Dit heb ik voor u getest
woensdag 12 november 2025 om 15:35
The_Architect schreef: ↑11-11-2025 18:50Oh die tacoschelpen, dat doet me aan iets anders denken.
Cracottes (die luchtige crackers) vliegen in de fik als je die roostert in de broodrooster. Heeft mijn kind voor jullie getest. In het vakantiehuis waar een professionele brandmeldinstallatie was geïnstalleerd. Die we niet zelf konden uitschakelen.
Gelukkig woonde de eigenaar in de buurt en was die er binnen een half uur. Maar na een half uur ben je die slow whoop wel zat. Hebben wij voor jullie getest.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 12 november 2025 om 15:48
woensdag 12 november 2025 om 17:27
8 jaar terug nu?
Je bewustzijn verliezen aan het aanrecht, waardoor je hoofd in de gootsteen belandt.
Het had geen aantoonbaar nut. Ik denk dat ik mijn handen wou wassen of water wou pakken, maar dat weet ik niet meer.
Gelukkig was ik snel genoeg bij om niet te vallen en door mijn hoeven te gaan. Het was wel een hele vreemde sensatie, dat ineens je hoofd in een (gelukkig vrij schone) gootsteen ligt. Je denkt, wat doe ik hier? In deze positie?
En je kunt dus beter laag bij de grond blijven als je buikgriep hebt met een lage bloeddruk.
Ik ben zo snel mogelijk naar bed gekropen (letterlijk).
Het was een goede waarschuwing voor alle andere zeldzame keren dat ik ziek werd of zal worden.
Je bewustzijn verliezen aan het aanrecht, waardoor je hoofd in de gootsteen belandt.
Het had geen aantoonbaar nut. Ik denk dat ik mijn handen wou wassen of water wou pakken, maar dat weet ik niet meer.
Gelukkig was ik snel genoeg bij om niet te vallen en door mijn hoeven te gaan. Het was wel een hele vreemde sensatie, dat ineens je hoofd in een (gelukkig vrij schone) gootsteen ligt. Je denkt, wat doe ik hier? In deze positie?
En je kunt dus beter laag bij de grond blijven als je buikgriep hebt met een lage bloeddruk.
Ik ben zo snel mogelijk naar bed gekropen (letterlijk).
Het was een goede waarschuwing voor alle andere zeldzame keren dat ik ziek werd of zal worden.
woensdag 12 november 2025 om 18:36
Ja, dat vond ik dus ookcharlottew88 schreef: ↑11-11-2025 21:14Wat een stomme plek voor plastic. Sowieso plastic bij een friteuse is totaal onlogisch en onnodig.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 13 november 2025 om 18:36
Wanneer je kat heeft geplast op je dure op maat gemaakte kokos welkomsmat doe hem niet, ik herhaal niet, in de wasmachine.
De mat zelf is kapot, je was zit vol kokosvezels en als je denkt: jammer maar dat was het neeeeee! Uiteindelijk moet je er iemand bij halen die de wasmachine weer kan repareren want je hele slang zit voel met die vezels.
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door onze kater, mijn man en de klusjesman waarvan mijn dank!
Controleer goed wat je precies in de kliko gooit. Ik had van alles uitgezocht van kleding en had alles zo hop in een zak gedaan die naar de milieustraat gebracht. Weg is weg zou je denken!
In de avond enorme paniek toen ik erachter kwam dat de kinderknuffel van mijn overleden echtgenoot ertussen zat. Ben er nu nog verdrietig over.
De mat zelf is kapot, je was zit vol kokosvezels en als je denkt: jammer maar dat was het neeeeee! Uiteindelijk moet je er iemand bij halen die de wasmachine weer kan repareren want je hele slang zit voel met die vezels.
Dit onderzoek werd mede mogelijk gemaakt door onze kater, mijn man en de klusjesman waarvan mijn dank!
Controleer goed wat je precies in de kliko gooit. Ik had van alles uitgezocht van kleding en had alles zo hop in een zak gedaan die naar de milieustraat gebracht. Weg is weg zou je denken!
In de avond enorme paniek toen ik erachter kwam dat de kinderknuffel van mijn overleden echtgenoot ertussen zat. Ben er nu nog verdrietig over.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in