Welke (onbekende) stad beviel jou enorm?
maandag 6 oktober 2025 om 13:36
maandag 6 oktober 2025 om 13:59
Padua gedaan tijdens de laatste dag van mijn Italiaanse rondreis.Lila-Linda schreef: ↑06-10-2025 13:45Padua (IT), zo'n stad die je op de borden ziet, maar overslaat
Ik vond het een geweldige stad
We hadden tijd over vanuit Venetië / Mestre.
Maar ik vond de stop in Lucca leuker

Ik ben ook verliefd op Gerona.
Iedereen trekt door naar Barcelona, maar Gerona is veel kleiner en gezelliger.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
maandag 6 oktober 2025 om 14:08
Ik vond Leipzig erg leuk. Beetje alternatieve sfeer, interessante historie.
Bonn heeft mooie musea, leuke restaurants, leuke recreatie mogelijkheden langs de Rijn en prachtige natuur vlakbij.
Freiburg en Karlsruhe zijn leuke Duitse steden met een fijn klimaat, lekker eten, mooie bezienswaardigheden en zijn goed bereikbaar per trein.
Stockholm is bekender, maar Göteborg vond ik ook mooi, met leuke musea en prachtige eilanden in de omgeving, zeer goed bereikbaar vanuit de stad.
Bonn heeft mooie musea, leuke restaurants, leuke recreatie mogelijkheden langs de Rijn en prachtige natuur vlakbij.
Freiburg en Karlsruhe zijn leuke Duitse steden met een fijn klimaat, lekker eten, mooie bezienswaardigheden en zijn goed bereikbaar per trein.
Stockholm is bekender, maar Göteborg vond ik ook mooi, met leuke musea en prachtige eilanden in de omgeving, zeer goed bereikbaar vanuit de stad.
maandag 6 oktober 2025 om 14:25
Ik vond Bologna heel mooi en het fijne was, toen ik er was, dat er echt heel weinig toeristen waren, terwijl dat bijv in Florence en Rome (ook prachtig) wel zo was en ik vond het heel leuk om tussen de Italianen te zijn. Vooral in het weekend leefde iedereen op straat, overal optredens, terrasjes vol met mensen.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 6 oktober 2025 om 14:26
maandag 6 oktober 2025 om 14:28
Ja!
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
maandag 6 oktober 2025 om 14:28
maandag 6 oktober 2025 om 14:31
maandag 6 oktober 2025 om 14:33
Maleficent schreef: ↑06-10-2025 14:31Dat is ook een pareltje. Ik ben er zo'n beetje opgegroeid, mijn opa en oma woonden er en ik logeerde er elke vakantie. Ik vind die keitjesstoepen zo leuk daar.
Inderdaad heel leuk.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
maandag 6 oktober 2025 om 14:38
Zakopane in Polen! Echt heel erg leuk! En Krakau, maar die is wat bekender, maar voor een lang weekend echt een aanrader! En Gdansk. Ook leuk.
Verder idd Leipzig en ook Dresden in Duitsland, vooral die laatste is onverwachts leuk.
In Frankrijk vond ik Orléans echt heel leuk, maar zeker ook Biarritz tegen de Spaanse grens was super!
Verder idd Leipzig en ook Dresden in Duitsland, vooral die laatste is onverwachts leuk.
In Frankrijk vond ik Orléans echt heel leuk, maar zeker ook Biarritz tegen de Spaanse grens was super!
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn