Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 385 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Inductiepitje waar een pan met nog wat olie in zit op de turbo stand zetten ipv die waar je net een ketel water op hebt gezet, geeft enorm veel rook. Vanochtend voor u getest.
Die hardnekkige zelfoverschatting van 'kan best zo/tuurlijk vergeet ik dat niet' tegenover de trieste resultaten...

Je sleutels aan de binnenkant van de voordeur laten zitten omdat je ze dan in elk geval niet steeds kwijtraakt, terwijl je partner al 100 keer heeft gezegd dat dat geen goed idee is. Dan de deur uitlopen, die achter je dichtslaat met de sleutelbos er nog in en je realiseren dat je partner gelijk had: je kunt het huis niet meer in. Erger: niemand kan erin vanwege die sleutel in het slot.

Het testresultaat: een dikke rekening van de glaszetter.
Ars longa, vita brevis
Anna75 schreef:
08-10-2025 12:17
Die hardnekkige zelfoverschatting van 'kan best zo/tuurlijk vergeet ik dat niet' tegenover de trieste resultaten...

Je sleutels aan de binnenkant van de voordeur laten zitten omdat je ze dan in elk geval niet steeds kwijtraakt, terwijl je partner al 100 keer heeft gezegd dat dat geen goed idee is. Dan de deur uitlopen, die achter je dichtslaat met de sleutelbos er nog in en je realiseren dat je partner gelijk had: je kunt het huis niet meer in. Erger: niemand kan erin vanwege die sleutel in het slot.

Oh dat is zo zonde geld...
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Anna75 schreef:
08-10-2025 12:17

Daarom hadden wij in ons vorige huis een slot waarbij je de sleutel aan de binnenkant kon laten zitten en van buiten de andere voordeursleutel er gewoon in kon steken.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
Catco schreef:
07-10-2025 14:50
De ramen van je auto open laten , terwijl ze veel regen opgeven zorgt ervoor dat je interieur ook eens een goede schoonmaak beurt krijgt.

Dit test ik meermaals per jaar voor u!
De deur van je auto wagenwijd open laten staan op een openbare parkeerplaats, in stromende regen, 6 uur lang is ook niet ideaal. Zowel de kinderstoel als de autostoel als de vloer waren doorweekt. En een doorweekte autostoel is niet zo makkelijk droog te krijgen.. Wonder boven wonder: niets uit de auto gestolen!
Rookmelder naast het rooster van het afvoerkanaal hangen, zorgt ervoor dat hij elke keer als je eten kookt afgaat, jaar lang elke avond getest, tot ik de oorzaak ontdekte. (Had uiteindelijk zelfs een bordje met de tekst, als het brandalarm afgaat is het eten klaar.)
Such a beautiful place to be with Friends.
Aha, rookmelders. Wat ook geen goed idee is, is verhuizen naar je nieuwe hus terwijl je oude huis nog niet is opgeleverd maar wel al leeg en schoon is. Dat je er dus niks meer te zoeken hebt als oude bewoners.

Maar dat wel de batterij van de rookmelder leeg is en dat ding dus continu staat te piepen. Arme buren.

Dit heb ik jaren geleden voor u getest.
Azura schreef:
06-10-2025 14:50
Als iemand je vraagt hoe oud je die persoon schat, nooit op ingaan! Tenzij je mensen graag wil beledigen, ook al zeggen ze dat ze dat niet zullen zijn. Totdat je ze ouder schat...
Persoonlijk voor jullie getest.
Tja, dan hebben ze er ook naar gevraagd. Blijkbaar zijn het mensen die vooral willen horen dat ze jonger worden ingeschat. Nou, dan hebben ze de teleurstelling/belediging wat mij betreft wel verdiend! :devil:
Loren schreef:
08-10-2025 09:43
Jeetje. Wat heftig. Hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.
Dank voor je bezorgdheid. Het is inmiddels al een paar jaar geleden en ik heb het overleefd.
Mijn haar is ook weer aangegroeid :biggrin:
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)

Kikkertje schreef:
09-10-2025 08:47
Tja, dan hebben ze er ook naar gevraagd. Blijkbaar zijn het mensen die vooral willen horen dat ze jonger worden ingeschat. Nou, dan hebben ze de teleurstelling/belediging wat mij betreft wel verdiend! :devil:
Haha ja. Ze was trots aan het vertellen dat íedereen haar jonger schatte. Was wel een enorme domper voor haar. Ik zat er een paar jaar naast (2 of 3 jaar).
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven