Wat is jouw guilty kerst pleasure?
woensdag 29 oktober 2025 om 12:33
woensdag 29 oktober 2025 om 13:45
woensdag 29 oktober 2025 om 13:48
Thuiskomen van feest 2 of 3, de keuken induiken, een groot glas wijn inschenken en neerploffen op de bank. En daar van tevoren al zwaar naar uitkijken.
De gourmet is meestal voor Oudjaar.
Als ik één van de feestjes thuis organiseer is de helft van de tijd mijn voorgerecht een oer-ouderwetse garnalen- of scampi-cocktail.
De gourmet is meestal voor Oudjaar.
Als ik één van de feestjes thuis organiseer is de helft van de tijd mijn voorgerecht een oer-ouderwetse garnalen- of scampi-cocktail.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
woensdag 29 oktober 2025 om 13:48
Ok bedankt, dit moet ik nu ook*Bladoor* schreef: ↑29-10-2025 13:42Ik heb een matchende kerstpyjama voor hond en mezelf aangeschaft.
https://www.sparkpaws.eu/collections/ch ... as-onesies
woensdag 29 oktober 2025 om 13:50
Deze link mogen mijn tienerdochters dus echt nooit zien.*Bladoor* schreef: ↑29-10-2025 13:42Ik heb een matchende kerstpyjama voor hond en mezelf aangeschaft.
https://www.sparkpaws.eu/collections/ch ... as-onesies
woensdag 29 oktober 2025 om 13:51
Je begrijpt sowieso het topic niet
woensdag 29 oktober 2025 om 13:57
woensdag 29 oktober 2025 om 13:57
He ja, gezellig dit
She is home at the sea; her soul a part of it's deep melody.
woensdag 29 oktober 2025 om 13:59
woensdag 29 oktober 2025 om 14:00
Melamine kerstborden van action die ik ooit eens kocht toen de kinderen klein waren en die ze nu 12+ jaar verder nog steeds willen hebben als we ontbijten met Kerst.
Op 24 december aan het einde van de middag naar de supermarkt gaan om te kopen wat er enorm afgeprijsd is, want niets is zo lekker als iets met een kortingssticker. Sowieso nog weken na Kerst kerstspullen kopen en eten, omdat iemand dat toch moet doen.
En een ijstaart. Vroeger kregen we er weleens eentje van de snackbar (dat was een enorm bijzondere gebeurtenis), nu haal ik zo'n lekker grote stam van Aldi ofzo.
Op 24 december aan het einde van de middag naar de supermarkt gaan om te kopen wat er enorm afgeprijsd is, want niets is zo lekker als iets met een kortingssticker. Sowieso nog weken na Kerst kerstspullen kopen en eten, omdat iemand dat toch moet doen.
En een ijstaart. Vroeger kregen we er weleens eentje van de snackbar (dat was een enorm bijzondere gebeurtenis), nu haal ik zo'n lekker grote stam van Aldi ofzo.
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 29 oktober 2025 om 14:00
woensdag 29 oktober 2025 om 14:17
Daarom koop ik alleen eetbare meuk. Ik doe het werk van de Heer!
Si abra la puerta hay lobos.
woensdag 29 oktober 2025 om 14:18
Ik ook. Het voelt toch kerstiger als ik mij 2 heb zitten vervelen.Taskmaster schreef: ↑29-10-2025 13:01Zeker zin om in de kerstvakantie een quilt te maken.
En verder ben ik (zo ongeveer als enige van de familie) dol op gourmetten. En ga ik ook graag naar de nachtmis, maar dat is heel schijnheilig van mij want ik geloof niks van wat ze daar verkondigen. Maar je kunt wel lekker meezingen.
Ik ben niet van een fancy kerstmaaltijd. We hebben een paar jaar iets van vakenshaas met snijbonen, erwten, salade, nieuwe aardappelen gehad. En ijs toe. Lekker en makkelijk klaar te maken.
Veel Hallmark kerstfilms.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 29 oktober 2025 om 14:19
Irregular_Choice schreef: ↑29-10-2025 13:25Skyradio is toch The Christmas station?
Ik ben echt gek op kersttruien. Heb een hele collectie! Heb er inmiddels een stuk of 10kom kerstdagen te kort dus eigenlijk! Hier een greep uit de collectie :
[...]
![]()
Ik heb niet veel met kerstige kleding, maar die zou ik dragen zolang als het weer het toelaat! Al is het maar om iedereen te laten:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
woensdag 29 oktober 2025 om 14:23
woensdag 29 oktober 2025 om 15:05
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in