Dit heb ik voor u getest

04-10-2025 19:05 354 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat heb jij voor anderen getest?

Deel je testresultaten, waar forummers hun voordeel mee doen.
Ik houd van aardappelen.
Laat je innerlijke Oost-Groninger stralen.
Als het brandalarm gaat, omdat je iets hebt laten aanbranden, en je wil snel een trapje pakken om dat pokkelawaai uit te zetten, kijk dan goed waar je in je stress heen rent. Als je dan namelijk tegen de kopse kant van de deur knalt, krijg je een buil die een paar weken blijft zitten!

Zelf getest voor jullie, graag gedaan!

Ook getest: een afgekoeld gekookt eitje even opwarmen in de magnetron. Niet doen. Dit ontploft dan namelijk. Dan kom je er achter, in hoeveel hoekjes en gaatjes restjes ontploft ei kunnen zitten.
petronella72 schreef:
06-10-2025 23:24
Hier vond vannacht een simultaan-test plaats, maar dan met een naaktslak. |-)
En dochter heeft dit vanochtend getest met een halve muis. Was een erg gezellige test.
Een eend (auto) kan niet in de wasstraat, die is namelijk niet waterdicht. Heeft een vriend jaren geleden voor jullie getest.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Als je vanaf een oprit achteruit een niet al te brede, zeer drukke weg op wil rijden, je kijkt links-rechts-links-rechts etc. en je ziet ein-de-lijk een gaatje...

Check dan vóórdat je snel de weg op schiet, even in je achteruitkijkspiegel of die grote vrachtwagen aan de overkant van de weg er nog staat. Doe dat niet pas als je je auto er al in geparkeerd hebt.

Mijn testresultaat staat geregistreerd bij een autoschadeherstelbedrijf.
Ars longa, vita brevis

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven