Hoe koffiepads bewaren

02-10-2025 12:35 32 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Even een luchtig topic.
Ik drink zelf geen koffie, maar heb een Senseo voor visite aangeschaft. Waar bewaren jullie de koffiepads in?
Opberg blik? Glazen pot? Kunststof?
Welke zijn fijn en sluiten goed af, vaatwasmachine bestendig etc.
Waar hebben ze leuke/mooie/handige bewaar potten hiervoor?

En, welke koffiepads zijn het populairst bij jullie?
een weckpot, die sluit goed af.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)

Senseo was ooit een hype maar niet te drinken. Ik krijg liever een kopje goede oploskoffie dan een bakje Senseo.
Niks mis met Senseo.
De pads van Perla.
Vriezer!
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Senseo is nu wel aan een revival bezig, althans, ik zie best vaak reclames voorbij komen. Maar geen idee wat ze nu anders doen dan eerst. Je hebt Nespresso-apparaten die nauwelijks duurder zijn dan de Senseo en volgens mij nog kleiner van formaat ook. En die cups kan je beter bewaren. Dus misschien inderdaad overwegen 'm te retourneren.
Mijn ex was een ontzettende koffiesnob, en ik proef heus wel verschil tussen percolatorkoffie of senseo, maar ik vind senseo ook lekker. Ik ben over op filterkoffie omdat ik veel te veel koffie drink en liever een pot zet dan telkens 1 kopje.

Het is wel een beetje uit inderdaad en van die koffiecupjesapparaten zijn in (en dan is het ook maar net wie je treft, die cupjes zijn milieuonvriendelijk dus daar kun je ook commentaar op krijgen)
framboise-t schreef:
03-10-2025 09:04
Mijn ex was een ontzettende koffiesnob, en ik proef heus wel verschil tussen percolatorkoffie of senseo, maar ik vind senseo ook lekker. Ik ben over op filterkoffie omdat ik veel te veel koffie drink en liever een pot zet dan telkens 1 kopje.

Het is wel een beetje uit inderdaad en van die koffiecupjesapparaten zijn in (en dan is het ook maar net wie je treft, die cupjes zijn milieuonvriendelijk dus daar kun je ook commentaar op krijgen)
Lekker bezoek dat daar commentaar op geeft bij iemand die speciaal een koffiezetapparaat gekocht heeft terwijl ie zelf geen koffie drinkt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven