Afknappers
woensdag 22 oktober 2025 om 23:29
Mijn afknappers:
Laag IQ
Laag EQ
Mannen die het over 'jij bent een hele xx dame' hebben (alsof ik een object ben)
Of zich juist meteen onderdanig aan je opstellen bij een date
Gebrek aan empathisch vermogen
Slordig/vies voorkomen (vies gebit of afgetrapte schoenen)
Mannen die drammen als ze hun zin niet krijgen
Onaardig doen over/tegen andere mensen
Alleen maar over zichzelf of één onderwerp kunnen praten
Mannen die nooit lezen of nooit het nieuws volgen
Mannen die nooit iets van de wereld gezien hebben (of buiten hun stad of dorp)
Niet openstaan voor dingen buiten je comfortzone
Een keer had ik op vakantie een fling, erg leuk en we klikten zo goed. Uren kletsen, lachen, ook gezoend en alles heel leuk. Totdat ik een nacht in z'n bed doorbracht. Zijn ding was superklein, ik voelde niks, en hij was net een konijn. Helaas, helemaal afgeknapt.
Laag IQ
Laag EQ
Mannen die het over 'jij bent een hele xx dame' hebben (alsof ik een object ben)
Of zich juist meteen onderdanig aan je opstellen bij een date
Gebrek aan empathisch vermogen
Slordig/vies voorkomen (vies gebit of afgetrapte schoenen)
Mannen die drammen als ze hun zin niet krijgen
Onaardig doen over/tegen andere mensen
Alleen maar over zichzelf of één onderwerp kunnen praten
Mannen die nooit lezen of nooit het nieuws volgen
Mannen die nooit iets van de wereld gezien hebben (of buiten hun stad of dorp)
Niet openstaan voor dingen buiten je comfortzone
Een keer had ik op vakantie een fling, erg leuk en we klikten zo goed. Uren kletsen, lachen, ook gezoend en alles heel leuk. Totdat ik een nacht in z'n bed doorbracht. Zijn ding was superklein, ik voelde niks, en hij was net een konijn. Helaas, helemaal afgeknapt.
woensdag 22 oktober 2025 om 23:38
Hoe komt die sukkel erbij dat een lelijke, harde, harige eeltige grote mannenteen fijn aanvoelt in een zeer zachte en gevoelige lichaamsopening. Het heeft iets denigrerends en lui. En dan nog gaan huilen ook. Wat een figuur zeg!bijtie schreef: ↑22-10-2025 21:17Toen ik 18 was, afgesproken met een spannende kerel van 26 in zijn ouderlijk huis. Hij wilde met me in bad, alwaar hij mij begon te vingeren (?) met zijn grote teen. Dat is ook niets geworden.
Toen ik het uitmaakte begon hij heel hard te brullen, ik schrok ervan. Hij snikte "maar wat moet ik nou doen met kerst?"
woensdag 22 oktober 2025 om 23:42
Super irritant en infantiel. Genant gewoon.makreel schreef: ↑22-10-2025 21:52Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.
donderdag 23 oktober 2025 om 01:00
Allerlei zaken met taal. Zoals geen abn spreken of nog geen twee woorden fatsoenlijk kunnen spellen. Of, nog erger, 'me' als het 'mijn' moet zijn.
Nooit een boek lezen. Of helemaal geen tekst hebben. Ik val heel erg op mannen met wel tekst.
Onverzorgd uiterlijk, ik val niet op knap maar wel.op stijl
Algehele onnozelheid en gebrek aan algemene ontwikkeling
Dom en stoer lullen
Respectloosheid
Fan zijn van Hazes
Obsessief met voetbal zijn
Agressief gedrag
.en nog veel meer.
Nooit een boek lezen. Of helemaal geen tekst hebben. Ik val heel erg op mannen met wel tekst.
Onverzorgd uiterlijk, ik val niet op knap maar wel.op stijl
Algehele onnozelheid en gebrek aan algemene ontwikkeling
Dom en stoer lullen
Respectloosheid
Fan zijn van Hazes
Obsessief met voetbal zijn
Agressief gedrag
.en nog veel meer.
donderdag 23 oktober 2025 om 03:23
donderdag 23 oktober 2025 om 04:27
Precies dit....en als ik dan vraag waarom zo weinig: "nou ik heb een baan....ik werk doordeweeks..."
Ja duh, ik ook , fulltime zelfs en nou jij weer.....
Ik vind het zo niet aantrekkelijk als een man hierin zijn verantwoordelijkheid niet neemt.
donderdag 23 oktober 2025 om 04:35
Ik vind andere zaken ook nog belangrijker dan het kunnen klaarmaken van een normale maaltijd, maar gelukkig mag je gewoon meerdere dingen hebben waar je op afhaakt. "Lussikniet" is er één van.
donderdag 23 oktober 2025 om 05:14
- Gebrek aan (tafel) manieren en gebrek aan inlevingsvermogen in een ander.
- Mannen die liegen en zichzelf fantastisch vinden, vind ik ook geen aanrader.
Dates gehad met mannen die in deze categorie vielen en al snel bedankt voor vervolgafspraken.
- Mannen die liegen en zichzelf fantastisch vinden, vind ik ook geen aanrader.
Dates gehad met mannen die in deze categorie vielen en al snel bedankt voor vervolgafspraken.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
donderdag 23 oktober 2025 om 06:27
Ja het verschilt nogal dat kloptWadapatja schreef: ↑22-10-2025 22:46Het is een gebied van havenarbeiders, van nature een van de armste gebieden van Groningen. Vroeger praatten de mensen er heel plat Gronings. En nog wel, maar ook dat verandert natuurlijk.
Ik vind het ontzettend grappig klinken en moet er ook altijd inwendig om lachen.![]()
Het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld Noord-Gronings.
Het is mij nog nooit echt opgevallen.
De meeste Delfzijlsters die ik ken spreken Nederlands. Wel met flink kauwen
Het is wat het is
donderdag 23 oktober 2025 om 06:47
Hier dus andersom. Iemand daten die alles lust wordt echt een afknapper.makreel schreef: ↑22-10-2025 21:52Een man die niks lustte, dat was ook een afknapper. Geen rijst geen kaas geen knoflook noem maar op, een hele waslijst. Ik wil niemand beledigen want ik weet dat hier op het forum ook mensen schrijven die weinig lusten, alle resepect, maar voor mij was het als relatiemateriaal een grote nee.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 23 oktober 2025 om 06:58
Oh ja vreselijk dit.
En maar blijven doorpraten over voetbal valt bij mij ook niet erg goed
donderdag 23 oktober 2025 om 07:11
donderdag 23 oktober 2025 om 07:13
donderdag 23 oktober 2025 om 07:25
Dat is heel jammer ja. Maar verbaal slaan mag wel gelukkig. Echt, zijn die kerels helemaal betoeterd. En ook al was je 20, dan was het nog steeds verschrikkelijk. Weg ermee.Rabarbara schreef: ↑22-10-2025 22:22Ik heb, als de wind goed staat en het licht gunstig is, nog steeds een beetje een poppig gezichtje. Kan ik niets aan doen. Maar voor de rest ben ik wel gewoon een chagrijnige financieel zelfstandige vrouw van middelbare leeftijd. Ik vind het heel onprettig dat er nog steeds een bepaalde categorie mannen is die denkt dat het charmant of gepast is mij als een soort poppenkind te behandelen. "Oh, wat knipper je mooi met die grote ogen!" Serieus. En je mag ze niet op hun muil slaan.
Sowieso mannen die het verschil niet snappen tussen het effect van een oprecht compliment of maar blijven raaskallen over knap/mooi/prachtig. Afknapper.
donderdag 23 oktober 2025 om 07:29
Voetbal t-shirts of Formule1 t-shirts dragen.
Sowieso in het openbaar een vreselijke afknapper, maar thuis eigenlijk ook.
Een man die helemaal op gaat in voetbal kijken en na verlies chagrijnig is vind ik sowieso een afknapper.
F1 kijken samen vind ik leuk. Maar zonder team shirts dus.
Een man die helemaal op gaat in voetbal kijken en na verlies chagrijnig is vind ik sowieso een afknapper.
F1 kijken samen vind ik leuk. Maar zonder team shirts dus.

Gewoon _melon met login problemen
donderdag 23 oktober 2025 om 07:32
Hij blijft achter met alleen het shirt?Lila-Linda schreef: ↑23-10-2025 07:30ik zal mijn partner niet snel iets verbieden, maar een F1-shirt is wel reden tot echtscheiding en dat ik het huis krijg en de spaarrekening
Gewoon _melon met login problemen
donderdag 23 oktober 2025 om 07:32
donderdag 23 oktober 2025 om 07:34
Ik hou ook van f1. Maar met volwassen mannen die een godsvemogen betalen om met Red Bull op hun buik in de rondte te kunnen lopen hoef ik ook geen tweede date_melon2 schreef: ↑23-10-2025 07:29Voetbal t-shirts of Formule1 t-shirts dragen.
F1 kijken samen vind ik leuk. Maar zonder team shirts dus.![]()

donderdag 23 oktober 2025 om 07:35
Een date die na 1 avondje Dinner Train gelijk een weekend Kopenhagen voor ons wou gaan boeken, want het was zo gezellig geweest.
Rustighhhhhhhhh
En een andere date die mij steeds echt alles liet beslissen en alles he-le-maal geweldig vond wat ik deed. Totaal niet aantrekkelijk. Kies jij maar waar we heen gaan. Wat neem jij dan neem ik dat ook (in een restaurant) . Etc etc. Heeft ook niet lang geduurd.
Rustighhhhhhhhh

En een andere date die mij steeds echt alles liet beslissen en alles he-le-maal geweldig vond wat ik deed. Totaal niet aantrekkelijk. Kies jij maar waar we heen gaan. Wat neem jij dan neem ik dat ook (in een restaurant) . Etc etc. Heeft ook niet lang geduurd.
fawleyflame wijzigde dit bericht op 23-10-2025 07:39
46.52% gewijzigd
donderdag 23 oktober 2025 om 07:36

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in