Wat eet je op dit moment deel 23
dinsdag 7 oktober 2025 om 21:57
He bah Liz.wat naar allemaal en daat je moeder er dat dan niet aan kan sterkte met alles ook metje vriend.
Hier dacht ik vanmorgen n gewone huisdag te hebben .zat ik voor ik het wist alweer in de autorichting Brabant.moest n turbo opgehaald worden voor de Volvo.dus heen en weer terug.ikwou ookniks want ik ben morgen middag bij mijn nichtjes.het is weer druk druk .
De turbo gelijk op de terug weg naar de garage gebracht waar de auto al drie maanden staat.
Heb m nu uit de belasting en de verzekering gedaan tijdelijk. Maar zien of ie nog weer aan het rijden komt.
Fijne avond
Hier dacht ik vanmorgen n gewone huisdag te hebben .zat ik voor ik het wist alweer in de autorichting Brabant.moest n turbo opgehaald worden voor de Volvo.dus heen en weer terug.ikwou ookniks want ik ben morgen middag bij mijn nichtjes.het is weer druk druk .
De turbo gelijk op de terug weg naar de garage gebracht waar de auto al drie maanden staat.
Heb m nu uit de belasting en de verzekering gedaan tijdelijk. Maar zien of ie nog weer aan het rijden komt.
Fijne avond

Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 8 oktober 2025 om 07:26
Lize sterkte en natuurlijk ga ik morgen duimen.
Ik heb totaal geen pijn meer. Maar hele dagen werken zou nog niet lukken. Mag ook niet zwaar tillen dus dat is voor nu geen optie. Ik ga morgen wel in gesprek op werk of er andere werkzaamheden voor mij zijn. Want ik wil wel graag weer iets doen.
Het is gelukt om de stamppot wat lekkerder te maken. Helaas sloeg de vlam letterlijk in de pan en stonden we de keuken te poetsen
Gelukkig goed afgelopen.
Straks ga ik roti maken. Verder geen plannen vandaag.
Ik heb totaal geen pijn meer. Maar hele dagen werken zou nog niet lukken. Mag ook niet zwaar tillen dus dat is voor nu geen optie. Ik ga morgen wel in gesprek op werk of er andere werkzaamheden voor mij zijn. Want ik wil wel graag weer iets doen.
Het is gelukt om de stamppot wat lekkerder te maken. Helaas sloeg de vlam letterlijk in de pan en stonden we de keuken te poetsen

Straks ga ik roti maken. Verder geen plannen vandaag.
woensdag 8 oktober 2025 om 10:23
Ik duim voor je Liz!
Wat een zorgen heb jij er ineens bij
Chris,dan was je gister bijna bij mij,had je wel even een bakkie koffie kunnen komen drinken.
Fladderak,oee vlam in de pan..dat is mij gelukkig nog nooit overkomen met mijn angst voor brand.Ik denk dat ik gillend weg zou lopen.
Succes morgen op je werk,hopelijk hebben ze iets passends voor je.
Ik ben al bij de fysio geweest,met haar de uitslag van de mri besproken,die stond al in mijn dossier en ik hoef pas einde maand terug naar orthopeed.
Mijn pijnklachten komen iig overeen met wat er op de mri gezien is.
Kraakbeenschade,peesontsteking en een cyste.Ben ik toch niet helemaal gek
Zometeen ga ik naar mijn moeder,ze heeft een kleine verrassing voor mij.
Wat een zorgen heb jij er ineens bij

Chris,dan was je gister bijna bij mij,had je wel even een bakkie koffie kunnen komen drinken.
Fladderak,oee vlam in de pan..dat is mij gelukkig nog nooit overkomen met mijn angst voor brand.Ik denk dat ik gillend weg zou lopen.
Succes morgen op je werk,hopelijk hebben ze iets passends voor je.
Ik ben al bij de fysio geweest,met haar de uitslag van de mri besproken,die stond al in mijn dossier en ik hoef pas einde maand terug naar orthopeed.
Mijn pijnklachten komen iig overeen met wat er op de mri gezien is.
Kraakbeenschade,peesontsteking en een cyste.Ben ik toch niet helemaal gek
Zometeen ga ik naar mijn moeder,ze heeft een kleine verrassing voor mij.
woensdag 8 oktober 2025 om 18:15

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in