Slimste mens 2024 en 2025
zaterdag 18 oktober 2025 om 22:44
Ik vond de filmpjes in de laatste ronde heel erg verschillend van niveau. Bij Gerard Joling zaten ze niet voor niets allemaal op het verkeerde spoor. En dan dat filmpje van Zelenski, Trump en Vance in de oval office, met die vier dingen benoemen scoorde je al 100 punten.
Maar alledrie terechte finalisten en Brankele is het van harte gegund.
zaterdag 18 oktober 2025 om 23:09
zondag 19 oktober 2025 om 07:56
zondag 19 oktober 2025 om 09:36
Ja vond ik ook, maar dat is helaas wel vaker zo geweest. Heel erg leuke finale. Ik was het meest voor Rob maar vind Brankele ook een erg leuke winnaar. En eens met de rest, vreselijk lelijke schaal, die wil je toch niet in je huis hebben. Verder ook Maarten en Philip geen seconde gemist.Mariana schreef: ↑18-10-2025 22:44Ik vond de filmpjes in de laatste ronde heel erg verschillend van niveau. Bij Gerard Joling zaten ze niet voor niets allemaal op het verkeerde spoor. En dan dat filmpje van Zelenski, Trump en Vance in de oval office, met die vier dingen benoemen scoorde je al 100 punten.
zondag 19 oktober 2025 om 11:20
Volgens mij had Rob een black-out, jammer!
Klopt wel dat de moeilijkheid van de filmpjes verschilt, dat hou je altijd wel, maar ik zou dan tenminste verwachten dat degene die als laatste aan de beurt is, het moeilijkste fragment krijgt. Dat zou het eerlijkste zijn. Maar goed, is ook wel persoons afhankelijk wat je moeilijk vindt. Voor sommige mensen zou juist de film over Gerard Joling makkelijk zijn geweest.
zondag 19 oktober 2025 om 15:24
Ligt er gewoon aan op welke plaats je staat. Op de hoeveelheid punten op dat moment .
Denk toch echt niet dat ze de vragen in zo’n finale uit gaan zoeken .
Het is prima hoe het gelopen is. Vond het alle drie kanjers en gunde het ook alle drie al had ik n lichte voorkeur voor Thomas ‘
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 19 oktober 2025 om 16:58
Brankele wat mij betreft een terechte winnaar, ze wist echt zoveel!
En die schaal mensen, dat is een stuk van Koos Buster en ik ben helemaal fan van die man, het is een fantastische kunstenaar die op humoristische wijze de grenzen van kunst opzoekt en bevraagt, ga vooral meer werk van hem bekijken (oa. Via galerie fleur en wouter)!
En die schaal mensen, dat is een stuk van Koos Buster en ik ben helemaal fan van die man, het is een fantastische kunstenaar die op humoristische wijze de grenzen van kunst opzoekt en bevraagt, ga vooral meer werk van hem bekijken (oa. Via galerie fleur en wouter)!
zondag 19 oktober 2025 om 17:49

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in