Wat is jouw guilty kerst pleasure?
woensdag 29 oktober 2025 om 16:08
woensdag 29 oktober 2025 om 16:20
woensdag 29 oktober 2025 om 16:35
Voor mij ook maar alleen niet stiekem.Rabarbara schreef: ↑29-10-2025 13:11![]()
En voor mij stiekem ook deze: https://www.youtube.com/watch?v=cmm1gt_2SkQ
En altijd met kerst een 1000 stukjes puzzel maken.
Alles gaat voorbij
woensdag 29 oktober 2025 om 16:36
Mijn traditie is mijn man thuis laten bij het kopen van de kerstboom...hij is fan van flikkerende kerstlichtjes in allerlei kleuren. Het duurde even voor ik het doorhad. Eerst kon ik nog zeggen dat we nog een mooi snoer hadden, maar een paar jaar terug moest het vervangen worden. Hij naar het tuincentrum en hij kwam dus niet met warm licht thuis, maar met dat vreselijke gekleurde snoer incl. flikkerfunctie. Sindsdien sleur ik de boom zelf in de auto.
Verder all you need is love in foute kersttrui, pannenkoeken en 1 dag een chique diner: nu kan ik niet goed koken dus er gaat altijd wel iets mis. We laten het maar gebeuren. Natuurlijk ook wel wat familiebezoek maar niet te formeel.
Verder all you need is love in foute kersttrui, pannenkoeken en 1 dag een chique diner: nu kan ik niet goed koken dus er gaat altijd wel iets mis. We laten het maar gebeuren. Natuurlijk ook wel wat familiebezoek maar niet te formeel.
woensdag 29 oktober 2025 om 16:46
woensdag 29 oktober 2025 om 16:49
Ik geef het aan de basisschool waar mijn kind werkt.Irregular_Choice schreef: ↑29-10-2025 16:08Hier ook! Paar jaar terug alle kerstspullen in kleuren die ik niet meer gebruik naar de kringloop gebracht.
Alles gaat voorbij
woensdag 29 oktober 2025 om 17:06
Zodra de kerstafdeling in de bijenkorf er is (en die is er al!) ga ik erheen en koop een kerstbal of ornament.
Guilty pleasure: gourmetten natuurlijk
woensdag 29 oktober 2025 om 17:20
Gewoonte waar ik mee begonnen ben toen ik nog single was en nog steeds doe. Gedurende het hele jaar koop ik kleine cadeautjes voor mijzelf die ik dan meteen al inpak en apart leg, zodat ik rond Kerst meestal niet meer precies weet wat ik allemaal heb gekocht. Met Kerst gaat alles onder de boom en pak ik het uit, nu ook met cadeautjes voor vriend erbij.
woensdag 29 oktober 2025 om 17:30
woensdag 29 oktober 2025 om 17:40
- helemaal geen kerstversiering. Eventueel een groene krans met echt groen en zeker geen glitters.
- veel cadeautjes. Perfect ingepakt. Veel boeken.
- Takkie-kerstsokken. Maar die draag ik heel het jaar door.
- de Sound of Music. Als herinnering aan een veel te vroeg overleden vriend.
- veel cadeautjes. Perfect ingepakt. Veel boeken.
- Takkie-kerstsokken. Maar die draag ik heel het jaar door.
- de Sound of Music. Als herinnering aan een veel te vroeg overleden vriend.
geen motto. Na knolselder en pastinaak: Lucy!
woensdag 29 oktober 2025 om 18:18
Wij maken de kerstgroep altijd zelf, met klei van DAS, en dan beschilderen we de figuren met inferieure plakkaatverf van Action. Dat is misschien ook wel een rare kerstgewoonte maar ik vind het altijd heel gezellig.
woensdag 29 oktober 2025 om 19:14
Alles is een lekker hysterisch hier. kerstboom vol heerlijke kitch, tuin en de rest van het huis vol kerstzooi! En als dat allemaal af is een grote bak opgeschuimde chocomel, waarbij ik ik met gemak een heel pak kerstkransjes met van die suikertjes erop leegvreet. (Let op, niet, ik herhaal NIET met amandelschaafsel!)
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in