Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
maandag 13 oktober 2025 om 17:41
Mus* schreef: ↑13-10-2025 17:08Ah nee, dat is inderdaad niet leuk... Ik snap in een LAT-relatie ook wel beter dat je niet wilt bankhangen en tv kijken. Ik zit natuurlijk in een feast or famine situatie. Hij is meestal 4 aaneengesloten dagen hier. Dan is het best fijn hoor, om gewoon een avondje tegen elkaar aan te hangen en niet te hoeven praten.
Snap ik heel goed! En in een samenwoonsituatie is het ook weer heel anders. Maar in een LATrelatie waarin je bewust tijd voor elkaar vrijmaakt (en dan niet 4 dagen aaneen) wil ik niet bankhangen. Tuurlijk, kan best eens gebeuren hoor, een mooie film met een lekker drankje en kaasje erbij, maar niet standaard.
maandag 13 oktober 2025 om 17:51
Ik vind dit wel echt een schattige reactie - jij bent echt net net verliefd. Natuurlijk is dat dan lekker, want dan is álles lekker.Happening schreef: ↑13-10-2025 14:55Ik denk dat je dan nog gewoon de juiste man nog niet bent tegengekomen. Ik had het heerlijk in mijn eentje, heb een heel druk leven en moest er niet aan denken dat er ook nog een man tijd van mij zou vragen. Ik kreeg het al benauwd van het idee. En toen kwam ik ineens iemand tegen die precies hetzelfde had, maar er was zo'n klik dat het gewoon ineens heel fijn is om samen te zijn. Ook na een drukke dag, misschien wel juist na een drukke dag. Een gevoel van totale ontspanning, soort van thuiskomen. Heel apart hoor om mee te maken.
Als de verliefdheid wegebt, wordt het pas merkbaar of je liever met hem uitrust of alleen.
dinsdag 14 oktober 2025 om 06:32
En dit is dus precies wat ik met mn nieuweHappening schreef: ↑13-10-2025 14:55Ik denk dat je dan nog gewoon de juiste man nog niet bent tegengekomen. Ik had het heerlijk in mijn eentje, heb een heel druk leven en moest er niet aan denken dat er ook nog een man tijd van mij zou vragen. Ik kreeg het al benauwd van het idee. En toen kwam ik ineens iemand tegen die precies hetzelfde had, maar er was zo'n klik dat het gewoon ineens heel fijn is om samen te zijn. Ook na een drukke dag, misschien wel juist na een drukke dag. Een gevoel van totale ontspanning, soort van thuiskomen. Heel apart hoor om mee te maken.

dinsdag 14 oktober 2025 om 07:09
Schreeuw dat maar niet te hard, je hebt je hormonen niet onder controle
Benieuwd!
Wij hebben vandaag weer een date, hij komt hier voor ons koken.
dinsdag 14 oktober 2025 om 09:53
Ach dat hoeft toch ook helemaal niet, je hebt toch bijna nergens controle over in het leven dus geniet van het nu en hoe het later gaat zie je vanzelf wel.Attraverso schreef: ↑14-10-2025 07:09Schreeuw dat maar niet te hard, je hebt je hormonen niet onder controle
Benieuwd!
Wij hebben vandaag weer een date, hij komt hier voor ons koken.![]()
dinsdag 14 oktober 2025 om 10:24
Attraverso schreef: ↑14-10-2025 07:09Schreeuw dat maar niet te hard, je hebt je hormonen niet onder controle
Benieuwd!
Wij hebben vandaag weer een date, hij komt hier voor ons koken.![]()
Leuk, Attra! Hoe sta je er inmiddels in, nog steeds voornamelijk hormonen of hoor je ook toekomstmuziek (in de verte)?
dinsdag 14 oktober 2025 om 10:31
Leeuukkk!!!Attraverso schreef: ↑14-10-2025 07:09Wij hebben vandaag weer een date, hij komt hier voor ons koken.![]()

Toen ik het typte dacht ik dit inderdaad haha. Maar ik merk dat de ‘normale’ man heel lastig te vinden is. Ik tref heel vaak echt rare mannen op de app.. naja goed, misschien is het een fase haha.MissUnderstood schreef: ↑13-10-2025 13:57Nou, ik ben ook bijna 20 jaar ouder dan jij, dus het werd ook weleens tijd dat ik wist wat bij mij past en wat niet.
Klinkt trouwens of jij dat ook vrij aardig weet, hoor!
Als ik een relatie zou hebben dan zou ik diegene echt wel dagelijks willen spreken, via whatsapp is dan prima hoor maar dagen geen contact vind ik een beetje gek. Maar zo werkt er weer voor iedereen iets anders.. En dat hoeft niet te betekenen dat je geen relatie materiaal bent MissUnderstood, alleen is de standaard vorm van een relatie niet voor jou weggelegd en dat is toch helemaal oké?
dinsdag 14 oktober 2025 om 13:04
Ik heb het dus andersom...geef mij maar het kantoortype...maar wat valt er op mij, juist waar jij op valtMissUnderstood schreef: ↑13-10-2025 13:07Weet ik veel. Gewoon, zo iemand die met zijn handen werkt, die mooie dingen kan maken vanuit niks.
(Ik zit mezelf nu hardop uit te lachen).
Ik kan gewoon helemaal niks met het type accountmanager in een pak en een Tesla. Het vervelende is dan weer wel dat dat soort types op mij valt, terwijl de ruwe bolster/blanke pit met tattoo's en een eigen meubelmakerij waarna hij in de avonduren gitaar speelt etc. niet eens naar mij kijkt, want ik heb een nogal mevrouwerig imago en bijbehorend beroep hahahahaha.

dinsdag 14 oktober 2025 om 13:09
Ik heb niet alles bij gelezen, ik heb nu ook wel redelijk leuk contact met één iemand ik noem hem maar hardloperman want dat is hij ook. Het is op de foto's niet echt mijn type....maar we kunnen prima kletsen en we willen ook wel afspreken.
Ineens appte mij ook een oude match, heb hem nooit geblokkeerd op de app. Hij is wel mijn type maar wel meteen 6 jaar ouder (al ziet hij er echt zo niet uit). Alleen ik ga er vanuit dat hij uiteindelijk weer stil valt, want dat was de vorige keer ook.
Voor de rest....ja..niet echt dat ik denk 'Wow..'. Ik val echt een beetje op zo n classy man-man, goed gekleed ect. en die vind je hier maar bar weinig in NL....
Ineens appte mij ook een oude match, heb hem nooit geblokkeerd op de app. Hij is wel mijn type maar wel meteen 6 jaar ouder (al ziet hij er echt zo niet uit). Alleen ik ga er vanuit dat hij uiteindelijk weer stil valt, want dat was de vorige keer ook.
Voor de rest....ja..niet echt dat ik denk 'Wow..'. Ik val echt een beetje op zo n classy man-man, goed gekleed ect. en die vind je hier maar bar weinig in NL....
dinsdag 14 oktober 2025 om 13:54
Hahaha bijzonder is dat hè!
Ik word vaak leuk gevonden door de hoogopgeleide nerds met autistische trekjes en die vind ik weer veel te rustig
Leuk dat je een gesprek hebt! Ik zou (denk ik) gewoon afspreken met hardloopman want zoals Attraverso zou zeggen ‘Daten is weten’ haha! Ik ben nog steeds tinderloos.. ik heb gewoon echt geen zin in wéér dat doelloos swipen, gesprek voeren etc. Nu even de energie niet voor. Aan de andere kant: Als ik niets doe, gebeurt er natuurlijk ook niets..
dinsdag 14 oktober 2025 om 13:59
Hahaha maar daar zou ik persoonlijk ook niet zo veel aan vinden. Ik heb een ex die autisme (niet hoogopgeleid, andersom juist) heeft,een schat van een vent. Alleen ik kon daar niet mee omgaan en het gespreksniveau...was gewoon 10x niks. We zijn hele goede vrienden gebleven (beste vrienden zelfs) we hadden een heel ander opleidingsniveau en dat is opzicht niet erg.....maar daardoor bleven de gesprekken op de oppervlakte en liet hij alles op mij afgaan.
dinsdag 14 oktober 2025 om 14:04
Pupke schreef: ↑14-10-2025 13:54Hahaha bijzonder is dat hè!
Ik word vaak leuk gevonden door de hoogopgeleide nerds met autistische trekjes en die vind ik weer veel te rustig
Leuk dat je een gesprek hebt! Ik zou (denk ik) gewoon afspreken met hardloopman want zoals Attraverso zou zeggen ‘Daten is weten’ haha! Ik ben nog steeds tinderloos.. ik heb gewoon echt geen zin in wéér dat doelloos swipen, gesprek voeren etc. Nu even de energie niet voor. Aan de andere kant: Als ik niets doe, gebeurt er natuurlijk ook niets..
Maar gebeurt er nou zoveel als je dat vreselijke Tinder steeds opnieuw blijft proberen? Volgens mij gebeurt er een hoop aan tijdsverspilling en frustratie.
Weet je wanneer er wél iets gebeurd? En dit bedoel ik naar iedereen: als je uit je comfort zone stapt en op hele andere manieren in contact gaat komen met mannen: workshop, taalcursus, solo vakantie, solo reis, single event (er wordt steeds meer georganiseerd) enz.
Je leest steeds vaker in de media en aan de hand van onderzoeken dat swipe apps zoals Tinder niet meer werken en dat het vooral achter het schermpje heel veilig is. Maar ik hoor en lees ook niets anders dat het vooral frustratie is.
En als je aan het swipen bent, dan is het toch vooral om te janken als je die waardeloze profielen keer op keer voorbij ziet komen?

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in