Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
woensdag 24 september 2025 om 14:20
woensdag 24 september 2025 om 14:21
Je wil zeggen symbolisch de dating apps verwijderen omdat je niet meer op de markt bent? Als teken naar je partner dat het serieus is? Inderdaad, ik herinner me gevallen waar ik een tijdje met iemand aan’t daten was en er werd gezegd tegen elkaar dat de apps verwijderd werden.
Ga het gesprek aan.
woensdag 24 september 2025 om 14:25
Niet perse als teken, want ik weet dat hij er net zo instaat als ik..Attraverso schreef: ↑24-09-2025 14:21Je wil zeggen symbolisch de dating apps verwijderen omdat je niet meer op de markt bent? Als teken naar je partner dat het serieus is? Inderdaad, ik herinner me gevallen waar ik een tijdje met iemand aan’t daten was en er werd gezegd tegen elkaar dat de apps verwijderd werden.
Ga het gesprek aan.
Nu ik dit zo zeg dan maak ik het misschien wel groter dan het is..
mimali wijzigde dit bericht op 24-09-2025 14:28
0.48% gewijzigd
woensdag 24 september 2025 om 14:27
Dat doe ik niet wekelijks maar de datingapps heb ik wel verwijderd..
Ja dat ga ik doen denk ik..
woensdag 24 september 2025 om 14:37
Maak van je hart geen moordkuil en spreek je onzekerheden uit.
Waarom zou je dat niet doen? Je bent een relatie aan het opbouwen zoals ik het begrijp, dan hoort dit er ook soms bij.
Hem (bewust) niets appen om te kijken of hij nu eens iets stuurt, dan appen leef je nog en dat soort gedoe met die whatsapp gaat niets zinnigs opleveren.
Herken je deze onzekerheid bij jezelf in relaties?
Waarom zou je dat niet doen? Je bent een relatie aan het opbouwen zoals ik het begrijp, dan hoort dit er ook soms bij.
Hem (bewust) niets appen om te kijken of hij nu eens iets stuurt, dan appen leef je nog en dat soort gedoe met die whatsapp gaat niets zinnigs opleveren.
woensdag 24 september 2025 om 14:51
Omdat mannen onzekerheid onaantrekkelijk vinden denk ik..Peertjes schreef: ↑24-09-2025 14:37Maak van je hart geen moordkuil en spreek je onzekerheden uit.
Ja dat herken ik wel, maar bij deze man heb ik dat nog helemaal niet gehad, dat was juist zo fijn..
Maar mijn gevoel voor hem wordt steeds meer en sterker denk dat dat de onzekerheid weer een beetje doet opkomen, ook al geeft hij me geen reden daarvoor..
woensdag 24 september 2025 om 16:12
Als je je om half 10 in de ochtend al druk maakt dat er iets gebeurd kan zijn, dan zit er iets in jezelf dat dit veroorzaakt. Dat is niet iets dat hij moet oplossen. Probeer dat los te laten, het legt een claim op hem die ik zelf niet prettig zou vinden.
Ik vind het ook niet raar dat hij soms geen appje stuurt. Mannen zijn daar echt anders in. Kijk naar daden, niet naar woorden. Doet hij moeite om je te zien? Neemt hij nog steeds initiatief? Doet hij dingen voor je? Bedenkt hij leuke dingen om samen te doen? Maakt hij toekomstplannen met jou in gedachten?
Over het wel of niet verwijderen van dating apps. Misschien heeft ie daar gewoon niet aan gedacht. Hij kan je gedachten niet lezen. Ik heb ook tig apps op mijn telefoon staan die ik nooit meer gebruik. Vraag gewoon waarom ze er nog opstaan als je hem weer ziet.
Je weet, ik zit ongeveer even lang in een nieuwe relatie als jij. Voorbeeld hoe het bij ons gaat. Gisteren stuurde ik om 6 uur een goedemorgen appje. Hij stuurt om half 9 wat terug (terwijl hij eerder opstaat dan ik). Heb ik pas in de middag op gereageerd. Verder niks meer gehoord, totdat hij begin van de avond vroeg of hij nog even langs kon komen. Even mij zien. Dat appen zegt niks. Die knuffel 's avonds zegt alles.
woensdag 24 september 2025 om 16:19
Voor jou is het blijkbaar een beladen iets. Dat zegt niets over hem. Mannen zitten echt anders in elkaar dan vrouwen. Je kan je daar niet bewust genoeg van zijn. Als je jouw gevoelens en gedachten op hem plakt, kan je de plank heel erg mis slaan. Dus: praat erover. Waarom mag hij ze niet verwijderen omdat jij het vraagt maar moet hij er per se zelf aan denken?
woensdag 24 september 2025 om 17:10
Mimali dat een man je laat wankelen, geeft aan dat je hem leuk vindt.
Ik moet eerlijk zijn, wij vrouwen maken soms echt van een mug een olifant.
Gewoon uitspreken over de apps, maar ik denk persoonlijk dat het gewoon laksheid van hem is.
Wij zijn heerlijk op vakantie, het einde van de vakantie nadert. En dan een weekje thuis en daarna tijdelijk naar Spanje om te werken.
Als ik er denk wordt ik verdrietig, ik wil hem helemaal niet missen.
Vriend is hier veel nuchter in, siep het is maar Spanje ect..
Hij vliegt de eerste keer met mij mee, en gaat dan na 2 dgn weer naar huis.
Waarom heb ik ja gezegd
Gewoon uitspreken over de apps, maar ik denk persoonlijk dat het gewoon laksheid van hem is.
Wij zijn heerlijk op vakantie, het einde van de vakantie nadert. En dan een weekje thuis en daarna tijdelijk naar Spanje om te werken.
Waarom heb ik ja gezegd
woensdag 24 september 2025 om 17:17
Hoi! Ik kom ook weer meeschrijven, hopelijk lukt dat. Wel altijd een stille meelezer geweest en veel herkenning.
Nu weer aan het daten en een date gehad via Bumble (nadat ik de apps had afgezworen haha). Was onverwachts leuker dan ik had verwacht en hadden een gezellige middag zaterdag (dus 4 dagen geleden). Hij gaf vaker aan dat hij mij wilde zien, aan het einde ook weer. Ik zei iets met lijkt me ook leuk, en dacht bespreken we later wel.
We hebben elkaar die avond nog gesproken en zondag. Toen gaf hij aan een drukke week te hebben op werk.
Maandag en dinsdag niets meer geappt. Maakt me meer onzeker en meer in mijn hoofd zitten dan ik zou willen. Ik keek er namelijk wel naar uit om hem te zien en hij kwam over als iemand die wel weer iets zou zeggen over weer een date.
Ik vind het jammer dat hij niet doorgepakt heeft na het vaak benoemd te hebben. Ik heb al besloten zelf een berichtje te sturen.
Maar zien jullie tijdens het daten dit soort dingen als signalen? Dat de man (ja ik weet het wij kunnen ook dingen sturen, maar toch) niets meer stuurt of initiatief neemt tot een date? Doen jullie dat dan en hoe loopt dat af?
Nu weer aan het daten en een date gehad via Bumble (nadat ik de apps had afgezworen haha). Was onverwachts leuker dan ik had verwacht en hadden een gezellige middag zaterdag (dus 4 dagen geleden). Hij gaf vaker aan dat hij mij wilde zien, aan het einde ook weer. Ik zei iets met lijkt me ook leuk, en dacht bespreken we later wel.
We hebben elkaar die avond nog gesproken en zondag. Toen gaf hij aan een drukke week te hebben op werk.
Maandag en dinsdag niets meer geappt. Maakt me meer onzeker en meer in mijn hoofd zitten dan ik zou willen. Ik keek er namelijk wel naar uit om hem te zien en hij kwam over als iemand die wel weer iets zou zeggen over weer een date.
Ik vind het jammer dat hij niet doorgepakt heeft na het vaak benoemd te hebben. Ik heb al besloten zelf een berichtje te sturen.
Maar zien jullie tijdens het daten dit soort dingen als signalen? Dat de man (ja ik weet het wij kunnen ook dingen sturen, maar toch) niets meer stuurt of initiatief neemt tot een date? Doen jullie dat dan en hoe loopt dat af?
woensdag 24 september 2025 om 18:26
Doet hij allemaal..Happening schreef: ↑24-09-2025 16:12Als je je om half 10 in de ochtend al druk maakt dat er iets gebeurd kan zijn, dan zit er iets in jezelf dat dit veroorzaakt. Dat is niet iets dat hij moet oplossen. Probeer dat los te laten, het legt een claim op hem die ik zelf niet prettig zou vinden.
Ik vind het ook niet raar dat hij soms geen appje stuurt. Mannen zijn daar echt anders in. Kijk naar daden, niet naar woorden. Doet hij moeite om je te zien? Neemt hij nog steeds initiatief? Doet hij dingen voor je? Bedenkt hij leuke dingen om samen te doen? Maakt hij toekomstplannen met jou in gedachten?
Over het wel of niet verwijderen van dating apps. Misschien heeft ie daar gewoon niet aan gedacht. Hij kan je gedachten niet lezen. Ik heb ook tig apps op mijn telefoon staan die ik nooit meer gebruik. Vraag gewoon waarom ze er nog opstaan als je hem weer ziet.
Je weet, ik zit ongeveer even lang in een nieuwe relatie als jij. Voorbeeld hoe het bij ons gaat. Gisteren stuurde ik om 6 uur een goedemorgen appje. Hij stuurt om half 9 wat terug (terwijl hij eerder opstaat dan ik). Heb ik pas in de middag op gereageerd. Verder niks meer gehoord, totdat hij begin van de avond vroeg of hij nog even langs kon komen. Even mij zien. Dat appen zegt niks. Die knuffel 's avonds zegt alles.
Dus het zit idd tussen mijn oren..
En die apps verwijderen wil ik hem niet opleggen dat bedoel ik met uit zichzelf.
woensdag 24 september 2025 om 20:36
Dat eerste is zeker waar!Siep schreef: ↑24-09-2025 17:10Mimali dat een man je laat wankelen, geeft aan dat je hem leuk vindt.
Waarom heb ik ja gezegd![]()
En dat tweede ook haha..
Wat fijn dat het met jullie nog zo goed gaat!
woensdag 24 september 2025 om 22:02
@mimali, net wat peertje zegt maak van je hart geen moordkuil. Een vrouw zit gewoon anders in elkaar dan een man. Wij malen veel meer.
Ja ik ben heel blij dat het zo fijn gaat.
Mijn huis inmiddels al onderverhuurd, en trek na de vakantie ook nog een weekje bij hem in. Klinkt allemaal heel serieus.
Hij heeft al paar keer aangegeven dat ik wel bij hem in kan trekken na het Spanje avontuur.
We hebben zelf het onderwerp kinderen besproken.
Over de toekomst samen maalde ik ook heel veel, maar we hebben in de vakantie veel goede gesprekken gehad. En dat gaf mijn vrouwen brein weer rust
Ja ik ben heel blij dat het zo fijn gaat.
Mijn huis inmiddels al onderverhuurd, en trek na de vakantie ook nog een weekje bij hem in. Klinkt allemaal heel serieus.
Hij heeft al paar keer aangegeven dat ik wel bij hem in kan trekken na het Spanje avontuur.
We hebben zelf het onderwerp kinderen besproken.
Over de toekomst samen maalde ik ook heel veel, maar we hebben in de vakantie veel goede gesprekken gehad. En dat gaf mijn vrouwen brein weer rust
donderdag 25 september 2025 om 07:56
Enorm aantrekkelijke en charmante kerel.
Is erg gezellig geweest maar hoe meer we praatten hoe minder zijn levensstijl bij me past. Hij is helemaal ‘in to me’ en ik heb me echt moeten inhouden om hem niet mee naar huis te nemen
, hebben zelfs gekust maar ik heb er de halve nacht over wakker gelegen en ga het niet doen…
Blijkt maar weer dat ik beter niet door mijn hormonen word geleid. Want ondanks echt wel rode vlaggen zegt een stemmetje steeds om het toch te proberen. Dan voel ik het liever zoals bij mm, geen enkele rode vlag, beide voeten op de grond… alleen is het niet wederzijds
Is erg gezellig geweest maar hoe meer we praatten hoe minder zijn levensstijl bij me past. Hij is helemaal ‘in to me’ en ik heb me echt moeten inhouden om hem niet mee naar huis te nemen
Blijkt maar weer dat ik beter niet door mijn hormonen word geleid. Want ondanks echt wel rode vlaggen zegt een stemmetje steeds om het toch te proberen. Dan voel ik het liever zoals bij mm, geen enkele rode vlag, beide voeten op de grond… alleen is het niet wederzijds
attraverso wijzigde dit bericht op 25-09-2025 10:39
49.78% gewijzigd
donderdag 25 september 2025 om 10:11
donderdag 25 september 2025 om 10:24
donderdag 25 september 2025 om 10:53
Haha wat een verhaal. Erg ludiek die strandstoelen!
Maar begrijp je gevoel erbij, klinkt niet als iemand waar je een relatie mee wilt.
Jammer eigenlijk dat je niet even kon toegeven aan de aantrekkingskracht. Dat gebeurt niet zo vaak, zo sterk!
Maar goed uiteindelijk heb je jezelf er wsl mee, dus sowieso verstandig.
Heb je nog iets van hem gehoord?
Maar begrijp je gevoel erbij, klinkt niet als iemand waar je een relatie mee wilt.
Jammer eigenlijk dat je niet even kon toegeven aan de aantrekkingskracht. Dat gebeurt niet zo vaak, zo sterk!
Maar goed uiteindelijk heb je jezelf er wsl mee, dus sowieso verstandig.
Heb je nog iets van hem gehoord?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in