Wat is jouw guilty kerst pleasure?
woensdag 29 oktober 2025 om 12:33
woensdag 29 oktober 2025 om 12:36
woensdag 29 oktober 2025 om 12:37
Qut.
woensdag 29 oktober 2025 om 12:38
Je was me voor.
Maar laat ik maar antwoord geven op wat ik denk dat gevraagd wordt: hysterische kerstboom. Zoveel mogelijk glitters en prullaria erin. Hoe meer kitsch hoe beter!
woensdag 29 oktober 2025 om 12:47
Een heel simpel, oncreatief kerstdiner, dat jaar na jaar exact hetzelfde is: coquilles (gekocht) in de oven, gekookte kreeft (gekocht) met garnituur en vanilleijs met chocoladesaus.
Geen planning vereist, geen kookboeken bestuderen, geen proefsessies... Gewoon ieder jaar hetzelfde en omdat we dit maar 1 keer per jaar eten, smaakt het altijd.
Heerlijk.
Geen planning vereist, geen kookboeken bestuderen, geen proefsessies... Gewoon ieder jaar hetzelfde en omdat we dit maar 1 keer per jaar eten, smaakt het altijd.
Heerlijk.
woensdag 29 oktober 2025 om 12:52
Bedankt voor de eer!
Ik had een heel schandalig genoeg beloofd, dus hier komt het: ik koop elk jaar musketkransjes (rode) en die verstop ik in de kast. Dan eet ik elke avond in mijn eentje zo'n krans en doe dat op een uiterst onbehoorlijke wijze: ik schraap alle musket met mijn tanden eraf en stop vervolgens dat hele kransje in mijn muil.
Ik had een heel schandalig genoeg beloofd, dus hier komt het: ik koop elk jaar musketkransjes (rode) en die verstop ik in de kast. Dan eet ik elke avond in mijn eentje zo'n krans en doe dat op een uiterst onbehoorlijke wijze: ik schraap alle musket met mijn tanden eraf en stop vervolgens dat hele kransje in mijn muil.
rabarbara wijzigde dit bericht op 29-10-2025 12:52
2.40% gewijzigd
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 29 oktober 2025 om 13:01
woensdag 29 oktober 2025 om 13:03
O ja, eens.Taskmaster schreef: ↑29-10-2025 13:01Zeker zin om in de kerstvakantie een quilt te maken.
En verder ben ik (zo ongeveer als enige van de familie) dol op gourmetten. En ga ik ook graag naar de nachtmis, maar dat is heel schijnheilig van mij want ik geloof niks van wat ze daar verkondigen. Maar je kunt wel lekker meezingen.
woensdag 29 oktober 2025 om 13:11
En voor mij stiekem ook deze: https://www.youtube.com/watch?v=cmm1gt_2SkQ
Si abra la puerta hay lobos.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in