Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 435 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Dit heb ik voor u getest.
Woez schreef:
14-10-2025 13:02
Tacoschelpen warm je niet even snel op in de airfryer: ze vliegen het mandje door en met een beetje pech ook in de fik.
Onlangs voor u uitgetest.

Ditzelfde geldt voor bakpapier in de airfryer.
ik heb net speciale bakpapiervormpjes voor de airfryer gekocht... hoop dat het daarmee wel goed gaat (het niet in de fik vliegen, die tacoschelpen had ik ook al getest. Zit me sinds ik dit gelezen heb al suf te piekeren wat het andere ding was dat ook zwart uit de airfryer kwam omdat het te licht was en de hele fryer doorging :-$ )
Homclover schreef:
15-10-2025 10:38
ik heb net speciale bakpapiervormpjes voor de airfryer gekocht... hoop dat het daarmee wel goed gaat (het niet in de fik vliegen, die tacoschelpen had ik ook al getest. Zit me sinds ik dit gelezen heb al suf te piekeren wat het andere ding was dat ook zwart uit de airfryer kwam omdat het te licht was en de hele fryer doorging :-$ )

Silicone bakvormen in de airfryer, ook al zijn ze er speciaal voor gemaakt, geven je kroketten plastic smaak.
Ook voor u getest.
She was brave and strong and broken, all at once.
En om dit lopende onderzoek verder uit te breiden: bakpapier in een verder lege heteluchtoven kan ook gaan rondvliegen, tegen de grill aankomen en vlam vatten.
De gebruiksaanwijzing van je contactgrill in diezelfde grill bewaren is niet handig. Doorgaans warm je de grill namelijk op door de stekker in het stopcontact te steken en controleer je niet eerst of er wat tussen ligt. Dat doe je pas als het vreemd gaat ruiken en gaat roken, wat dus door die gebruiksaanwijzing komt…

(Wel op tijd geroken overigens, dus de gebruiksaanwijzing was niet helemáál zwart en is nog wel bruikbaar. De contactgrill zelf was al zwart en deed niet moeilijk over het roosteren van papier.)

LichtEnDonker schreef:
16-10-2025 00:26
De gebruiksaanwijzing van je contactgrill in diezelfde grill bewaren is niet handig. Doorgaans warm je de grill namelijk op door de stekker in het stopcontact te steken en controleer je niet eerst of er wat tussen ligt. Dat doe je pas als het vreemd gaat ruiken en gaat roken, wat dus door die gebruiksaanwijzing komt…

(Wel op tijd geroken overigens, dus de gebruiksaanwijzing was niet helemáál zwart en is nog wel bruikbaar. De contactgrill zelf was al zwart en deed niet moeilijk over het roosteren van papier.)

In tegenstelling tot toetsenborden doen grills meestal niet zo moeilijk en lusten ze eigenlijk alles wel.
Een kassabon van de Hema werkt nietals je deze aanbiedt bij het poortje van de Albert Heijn. Het poortje gaat niet open. Vandaag voor u getest :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Een mok met heet water en theezakje erin opwarmen in de magnetron is ook niet zo handig, vloog na 2 seconden in de fik :| Godzijdank stond ik erbij!
Oh die tacoschelpen, dat doet me aan iets anders denken.

Cracottes (die luchtige crackers) vliegen in de fik als je die roostert in de broodrooster. Heeft mijn kind voor jullie getest. In het vakantiehuis waar een professionele brandmeldinstallatie was geïnstalleerd. Die we niet zelf konden uitschakelen.
Gelukkig woonde de eigenaar in de buurt en was die er binnen een half uur. Maar na een half uur ben je die slow whoop wel zat. Hebben wij voor jullie getest.
charlottew88 schreef:
11-11-2025 18:14
Een kassabon van de Hema werkt nietals je deze aanbiedt bij het poortje van de Albert Heijn. Het poortje gaat niet open. Vandaag voor u getest :proud:
In datzelfde kader: de sportschool kom je niet binnen met je bibliotheekpas.
Wombat schreef:
11-11-2025 19:01
Nee dat werkt ook niet :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En niet alle broodkramen op de markt zijn 't Stoepje. Dus heeft het ook geen zin om naar die aanbieding te vragen. :roll:
Ik vind hier dingen van.
Als je wIl gaan frituren met je nieuwe friteuze wordt het eetbaarder als je het plastic beschermlaagje van de bak afhaalt.

Dit weekend voor u getest
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sabeltandcavia schreef:
11-11-2025 19:06
En niet alle broodkramen op de markt zijn 't Stoepje. Dus heeft het ook geen zin om naar die aanbieding te vragen. :roll:
:-D
calvijn1 schreef:
11-11-2025 19:48
Als je wIl gaan frituren met je nieuwe friteuze wordt het eetbaarder als je het plastic beschermlaagje van de bak afhaalt.

Dit weekend voor u getest
Nu weet je het voor de volgende keer :proud:
Als je zeker wilt weten dat je genoeg St Maartensnaai in huis hebt, haal dat dan niet al vijf dagen van tevoren in huis. Afgelopen weekend voor jullie getest.
Ik vind hier dingen van.
charlottew88 schreef:
11-11-2025 18:14
Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.
charlottew88 schreef:
11-11-2025 19:54
Nu weet je het voor de volgende keer :proud:
Ja dat wel. :facepalm:

Plastic bleek aan de buitenkant van de frituurbak te zitten.
Heel gedoe, vet eruit gieten, pulken en vet er weer in
Verklaarde wel waarom de patat niet brui n werd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wombat schreef:
Ik heb toen je alleen nog kon inchecken bij OV met je OVchip dat gecheckt met mijn bankpas. Ik was mijn tijd gewoon ver vooruit :P
AnnaNiem schreef:
11-11-2025 20:02
Waar je bij de Spar University eerst de poortjes gewoon open kon duwen, heb je nu ook een bonnetje nodig. Als je dat niet weet en het poortje toch probeert open te duwen gaat het alarm heel hard af. Dat hebben ik, diverse collega's en heel veel studenten de afgelopen tijd voor jullie getest.
Kon dat? Dan heb ik veel nodeloos staan klooien met bonnetjes! Ik zal het maar niet meer proberen.
AnnaNiem schreef:
Oeps :proud:
calvijn1 schreef:
11-11-2025 20:16
Ja dat wel. :facepalm:

Plastic bleek aan de buitenkant van de frituurbak te zitten.
Heel gedoe, vet eruit gieten, pulken en vet er weer in
Verklaarde wel waarom de patat niet brui n werd
Wat een stomme plek voor plastic. Sowieso plastic bij een friteuse is totaal onlogisch en onnodig.
Wombat schreef:
Ook getest: De mensen in de rij achter je vinden het niet zo grappig als jij wanneer je 10 keer probeert het parkeerbonnetje van het ziekenhuis in het gleufje van de parkeerautomaat bij het winkelcentrum te steken.
AnnaNiem schreef:
Nou ja! Maar wel nodig, want ik had gehoord dat er vreselijk veel gejat werd helaas.
hvm schreef:
12-11-2025 03:47
Nou ja! Maar wel nodig, want ik had gehoord dat er vreselijk veel gejat werd helaas.
Ja, ik denk ook wel dat het nodig was. Maar ik had even gemist dat de hekjes niet meer 'los' zitten 🤣.
Als je de bruine lambrisering gaat verven, moet je niet een kop koffie naast de verf zetten. Koffie pakt niet echt goed en smaakt daarna ook niet meer.

Getest door mijn vader in de jaren 80.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven