat dat bij mij ook onzekerheid brengt.. in de zin van bang om hem weer kwijt te raken..
Ik maak mezelf dan gek in mijn hoofd soms maar denk dan ook ligt het nou aan mij of niet..

Klein voorbeeld, ik vind een goedemorgen appje fijn, ik ben 8 van de tien keer de eerste, vanochtend doe ik niks heb ik om half tien nog niks gehoord), dat stoort mij dan.. en ga ik zelf weer appen met de vraag of alles goed gaat.. krijg een leuk appje terug(geen goedemorgen) maar prima..
Geef ook aan dat ik een teken van leven s'ochtends fijn vind, weet ik zegt hij dan.. ja maar waarom doe je het dan niet is mijn gedachte gelijk..

Nog iets, hij zocht gisteren iets op zijn telefoon, ik zag nog twee datingapps erop staan, hij heeft weleens gezegd dat zijn profiel verbogen staat, maar waarom gooi je die apps er dan niet af? Dus ik zeg zie ik nou die apps nog staan, ja die moeten er ook af en legt telefoon weg🤔

Graag niet quoten maar ben wel heel benieuwd wat jullie vinden, zeur ik, zoek ik naar dingen die er niet zijn enz
Mimali schreef:
24-09-2025 12:12

Graag niet quoten maar ben wel heel benieuwd wat jullie vinden, zeur ik, zoek ik naar dingen die er niet zijn enz
Ik kwam gisteren op Instagram een reel tegen met dit als strekking;

If you're confused, drop it.

En eigenlijk vind ik dat, iig voor mezelf wel een hele goede. Als hij me onzeker maakt of als ik verward raak of als hij niet doet/reageert zoals ik zou willen (dit klinkt heel veeleisend, maar zo zwaar bedoel ik het niet) dan is hij het schijnbaar niet voor mij.

Als je samen en exclusief bent, kunnen die datingapps er gewoon af. Dat hij ze nog op z'n telefoon heeft vind ik echt een red flag.
Gewoon _melon met login problemen
Mimali niet iedereen vindt zo’n appje belangrijk en denkt er dan ook aan. Ik zou het leuk vinden om te krijgen en wanneer mijn lief me dat elke dag stuurt zou ik reageren maar ik zou echt niet denken ‘vandaag stuurt hij er geen dus ik zal dat dan maar doen want hij zit er op te wachten, dit zal een test zijn’ maar eerder ‘het is precies druk daar’ of mss denk ik wel niets. Het is jouw idee om elke dag dat appje te sturen. Niet het zijne. Daar kan je echt niet uit opmaken of het goed zit tussen jullie of niet.

Die apps… de enige reden dat ik kan bedenken waarom iemand ze op non-actief zet en niet verwijderd is om een bepaald profiel te bewaren. Ben speciaal eens gaan kijken en een match waarmee ik het daten had uitgesteld voor mm en me op 2/9 liet weten dat hij een geslaagde eerste date had met iemand en wou uitzoeken of dat ergens naartoe kon groeien heeft zijn profiel ook nog steeds want het gesprek staat er nog.
Dus ja… dat vind ik ook een red flag en zou me ook aan het twijfelen brengen..

Maar ik kan er ook naast zitten natuurlijk…
Is dat alles? Zijn er andere dingen waar je je zorgen over maakt? Hij behandelt je goed? Jullie hebben het leuk?
Dan zou ik me proberen geen zorgen te maken… zijn er meer dingen die je ongerust maken… tja
Attraverso schreef:
24-09-2025 12:37

Die apps… de enige reden dat ik kan bedenken waarom iemand ze op non-actief zet en niet verwijderd is om een bepaald profiel te bewaren. Ben speciaal eens gaan kijken en een match waarmee ik het daten had uitgesteld voor mm en me op 2/9 liet weten dat hij een geslaagde eerste date had met iemand en wou uitzoeken of dat ergens naartoe kon groeien heeft zijn profiel ook nog steeds want het gesprek staat er nog.
Dus ja… dat vind ik ook een red flag en zou me ook aan het twijfelen brengen..
Als je de apps van je telefoon gooit, blijft je profiel gewoon staan. Je moet echt bewust je profiel verwijderen of op non-actief zetten (en daarna de hele app) om helemaal geen profiel meer te hebben.
Die ene match kan dus prima gewoon de app van z'n mobiel gehaald hebben, maar (per ongeluk) niet z'n profiel verwijderd.
Mijn ex dacht dat met het verwijderen van de app, z'n profiel ook helemaal weg was, haha.

Dus dat hij die apps gewoon op z'n telefoon laat staan daar vind ik wel wat van.
Gewoon _melon met login problemen
Mimali,

Over goedemorgen appjes: wij sturen om en om goedemorgen appjes. De eerste die er aan denkt of wakker is eigenlijk. Maar niet iedereen hecht er waarde aan. Als jij dat fijn en belangrijk vindt, dan is het aan hem om er in mee te gaan. Doet ie het niet? Dan is het jammer, maar kijk vooral naar de dingen die hij wél doet.

Over die apps: als het serieus is tussen jullie, is het eigenlijk normaal en logisch dat ie de apps eraf gooit. Ik snap je onzekerheid hierin.

Geef aan dat jij goedemorgen appjes fijn vindt en kijk wat ie ermee doet. En stel je kwetsbaar op en vraag waarom hij de datingapps er nog op heeft staan. Maar wellicht is ie hier makkelijk in en vergeet ie ze eraf te gooien
Is dat alles? Zijn er andere dingen waar je je zorgen over maakt? Hij behandelt je goed? Jullie hebben het leuk?

Dit zit allemaal goed, dus ja dat is alles..
Emmely schreef:
23-09-2025 21:07
Zo zie ik het ook wel. Mijn wereld valt zeker niet uiteen.
Maar…ik vond hem wel leuk, we hadden heel gezellige dates en pakweg 6 weken regelmatig contact. En ik vond hem erg aantrekkelijk.
En dat dat wegvalt vind ik even ‘au’’ , maar dat duurt zeker geen maanden (zelfs geen weken denk ik).

En ik ben wel beetje trots op mezelf, had het nog langer aan kunnen kijken ( ook korter trouwens) , en heb nu toch de knoop doorgehakt. Althans in die zin dat ik niet open sta voor dit vrijblijvende gedoe. En even reflecteren voelt wel goed, volgende keer ga ik er al niet meer aan beginnen, hoop ik althans.
Maar je mag best even teleurgesteld zijn...Gaat idd wel weer over...

Mimali wat jij schrijft, ik zou daar ook mn twijfels over hebben dus nee je zeurt niet.
missholmes wijzigde dit bericht op 24-09-2025 12:58
5.59% gewijzigd

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven