Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
donderdag 23 oktober 2025 om 11:53
donderdag 23 oktober 2025 om 12:02
Dat is niet opgeven hoor! Als het niet lukt dan lukt het nietKidneybean schreef: ↑23-10-2025 11:53Ik word er best verdrietig van dat prenataal kolven niet wil lukken hier. Ik krijg max 0.2 ml eruit per dagiedereen in mijn omgeving lukt het wel en hebben spuitjes vol en ik niet. Ik wil gewoon opgeven inmiddels.
Mij lukte het ook niet en toch zijn mijn kinderen gezonde volwassenen geworden.
Het is wat het is
donderdag 23 oktober 2025 om 15:58
donderdag 23 oktober 2025 om 15:59
Ik ben het met Joppie eens. Als het niet lukt dan lukt het niet. Dat is zeker geen opgeven. Belangrijk is om jezelf niet onder druk te zetten al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.Kidneybean schreef: ↑23-10-2025 11:53Ik word er best verdrietig van dat prenataal kolven niet wil lukken hier. Ik krijg max 0.2 ml eruit per dagiedereen in mijn omgeving lukt het wel en hebben spuitjes vol en ik niet. Ik wil gewoon opgeven inmiddels.
Je pense donc je suis
donderdag 23 oktober 2025 om 17:57
donderdag 23 oktober 2025 om 19:05
Dat krijgt de baby toch zowiezo bij start borstvoeding? En dan is je lijf er klaar voor.Kidneybean schreef: ↑23-10-2025 17:57Colostrum opvangen voor de baby geboren wordt. Schijnt heel voedzaam te zijn voor de baby vanwege oa het hoge vetpercentage. Dit wordt opgevangen met spuitjes.
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 23 oktober 2025 om 19:23
Goddamn, ik vloek altijd op werklui die wel komen kijken maar nadien nooit een offerte sturen ...
Maar dit keer wil ik - na je bezoek vanmiddag - gewoon eigenlijk geen prijsbestek ontvangen. Kwestie van mezelf een hart-verzakking te besparen.
*jammer dat ze de bekendste keet van de regio zijn en bij de halve straat al hebben geklust, dus die offerte zal er wel komen*
Ik weet alleszins weer waar ik voor werk de komende 5 jaar.
Maar dit keer wil ik - na je bezoek vanmiddag - gewoon eigenlijk geen prijsbestek ontvangen. Kwestie van mezelf een hart-verzakking te besparen.
*jammer dat ze de bekendste keet van de regio zijn en bij de halve straat al hebben geklust, dus die offerte zal er wel komen*
Ik weet alleszins weer waar ik voor werk de komende 5 jaar.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
donderdag 23 oktober 2025 om 20:03
Hier ook niet gelukt hoor, kwam geen druppel uit voordat baby geboren werd. Tenzij je verwacht dat baby prematuur is, is er ook niet veel meerwaarde. Zou het lekker laten gaan, er ligt voor veel vrouwen al genoeg druk op de borstvoeding.Kidneybean schreef: ↑23-10-2025 11:53Ik word er best verdrietig van dat prenataal kolven niet wil lukken hier. Ik krijg max 0.2 ml eruit per dagiedereen in mijn omgeving lukt het wel en hebben spuitjes vol en ik niet. Ik wil gewoon opgeven inmiddels.
vrijdag 24 oktober 2025 om 10:17
Ik heb ook prenataal gekolfd en bij mij kwamen er ook slechts wat druppeltjes uit. Naar mijn idee was dat prima. Ik deed het nl niet om een voorraad in huis te hebben maar zodat de borstvoeding goed op gang komt zodra de baby er is. Als ze geboren zijn hebben ze een maag zo groot als een druif dus spuitjes vol hoeft niet.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
vrijdag 24 oktober 2025 om 10:26
Je hebt het gelukkig nu achter de rug!!
Heb het zelf ooit een weekend gedaan. Alles moest samen gedaan worden. Was toen blij dat we weg konden.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in