Groene bruidsjurk
donderdag 23 juli 2009 om 15:02
Hallo allemaal,
Na vele jaren samen en 2 kinderen rijker, gaan mijn vriend en ik volgend jaar dan eindelijk trouwen.
Nu wil ik graag in het groen trouwen, maar wie kan mij helpen?
Voordat ik stad en land afrijd naar bruidsmodezaken ben ik eerst aan het kijken op internet. Helaas vind ik erg weinig groene jurken, zelfs bij Rembo Styling is het niet veel.
Iemand nog ideeën op welke sites ik nog kijken kan? Of weet iemand een bruidsmodezaak waar ze veel gekleurde jurken verkopen? Alvast bedankt!
Na vele jaren samen en 2 kinderen rijker, gaan mijn vriend en ik volgend jaar dan eindelijk trouwen.
Nu wil ik graag in het groen trouwen, maar wie kan mij helpen?
Voordat ik stad en land afrijd naar bruidsmodezaken ben ik eerst aan het kijken op internet. Helaas vind ik erg weinig groene jurken, zelfs bij Rembo Styling is het niet veel.
Iemand nog ideeën op welke sites ik nog kijken kan? Of weet iemand een bruidsmodezaak waar ze veel gekleurde jurken verkopen? Alvast bedankt!
donderdag 23 juli 2009 om 15:04
donderdag 23 juli 2009 om 15:30
Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je bruidsjurk laten maken in ieder model, in iedere kleur, wat je maar wil voor een hele leuke prijs.
Kijk maar op www.anastasi.nl
Veel plezier!
Veel plezier!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
donderdag 23 juli 2009 om 16:04
Toevallig trouw ik volgende maand... in het groen. Een hele mooie kleur groen. Vrij donker met een bronzen glans erover. Met halter en strak, onderaan wat uitlopend. Heb 'm bij Assepoester gekocht en ben erg tevreden over hoe ik daar geholpen ben. ze hebben er trouwens alle kleuren van de regenboog.
Ben niet van te voren naar binnen gegaan met de intentie een groene jurk te kopen, maar wit wilde ik persé niet. Ben ik absoluut niet het type voor. Deze kleur staat heel mooi bij mijn huidskleur en haar. Ben er erg blij mee
Ben niet van te voren naar binnen gegaan met de intentie een groene jurk te kopen, maar wit wilde ik persé niet. Ben ik absoluut niet het type voor. Deze kleur staat heel mooi bij mijn huidskleur en haar. Ben er erg blij mee
donderdag 23 juli 2009 om 16:14
een vriendin had bij een hele grote bruidsmodezaak in leiden een groene jurk gekocht, zo ongeveer iets als het eerste plaatje van Noa. Dit is echter wel 2 jaar geleden, misschien is groen nu een beetje uit en moet je langer zoeken?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 23 juli 2009 om 16:57
quote:lovelois schreef op 23 juli 2009 @ 16:49:
Ik vind het eerste plaatje van Noa ook schitterend. Probeer hem nu zelf te zoeken op internet maar het lukt me niet. Noa?? Waar heb je hem vandaan? Natural News Network? En dan?Dit is de site: green dress, ik heb gewoon gegoogled op green weddingdress en het was de eerste die er kwam.
Je kunt het plaatje natuurlijk printen en dan meenemen naar een bruidszaak of mailen naar bruidszaken.
Ik vind het eerste plaatje van Noa ook schitterend. Probeer hem nu zelf te zoeken op internet maar het lukt me niet. Noa?? Waar heb je hem vandaan? Natural News Network? En dan?Dit is de site: green dress, ik heb gewoon gegoogled op green weddingdress en het was de eerste die er kwam.
Je kunt het plaatje natuurlijk printen en dan meenemen naar een bruidszaak of mailen naar bruidszaken.
Cum non tum age
donderdag 23 juli 2009 om 16:58
http://www.bridalane.com
Als je op het plaatje properties aanklikt zie je waar ze het heeft gevonden
Als je op het plaatje properties aanklikt zie je waar ze het heeft gevonden
donderdag 23 juli 2009 om 17:04
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 23 juli 2009 @ 15:30:
Bij Anastasi in Nieuwegein kan je je bruidsjurk laten maken in ieder model, in iedere kleur, wat je maar wil voor een hele leuke prijs.
Veel plezier!Dit is ook mijn tip. Ze maakt het helemaal met de hand en het ontwerp is samen met jou gemaakt. Helemaal uniek dus en op maat gemaakt!
Veel plezier!Dit is ook mijn tip. Ze maakt het helemaal met de hand en het ontwerp is samen met jou gemaakt. Helemaal uniek dus en op maat gemaakt!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
donderdag 23 juli 2009 om 17:17
Misschien niet naar specifieke bruidswinkels kijken, maar meer naar avondkleding?
In Amsterdam op de stadionweg zat altijd een winkel met mooie avond kleding. En ook in de Leidsestraat (BIZAR beetje enge naam, maar heb er weleens een mooie jurk gescoord) & PC Hooftstraat zou je kunnen kijken.
Of je moet er nog een tripje New York aan vooraf laten gaan. Deze zijn van Nordstrom:
In Amsterdam op de stadionweg zat altijd een winkel met mooie avond kleding. En ook in de Leidsestraat (BIZAR beetje enge naam, maar heb er weleens een mooie jurk gescoord) & PC Hooftstraat zou je kunnen kijken.
Of je moet er nog een tripje New York aan vooraf laten gaan. Deze zijn van Nordstrom: