Dit heb ik voor u getest
woensdag 15 oktober 2025 om 10:38
ik heb net speciale bakpapiervormpjes voor de airfryer gekocht... hoop dat het daarmee wel goed gaat (het niet in de fik vliegen, die tacoschelpen had ik ook al getest. Zit me sinds ik dit gelezen heb al suf te piekeren wat het andere ding was dat ook zwart uit de airfryer kwam omdat het te licht was en de hele fryer doorging
woensdag 15 oktober 2025 om 11:47
Homclover schreef: ↑15-10-2025 10:38ik heb net speciale bakpapiervormpjes voor de airfryer gekocht... hoop dat het daarmee wel goed gaat (het niet in de fik vliegen, die tacoschelpen had ik ook al getest. Zit me sinds ik dit gelezen heb al suf te piekeren wat het andere ding was dat ook zwart uit de airfryer kwam omdat het te licht was en de hele fryer doorging)
Silicone bakvormen in de airfryer, ook al zijn ze er speciaal voor gemaakt, geven je kroketten plastic smaak.
Ook voor u getest.
She was brave and strong and broken, all at once.
donderdag 16 oktober 2025 om 00:26
De gebruiksaanwijzing van je contactgrill in diezelfde grill bewaren is niet handig. Doorgaans warm je de grill namelijk op door de stekker in het stopcontact te steken en controleer je niet eerst of er wat tussen ligt. Dat doe je pas als het vreemd gaat ruiken en gaat roken, wat dus door die gebruiksaanwijzing komt…
(Wel op tijd geroken overigens, dus de gebruiksaanwijzing was niet helemáál zwart en is nog wel bruikbaar. De contactgrill zelf was al zwart en deed niet moeilijk over het roosteren van papier.)
Dit heb ik voor u getest.
(Wel op tijd geroken overigens, dus de gebruiksaanwijzing was niet helemáál zwart en is nog wel bruikbaar. De contactgrill zelf was al zwart en deed niet moeilijk over het roosteren van papier.)
donderdag 16 oktober 2025 om 12:17
LichtEnDonker schreef: ↑16-10-2025 00:26De gebruiksaanwijzing van je contactgrill in diezelfde grill bewaren is niet handig. Doorgaans warm je de grill namelijk op door de stekker in het stopcontact te steken en controleer je niet eerst of er wat tussen ligt. Dat doe je pas als het vreemd gaat ruiken en gaat roken, wat dus door die gebruiksaanwijzing komt…
In tegenstelling tot toetsenborden doen grills meestal niet zo moeilijk en lusten ze eigenlijk alles wel.
dinsdag 11 november 2025 om 18:14
Een kassabon van de Hema werkt nietals je deze aanbiedt bij het poortje van de Albert Heijn. Het poortje gaat niet open. Vandaag voor u getest
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 november 2025 om 18:50
Oh die tacoschelpen, dat doet me aan iets anders denken.
Cracottes (die luchtige crackers) vliegen in de fik als je die roostert in de broodrooster. Heeft mijn kind voor jullie getest. In het vakantiehuis waar een professionele brandmeldinstallatie was geïnstalleerd. Die we niet zelf konden uitschakelen.
Gelukkig woonde de eigenaar in de buurt en was die er binnen een half uur. Maar na een half uur ben je die slow whoop wel zat. Hebben wij voor jullie getest.
Cracottes (die luchtige crackers) vliegen in de fik als je die roostert in de broodrooster. Heeft mijn kind voor jullie getest. In het vakantiehuis waar een professionele brandmeldinstallatie was geïnstalleerd. Die we niet zelf konden uitschakelen.
Gelukkig woonde de eigenaar in de buurt en was die er binnen een half uur. Maar na een half uur ben je die slow whoop wel zat. Hebben wij voor jullie getest.
dinsdag 11 november 2025 om 19:01
In datzelfde kader: de sportschool kom je niet binnen met je bibliotheekpas.charlottew88 schreef: ↑11-11-2025 18:14Een kassabon van de Hema werkt nietals je deze aanbiedt bij het poortje van de Albert Heijn. Het poortje gaat niet open. Vandaag voor u getest![]()
dinsdag 11 november 2025 om 19:02
Nee dat werkt ook niet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 11 november 2025 om 19:53
Sabeltandcavia schreef: ↑11-11-2025 19:06En niet alle broodkramen op de markt zijn 't Stoepje. Dus heeft het ook geen zin om naar die aanbieding te vragen.![]()
dinsdag 11 november 2025 om 19:54
Nu weet je het voor de volgende keer
dinsdag 11 november 2025 om 20:02
Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.charlottew88 schreef: ↑11-11-2025 18:14Een kassabon van de Hema werkt nietals je deze aanbiedt bij het poortje van de Albert Heijn. Het poortje gaat niet open. Vandaag voor u getest![]()
dinsdag 11 november 2025 om 20:16
Ja dat wel.
Plastic bleek aan de buitenkant van de frituurbak te zitten.
Heel gedoe, vet eruit gieten, pulken en vet er weer in
Verklaarde wel waarom de patat niet brui n werd
Frankly my dear, I don"t give a damn
dinsdag 11 november 2025 om 21:05
Kon dat? Dan heb ik veel nodeloos staan klooien met bonnetjes! Ik zal het maar niet meer proberen.AnnaNiem schreef: ↑11-11-2025 20:02Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.
dinsdag 11 november 2025 om 21:11
OepsAnnaNiem schreef: ↑11-11-2025 20:02Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.
dinsdag 11 november 2025 om 21:14
Wat een stomme plek voor plastic. Sowieso plastic bij een friteuse is totaal onlogisch en onnodig.
dinsdag 11 november 2025 om 21:54
Ook getest: De mensen in de rij achter je vinden het niet zo grappig als jij wanneer je 10 keer probeert het parkeerbonnetje van het ziekenhuis in het gleufje van de parkeerautomaat bij het winkelcentrum te steken.
woensdag 12 november 2025 om 03:47
Nou ja! Maar wel nodig, want ik had gehoord dat er vreselijk veel gejat werd helaas.AnnaNiem schreef: ↑11-11-2025 20:02Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in