Afknappers
woensdag 22 oktober 2025 om 18:12
O god ja, de stomme grappen zijn zo erg!Lila-Linda schreef: ↑22-10-2025 18:06Leuke man, maar maakte stomme grapjes. Dat hij met zijn beste vriend in de kroeg doen of ze een stel zijn. Nou hihihihahaha zeg.
In dezelfde categorie: seksistische en racistische grappen en gewoonweg niet begrijpen waarom die nooit leuk zijn.
woensdag 22 oktober 2025 om 18:15
Dat ligt eraan hoe die moeder is. Je hoeft niet altijd aardig over je ouders te spreken, soms zijn ze dat ook gewoon niet.
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
woensdag 22 oktober 2025 om 18:17
Op mijn eerste serieuze baantje was ik heel erg verliefd, zuchtend en smachtend, op iemand die in het archief werkte. Dus ik ging heel vaak dingen archiveren of uit het archief ophalen zodat ik een praatje met hem kon maken. Uiteindelijk was ik zo onder de indruk van hem dat ik hem mee uit wilde vragen. Dus ik met trillende benen naar het archief, hij zat daar geconcentreerd te werken. Hij dacht waarschijnlijk dat hij alleen was want hij liet een keiharde scheet. Pats boem verliefdheid over, omgekeerd en ontgoocheld naar m’n werkplek gelopen.
Wat eten we vanavond?
woensdag 22 oktober 2025 om 18:19
makreel schreef: ↑22-10-2025 18:17Op mijn eerste serieuze baantje was ik heel erg verliefd, zuchtend en smachtend, op iemand die in het archief werkte. Dus ik ging heel vaak dingen archiveren of uit het archief ophalen zodat ik een praatje met hem kon maken. Uiteindelijk was ik zo onder de indruk van hem dat ik hem mee uit wilde vragen. Dus ik met trillende benen naar het archief, hij zat daar geconcentreerd te werken. Hij dacht waarschijnlijk dat hij alleen was want hij liet een keiharde scheet. Pats boem verliefdheid over, omgekeerd en ontgoocheld naar m’n werkplek gelopen.

woensdag 22 oktober 2025 om 18:20
Mommy issues sowieso, beste garantie voor relatieproblemen.
woensdag 22 oktober 2025 om 18:23
woensdag 22 oktober 2025 om 18:24
Absoluut een hele grote afknapper.Yildizlar2 schreef: ↑22-10-2025 18:18Tafelmanieren , weten hoe bestek gebruikt wordt .
Grappen categorie, trek eens aan mijn vinger .
Slechte hygiëne.
Racistische, discriminerende en denigrerende opmerkingen .
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
woensdag 22 oktober 2025 om 18:29
woensdag 22 oktober 2025 om 18:30
Dan ken je mijn schoonmoeder nog niet.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
woensdag 22 oktober 2025 om 18:37
woensdag 22 oktober 2025 om 19:06
Waarom is over je werk praten een afknapper? Ik vind mijn werk leuk en praat er graag over. En ik luister ook graag naar anderen die gepassioneerd zijn over hun werk. Hoef ik er niet eens wat mee te hebben.
woensdag 22 oktober 2025 om 19:07
Als je samen paardrijdt?
woensdag 22 oktober 2025 om 19:17
als je samen paard rijdt, mag het alleen over paarden gaan en niet over werk? Als ik een hobby heb en 1, 2 of 3 uur onderweg ben met iemand, wil ik het ook wel over iets anders kunnen hebben. Als je dan meteen op iemand afknapt, omdat die het werk inbrengt, vind ik dat wel gek ja. Je wilt elkaar toch leren kennen en werk is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het leven.
woensdag 22 oktober 2025 om 19:19
Wat een bizarre vraag en ook nog off topic.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:15
Reden: Quote verwijderd
48.68% gewijzigd
woensdag 22 oktober 2025 om 19:22
Nee, maar de kans dat een.paardrijdende.man afknapt over praten over waar je op dat moment mee bezig bent, vind ik nu niet bepaald eenNomenNesci0 schreef: ↑22-10-2025 19:17als je samen paard rijdt, mag het alleen over paarden gaan en niet over werk? Als ik een hobby heb en 1, 2 of 3 uur onderweg ben met iemand, wil ik het ook wel over iets anders kunnen hebben. Als je dan meteen op iemand afknapt, omdat die het werk inbrengt, vind ik dat wel gek ja. Je wilt elkaar toch leren kennen en werk is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het leven.

woensdag 22 oktober 2025 om 19:23
Ik was aan het daten, maar hij vond mij leuker dan ik hem, en toen wilde hij uitgebreid zoenen terwijl hij nét zijn verstandskiezen had laten trekken. Daar walgde ik echt van en toen was het helemaal voorbij.
Vrouwenhaters, racisten etc, maar ook als een man eigenlijk nergens echt warm van loopt. Ik ben er een paar tegengekomen die een baan hebben waar ze niets om geven en daarnaast ook geen hobby's of echte interesses. Daar kan ik dus helemaal niets mee.
Vrouwenhaters, racisten etc, maar ook als een man eigenlijk nergens echt warm van loopt. Ik ben er een paar tegengekomen die een baan hebben waar ze niets om geven en daarnaast ook geen hobby's of echte interesses. Daar kan ik dus helemaal niets mee.
woensdag 22 oktober 2025 om 19:23
Nee natuurlijk niet.
En ik zou een man die me die vraag stelde en toegaf zijn dochter te willen daten heel snel de trap afschoppen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:15
35.83% gewijzigd
woensdag 22 oktober 2025 om 19:28
Wat een onwijs stomme vraag, maar aandacht is alles!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:16
47.14% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in