Afknappers

22-10-2025 14:57 323 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
Als je er bij de eerste "logeerpartij" op zondag achterkomt dat prince Charming met zijn voeten op de salontafel en een bord afhaalchinees op schoot naar Studio Sport wil kijken. Daarvan krijg ik jeuk op allerlei plekken.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 19:22
Nee, maar de kans dat een.paardrijdende.man afknapt over praten over waar je op dat moment mee bezig bent, vind ik nu niet bepaald een :idee: -momentje
Nou inderdaad
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:17
als je samen paard rijdt, mag het alleen over paarden gaan en niet over werk? Als ik een hobby heb en 1, 2 of 3 uur onderweg ben met iemand, wil ik het ook wel over iets anders kunnen hebben. Als je dan meteen op iemand afknapt, omdat die het werk inbrengt, vind ik dat wel gek ja. Je wilt elkaar toch leren kennen en werk is voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het leven.

Prima. Ik vind het dan weer gek dat jij een mening denkt te moeten hebben over waar een ander op afknapt.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:14
[...]

Doe normaal.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:17
Reden: Quote verwijderd
55.71% gewijzigd
Iemand die zijn boekhouding / administratie niet op orde heeft en het ook duidelijk geen ruk interesseert.
Je moet van mij geen administratief genie zijn, maar overal schulden of achterstallen omdat je te lui bent om envelopen open te maken en er geen fluit aan willen doen ... dan matchen we niet.

Mannen met wijde jeans-shorten tot halfweg hun kuiten en opgetrokken (witte sport)sokken.
Misschien leuk naast een basket-veld, maar daar blijft het ook bij.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Zichtbaar tandplak hebben (because ewwwwww), snot peuteren en aan broek afsmeren (maar wel pas later in de relatie), expres scheten laten, gemeen doen tegen mensen in een mindere functie of van de participatiedesk.

Die laatste meegemaakt met een externe die ik leuk vond. Echt heel leuk. En toen ging hij me toch een partij tekeer tegen de receptioniste die een verstandelijke en lichamelijke beperking had en via de participatiedesk werkte en zijn verzoek niet goed begreep.

Mijn god, mijn eitjes zijn nog nooit zo snel naar boven geslurpt.
Slechte persoonlijke hygiene en mannen die niet kunnen zoenen.

En mannen met een compleet andere humor, waarbij je nooit samen echt kunt lachen.
Iedere vent die mij ooit ‘schattig’ heeft genoemd of het over ‘handjes’ en ‘voetjes’ van mij heeft gehad. Vooral die debielen die dachten dat het een leuke opening was om hun zeilboten naast mijn voet te zetten en dan te vragen welk ‘maatje’ ik had.
lemoosgaatdoor wijzigde dit bericht op 22-10-2025 19:57
1.15% gewijzigd
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 19:14
[...]

Dit is echt een hele rare vraag hoor.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:19
49.69% gewijzigd
Lila-Linda schreef:
22-10-2025 19:23
Nee natuurlijk niet.
En ik zou een man die me die vraag stelde en toegaf zijn dochter te willen daten heel snel de trap afschoppen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:20
Reden: Provoceren, rellen, ongepast
62.53% gewijzigd
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 20:00
[...]
Ik snap de relevantie van die vraag niet.
Ik zou mijn buurvrouw ook niet daten, de overbuurman ook niet. Anderen weer wel.
Toch totaal niet relevant voor mij?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-10-2025 22:20
59.70% gewijzigd
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ooit een superknappe man gedate die echt alleen maar lachte, nooit ontspande zijn gezicht eens naar neutraal. Over niks kon serieus gedaan worden. Niet vol te houden vond ik....
Lorem Ipsum
Rabarbara schreef:
22-10-2025 19:28
Wat een onwijs stomme vraag, maar aandacht is alles!
Wil je ajb het tweede deel van je reactie verwijderen? Dat je mijn reactie stom vindt is 1. Maar insinueren dat ik het om de aandacht doe, slaat nergens op. Ik stel gewoon een vraag. Ik had ook kunnen vragen: zie je jouw kind geschikt als je collega? Of om de zaak over te nemen? Zou je -als je dezelfde leeftijd had- vrienden kunnen zijn met je kind. Dat jij je dat soort vragen niet stelt, prima. Maar ik doe dit niet voor aandacht, maar omdat ik gewoon benieuwd ben.

Ik heb 2 zonen en beiden zouden niet mijn levenspartner kunnen zijn (lijken ook in niks op hun vader), al vind ik ze de liefste op de wereld.
Moiren schreef:
22-10-2025 20:02
Ik snap de relevantie van die vraag niet.
Ik zou mijn buurvrouw ook niet daten, de overbuurman ook niet. Anderen weer wel.
Toch totaal niet relevant voor mij?
We hebben het hier toch of iets een afknapper is? En dan komen de meest uiteenlopende reacties naar voren. Een zoon van mij zou voor mij (met nadruk op MIJ) een afknapper kunnen zijn. Hij houdt van sport en kijkt daar het liefst elke dag naar. Een sport kijkende man zou voor mij een afknapper kunnen zijn. Dus waarom deze vraag niet betrekken op je kinderen? Zie je in je kind iets dat juist heel erg aanspreekt (maar dat is dit topic niet) of iets dat zou kunnen afknappen? Dat had een eigen topic kunnen zijn, maar vroeg het me gewoon af.

Want alle mannen en vrouwen op wie er wordt afgeknapt is óók iemands zoon of dochter. Elke man of vrouw waarvan we zeggen 'rode vlag, you dodged a bullet' is iemands zoon of dochter. Elke uit zijn muil stinkende vent of oppervlakkig roddelende tante is iemands kind. Dus waarom dit nu zo gevoelig ligt, snap ik niet.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 20:15
We hebben het hier toch of iets een afknapper is? En dan komen de meest uiteenlopende reacties naar voren. Een zoon van mij zou voor mij (met nadruk op MIJ) een afknapper kunnen zijn. Hij houdt van sport en kijkt daar het liefst elke dag naar. Een sport kijkende man zou voor mij een afknapper kunnen zijn. Dus waarom deze vraag niet betrekken op je kinderen? Zie je in je kind iets dat juist heel erg aanspreekt (maar dat is dit topic niet) of iets dat zou kunnen afknappen? Dat had een eigen topic kunnen zijn, maar vroeg het me gewoon af.

Want alle mannen en vrouwen op wie er wordt afgeknapt is óók iemands zoon of dochter. Elke man of vrouw waarvan we zeggen 'rode vlag, you dodged a bullet' is iemands zoon of dochter. Elke uit zijn muil stinkende vent of oppervlakkig roddelende tante is iemands kind. Dus waarom dit nu zo gevoelig ligt, snap ik niet.
Maar wat is nou je punt dan? Dat je niet op iemand af mag knappen, omdat het iemands kind is?
Het ligt niet gevoelig, ik snap het nut van het vergelijk niet.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 20:00
Kijk, als de volwassen mensen hier alleen maar aan seksualiteit kunnen denken in het kader van hun kinderen, zou ik ze ook heel snel de trap afschoppen. Ik kan mijn kinderen heel goed zien als mensen, zonder seksuele lading. Blijkbaar hebben anderen daar meer moeite mee dan ik.

Mijn vraag is nogmaals, zou je jouw kinderen als type mens daten? Met hun eigenschappen en eigenaardigheden? Want jouw kinderen gaan of zijn al bezig met daten met anderen. Iemand zal jouw kind dus ook wel eens die gekke tuthola vinden of die vreemde vent. Net als het voor een ander een fantastisch dekseltje op hun potje is.

Maar laat maar, deze vraag is overduidelijk te moeilijk voor sommigen. En veel te (alleen maar) seksueel....

Tuurlijk.
Wij zijn allemaal gek en jij niet.
Dat we dat nu niet snappen hè.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 20:15

Omdat het bij daten meestal de bedoeling is dat je een seksuele relatie opbouwt. Maar dat weet je heus wel.
Toen hij me ghostte en 3 maanden later met hangende pootjes (en allerlei excuses) weer terugkwam :byee:
.
NomenNesci0 schreef:
22-10-2025 20:10
Wil je ajb het tweede deel van je reactie verwijderen? Dat je mijn reactie stom vindt is 1. Maar insinueren dat ik het om de aandacht doe, slaat nergens op. Ik stel gewoon een vraag. Ik had ook kunnen vragen: zie je jouw kind geschikt als je collega? Of om de zaak over te nemen? Zou je -als je dezelfde leeftijd had- vrienden kunnen zijn met je kind. Dat jij je dat soort vragen niet stelt, prima. Maar ik doe dit niet voor aandacht, maar omdat ik gewoon benieuwd ben.

Ik heb 2 zonen en beiden zouden niet mijn levenspartner kunnen zijn (lijken ook in niks op hun vader), al vind ik ze de liefste op de wereld.
Nee, wil ik niet.
De vraag is namelijk compleet onzinnig, offtopic en op de grens van het betamelijke. Als je die vraag niet stelde om aandacht te krijgen, heb je dus problematische cognitieve vermogens. Kies maar welke van de twee je beter vindt passen.
Si abra la puerta hay lobos.
Hitlers mama was vast ook blij toen hij geboren werd. Als dit het niveau is, dan kun je beter bieten gaan koken. Duurt ook lang, maar levert tenminste nog een voedzame maaltijd op.
Oh ja ook die op het eerste gezicht leuke man die alleen maar over zichzelf bleek te praten en geen enkele vraag aan mij stelde.
Het hoeft echt niet de hele tijd over mij te gaan, maar een béétje balans is wel het minste.

Sindsdien selecteer ik daar al op tijdens het chatten op Tinder. Stelt iemand geen enkele wedervraag? Dan geen date.
.
"Hun hebben" zeggen. Ik weer dat het aanstellerij is en ik heb een dom Gronings accent en ik zeg zelf ook van alles fout, maar hun hebben maakt me zo kwaad, dan is het ook gelijk klaar. Ook in professionele relaties.
Toen ik een jaar of twintig was leerde ik een charmante jongen van rond dezelfde leeftijd kennen. Leuke gesprekken die avond, paar kussen gedeeld. Volgende keer dat we elkaar zagen liet hij weten dat hij priester wilde worden. Voor nu zou hij nog wel graag willen ontdekken hoe het was met een vrouw. Maar iets serieus zou er dus nooit inzitten.
Voor die deal was ik precies niet de kandidaat, en ik had ook niet de aanvechting hem te willen overtuigen dat hij geen priester moest worden (zoals sommige vriendinnen voorstelden)... Tegen Jezus wil ik geloof ik niet opboksen ;)
Heb lief, houd moed. Komt goed.
In de periodes dat ik aan het daten was, was voor mij de grootste afknapper als een man een koosnaampje gebruikte voor me als hij mij nog niet eens kende. Dus tijdens het appen. Of mijn naam afkortte.
Ook een afknapper, iemand die niemands kind is. Gewoon random ergens gespawned zonder genetisch materiaal.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven