Lijf & Lijn alle pijlers

After holiday, gezonder eten en afvallen!

20-08-2025 15:42 528 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Iedereen heeft na de vakantie wel het idee om weer gezonder te eten en wat kilo’s kwijt te raken.

De zomer periode vind ik altijd een hele lastige i.v.m ijsje/BBQ/borrels maar nu de vakantie weer voorbij is en regio noord nu ook weer naar school gaat willen we hier in huis gezonder eten maar ook weer wat kilo’s kwijt!

Wie doet er mee met afvallen en fitter 2026 in te gaan?

Je mag hier lekkere en gezonde recepten delen! Maar ook je afval struggles, motivatie en je gewicht!

Stel jezelf even voor, als je mee wilt doen!
Je huidige gewicht, doel, lekkerste eten en wie je bent etc.

🍓🍎🍉🥦🥒🍅🍲
beauty32 wijzigde dit bericht op 20-08-2025 16:35
1.27% gewijzigd
Ik ben gelukkig weer beter, naar virus. Jongste kind had het tegelijkertijd, oudste kind heb ik net ziek van school gehaald. Gelukkig duurde het bij mij maar 2 dagen, dus nu weer ok. Alleen wat minder goed gegeten. Eerste dag had ik amper trek, behalve in beschuitjes met kaas haha. Terwijl ik de kaas juist beetje had verbannen ivm het afvallen. Gister vooral mezelf lekkere dingen gegund oeps, maar vandaag weer gelijk netjes aan de slag gegaan dus geen ramp. Sommige dagen lukt het nou eenmaal even niet, maar pak nu de draad weer op en dat is het belangrijkste!
Swampi schreef:
06-10-2025 16:30
Nieuwe week!

@Loes: goed dat je aan de bak gaat! Leg alleen de lat niet te hoog voor jezelf. 2x per week sporten is ook prima en alles daarboven is mooi meegenomen. Beetje lief zijn voor jezelf zodat je ook goed kunt mantelzorgen :heart:

@Plastics: wat leuk dat je gister weer ging rennen!

Hier alles oké. Ik ga vanaf november starten met krachttraining naast 2/3x pw hardlopen en 2x pw wandelen.
Jij ook goed bezig! Was loop jij gemiddeld hard? Hoeveel km's?
Plasticss schreef:
06-10-2025 18:03
Jij ook goed bezig! Was loop jij gemiddeld hard? Hoeveel km's?
Nou, ik ben nog bezig met het opbouwschema van Evy dus ehm, 2km? :proud:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven