Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
donderdag 23 juli 2009 om 16:42
quote:sheera schreef op 23 juli 2009 @ 15:42:
ben net naar zijn huis gereden blijkt dat hij samenwoont met een vriendin,ik heb gezegt dat wij een relatie hadden samen en toen smeet ze de deur dicht....
waarom heeft hij dit niet verteld en ik denk dat ik zwanger van hem ben!!!!
onveilig vrijenToch knap. Tot aan deze posting was ik er echt volkomen ingetrapt.
ben net naar zijn huis gereden blijkt dat hij samenwoont met een vriendin,ik heb gezegt dat wij een relatie hadden samen en toen smeet ze de deur dicht....
waarom heeft hij dit niet verteld en ik denk dat ik zwanger van hem ben!!!!
onveilig vrijenToch knap. Tot aan deze posting was ik er echt volkomen ingetrapt.
donderdag 23 juli 2009 om 17:21
Kri5tel, ren jij eens als een speer naar de bovenbuurvrouw, duik langs haar heen naar binnen en kijk eens of ze forumt, ah toe, ah toe, ah toe???
Ik heb het ook tot de laatste posting echt geloofd, en eigenlijk ben k nog niet helemaal overtuigd dat Sheera een trollie is.
Ik ken dit soort types ook echt van dichtbij
Ze bestaan....
Maar misschien moeten we gewoon de baby pijlerT goed in de gaten houden, daar komt dan vanzelf een toopic:
"ik wil weten of de verwekker van mijn ongeboren vrucht genetische afwijken heeft maar hij negeert me"
oei......ik duik even voor de buis: ATWT kijken, Sheera is denk ik een zwangerschaps test scoren want die heb ik al een tijdje niet gelezen hier
Ik heb het ook tot de laatste posting echt geloofd, en eigenlijk ben k nog niet helemaal overtuigd dat Sheera een trollie is.
Ik ken dit soort types ook echt van dichtbij
Ze bestaan....
Maar misschien moeten we gewoon de baby pijlerT goed in de gaten houden, daar komt dan vanzelf een toopic:
"ik wil weten of de verwekker van mijn ongeboren vrucht genetische afwijken heeft maar hij negeert me"
oei......ik duik even voor de buis: ATWT kijken, Sheera is denk ik een zwangerschaps test scoren want die heb ik al een tijdje niet gelezen hier
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 23 juli 2009 om 19:24
quote:sheera schreef op 23 juli 2009 @ 19:18:
Heb net zwangerschapstest gedaan en blijkt dat ik niet zwanger ben!!!!
Gelukkig kan ik verder met mijn leven,maar vergeten doe ik hem niet.
Hij komt maandag langs om te praten want dat is echt nodig.
Als hij dat doet zijn jullie wat mij betreft allebei toe aan professionele hulp. Het lijkt me waarschijnlijker dat hij voor nu gewoon even geen last meer van je wil hebben en aanstaande maandag fijn op vakantie gaat.
Laat die jongen met rust. Voorgoed.
Als hij dat doet zijn jullie wat mij betreft allebei toe aan professionele hulp. Het lijkt me waarschijnlijker dat hij voor nu gewoon even geen last meer van je wil hebben en aanstaande maandag fijn op vakantie gaat.
Laat die jongen met rust. Voorgoed.
donderdag 23 juli 2009 om 19:28
Huh? Heb ik je topic op de horrorpijler soms gemist?
Waarom dacht je eigenlijk dat je zwanger was? Hoe weet je waar hij woont? Meestal zijn mannen die al een vriendin hebben niet zo scheutig met het geven van hun adres?
Huh? Heb ik je topic op de horrorpijler soms gemist?
Waarom dacht je eigenlijk dat je zwanger was? Hoe weet je waar hij woont? Meestal zijn mannen die al een vriendin hebben niet zo scheutig met het geven van hun adres?
donderdag 23 juli 2009 om 19:33
Nee echt..............ben je niet zwanger????
En ja hoor, ik vind ook dat je echt even moet praten met hem
Er is nog zo vreselijk veel onduidelijk.
Char kom op, jij wil toch ook weten waarom hij met Sheera naar bed is geweest terwijl hij thuis een dame heeft zitten.
Wel even komen vertellen hoor Sheera, wij zijn al 15 pagina's zo betrokken
(enne, ik denk dat ze wist waar hij woonde omdat ze als een soort S.Holmes een achtervolging heeft gedaan)
Sheera, hoe vaak ben je op zijn hyves geweest vandaag?
En wat ga je doen tot maandag...dat duurt namelijk nog best lang...
En ja hoor, ik vind ook dat je echt even moet praten met hem
Er is nog zo vreselijk veel onduidelijk.
Char kom op, jij wil toch ook weten waarom hij met Sheera naar bed is geweest terwijl hij thuis een dame heeft zitten.
Wel even komen vertellen hoor Sheera, wij zijn al 15 pagina's zo betrokken
(enne, ik denk dat ze wist waar hij woonde omdat ze als een soort S.Holmes een achtervolging heeft gedaan)
Sheera, hoe vaak ben je op zijn hyves geweest vandaag?
En wat ga je doen tot maandag...dat duurt namelijk nog best lang...
donderdag 23 juli 2009 om 19:42
quote:Summerdance schreef op 23 juli 2009 @ 19:38:
Ik heb nog een sms tip.
Zeggen dat je echt niet zonder hem kan, dat je nachten wakker ligt,en dat je zijn vriendin gaat inlichten, ik weet zeker.....dan komt tie wel
Oh SD, dat is natuurlijk niet de echte ultieme tip he? Dat weet jij ook wel.
Sheera, volgens relatiedeskundige Phiep kan je hem nu het beste negeren. Dan zal hij volledig voor je gaan. Doen hoor!
Ik heb nog een sms tip.
Zeggen dat je echt niet zonder hem kan, dat je nachten wakker ligt,en dat je zijn vriendin gaat inlichten, ik weet zeker.....dan komt tie wel
Oh SD, dat is natuurlijk niet de echte ultieme tip he? Dat weet jij ook wel.
Sheera, volgens relatiedeskundige Phiep kan je hem nu het beste negeren. Dan zal hij volledig voor je gaan. Doen hoor!
donderdag 23 juli 2009 om 20:19
Hahahaha...nou ja ik was gewoon een beetje heel erg druk
En toen kreeg ik ineens een sms....vind je me niet meer lief...
Toen heb ik terug gesmst, jawel schat als ik NIET sms dan vind ik je JUIST geweldig.
Heb ik vorige week geleerd van Phiep...
Snapte die niet,....zo vaag, mannen komen echt van Mars
En toen kreeg ik ineens een sms....vind je me niet meer lief...
Toen heb ik terug gesmst, jawel schat als ik NIET sms dan vind ik je JUIST geweldig.
Heb ik vorige week geleerd van Phiep...
Snapte die niet,....zo vaag, mannen komen echt van Mars
vrijdag 24 juli 2009 om 00:12
Hij komt maandag langs om te praten want dat is echt nodig.jeeeee, heb je hem er nu ingemanipuleerd met een zogenaamde zwangerschapstest??? niet normaal
Hij komt maandag langs om te praten want dat is echt nodig.jeeeee, heb je hem er nu ingemanipuleerd met een zogenaamde zwangerschapstest??? niet normaal