Herfst/winterliefde voor de zomerhaters deel 12.
woensdag 23 juli 2025 om 18:21

Hou je van kou, donker, regen, mooie herfstkleuren, leef je op bij mistige ochtenden, stille avonden..... Wees welkom en klaag, zeur en tier hier mee over de zomer, de hitte, de helbal, de lange avonden en alles wat je irriteert daaraan.
Maar deel ook vooral hoe je geniet van de herfst en de winter

Samen slepen we ons en elkaar door de zomer en komen we bij in de herfst en winter....
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
zaterdag 20 september 2025 om 16:29
zaterdag 27 september 2025 om 09:41
Sterrenstof74 schreef: ↑26-09-2025 21:58Gisteravond in bed ging ik via een app een slaapvisualitie doen. Ik lag er helemaal klaar voor. Zegt de stem al snel: "Stel jezelf voor op een heelijk ligbed kn de warme zon....".
Nou, de ontspanning was ver te zoeken![]()

Ik heb gisteren een verkoopster in de winkel in shock achtergelaten, omdat ik zei dat ik nu heel blij was dat het kouder wordt en dat het van mij nog heeeeeeel lang mag duren voordat de zomer terugkomt.
Ik denk dat ze er nu nog van aan het bijkomen is.
zaterdag 27 september 2025 om 09:56
Haha, veel mensen vinden dat heel raar idd.
Al merk ik wel dat een deel van mijn vrienden ondertussen ook niet zo van de lange warmte zijn, zeker niet gewoon in Nederland.
De laatste 2 warme oprispingen waren ook niet welkom bij aantal van hen, we hebben zowaar samen zitten mopperen.
Maar de regen vond ik wel prima, ik hou ook echt van regen en ja zelfs dagenlang, dat is iets wat echt niemand die ik ken kan waarderen.

zaterdag 27 september 2025 om 10:14
zaterdag 27 september 2025 om 12:10
Ik werk in een winkel en ik heb dus heel vaak klanten aan de kassa die zeuren over het 'slechte weer' (hier in België klagen ze daar nog meer over dan in Nederland). En als ik dan zeg dat ik het wel lekker vind dan zie je ze ook echt zo kijken van die is gek.
zaterdag 27 september 2025 om 14:35
Ja heerlijk he.. ben ook zo blij dat volgende maand de klok terug gaat, weer mijn normale ritme. Ik merk dat altijd echt met die klok alsof ik continu achter mezelf aan blijf hobbelen.Anaïs schreef: ↑27-09-2025 10:14Ik merk dat ik zelf heel goed ga op die lange donkere tijd. Vroeger donker, later licht. Op een bewolkte dag overvalt me ook altijd een soort rust: het is dan kennelijk prima om lekker binnen te blijven, niets te hoeven.
Zodra die zon erbij is, komt alles zo hard binnen.
yesss wijzigde dit bericht op 27-09-2025 14:44
9.07% gewijzigd
zaterdag 27 september 2025 om 14:38
Van mij ook hoor! September is altijd nog zo'n net niet maand.ZuurSnoepje schreef: ↑27-09-2025 11:34Ja die kortere avonden zijn heerlijk! De temperatuur mag van mij nog wel wat kouder.
Vaak nog net te warm, was laatst alweer aan het balen van de temperaturen maar besefte me ook ineens hoe blij ik ben dat de Lente en Zomer voorbij is, we gaan in ieder geval weer de goede kant op!

yesss wijzigde dit bericht op 27-09-2025 15:17
11.64% gewijzigd
zaterdag 27 september 2025 om 14:42
Ja dat begint dan nu al he..
Laatst begon ook iemand op de sportschool tegen me aan te klagen dat het al zo vroeg Herfst was ik dacht ik zal maar niks zeggen

zaterdag 27 september 2025 om 20:26
In de zomer ook hoor! Dan is het twee maanden droog geweest, valt er eindelijk een spatje regen en dan begint het geklaag al.
Ik vond het vandaag ook weer te warm hoor, maar wel lekker herfstig.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in