Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 1378 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Mus* schreef:
13-10-2025 17:08
Ah nee, dat is inderdaad niet leuk... Ik snap in een LAT-relatie ook wel beter dat je niet wilt bankhangen en tv kijken. Ik zit natuurlijk in een feast or famine situatie. Hij is meestal 4 aaneengesloten dagen hier. Dan is het best fijn hoor, om gewoon een avondje tegen elkaar aan te hangen en niet te hoeven praten.

Snap ik heel goed! En in een samenwoonsituatie is het ook weer heel anders. Maar in een LATrelatie waarin je bewust tijd voor elkaar vrijmaakt (en dan niet 4 dagen aaneen) wil ik niet bankhangen. Tuurlijk, kan best eens gebeuren hoor, een mooie film met een lekker drankje en kaasje erbij, maar niet standaard.
Happening schreef:
13-10-2025 14:55
Ik denk dat je dan nog gewoon de juiste man nog niet bent tegengekomen. Ik had het heerlijk in mijn eentje, heb een heel druk leven en moest er niet aan denken dat er ook nog een man tijd van mij zou vragen. Ik kreeg het al benauwd van het idee. En toen kwam ik ineens iemand tegen die precies hetzelfde had, maar er was zo'n klik dat het gewoon ineens heel fijn is om samen te zijn. Ook na een drukke dag, misschien wel juist na een drukke dag. Een gevoel van totale ontspanning, soort van thuiskomen. Heel apart hoor om mee te maken.
Ik vind dit wel echt een schattige reactie - jij bent echt net net verliefd. Natuurlijk is dat dan lekker, want dan is álles lekker.
Als de verliefdheid wegebt, wordt het pas merkbaar of je liever met hem uitrust of alleen.
Ik zie zaterdag trouwens wel die ene man die ik laatst ontmoet heb. En dat is geen relatie materiaal dus dat komt goed uit aangezien ik geen relatie wil.
:$
Gewoon _melon met login problemen

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven