Entertainment alle pijlers

Rechtszaak Marco Borsato

28-10-2025 11:31 1083 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2025 13:10
Reden: titel aangepast
0.00% gewijzigd
Stressed is just desserts spelled backwards
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:12
Jeroen Pauw: er is nogal een losse seksuele moraal in dat gezin. De vraag is hoe gedraag je je in zo'n gezin en in hoeverre doe je mee. We hebben appjes gezien en vragen ons af waarom hij daar zo in meegaat.

Knoops: hij is daar niet meegegaan. Hij heeft er wat van gezegd want er was een hele vriendengroep die had er last van.

Pauw: appjes: Ik kan je niet zoenen, want ik heb keelontsteking maar ik kan wel je billen aanraken.

Mevrouw Koops: dat was een spelletje met de vriendengroep. En ik knuffel ook met m'n kleinkinderen en geef ze ook een zoentje.
Djiezus! :facepalm:

Ik ga maar niet kijken want ik denk dat ik m'n tv sloop.
Ook een Pluviofiel
granny71 schreef:
30-10-2025 23:13
Waarom zitten ze dan op televisie hun verhaal te vertellen?
Omdat ze ijdel zijn?

Het wemelt op televisie van de mensen die echt geen publiciteit meer nodig hebben. Maar een uitnodiging om weer eens met je kop op te tv te mogen verschijnen om het volk uit te leggen hoe de vork in steel steekt, streelt toch het ego.
Tjonge al deze details nu op tv zijn ook niet echt goed voor hem. Mijn god, je zou Leontien zijn of zijn kinderen.
Paradise schreef:
30-10-2025 23:16
Omdat ze ijdel zijn?

Het wemelt op televisie van de mensen die echt geen publiciteit meer nodig hebben. Maar een uitnodiging om weer eens met je kop op te tv te mogen verschijnen om het volk uit te leggen hoe de vork in steel steekt, streelt toch het ego.
100%
Frizz schreef:
30-10-2025 23:14
Het werd niet geaccepteerd as hij niet meedeed. Maar ff serieus hij is een grote vent, hij werd toch niet in elkaar geslagen als hij niet meedeed?

Pauw gelooft er helemaal geen ene klap van. Hij accepteert helemaal niet wat de Knoopsen zeggen.
Hij werd niet geaccepteerd ammehoela zeg! Gewoon gelul!
Echt zo intens te doen met dat arme kind dat hier de dupe van is geworden.
Het is wat het is
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:16
Knoops: er is nooit een grens over gegaan
Jeroen: Maar Marco zegt zelf ook dat hij ongepast bezig is geweest?
Hun definitie van "grens" ligt waarschijnlijk anders dan bij de doorsnee Nederlander / Benelux'er.

Met volwassen vrouwen dook hij het bed in en ging hij vreemd.
Bij pubers zat hij enkel op het bed terwijl hij heel goed wist dat ze naakt waren.

In die zin ligt de grens waarschijnlijk bij hen op "hij heeft er geen seks mee gehad".
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Joppie schreef:
30-10-2025 23:18
Hij werd niet geaccepteerd ammehoela zeg! Gewoon gelul!
Echt zo intens te doen met dat arme kind dat hier de dupe van is geworden.
Hij was nota bene de reden van die vriendengroep. Het ging om de fanclub. Hij was de koning.
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:17
Tjonge al deze details nu op tv zijn ook niet echt goed voor hem. Mijn god, je zou Leontien zijn of zijn kinderen.
Prima, laat ze zijn graf maar heel heel diep maken.
Ook een Pluviofiel
Nu maken ze van den Heuvel zwart dat hij gestuurd zou hebben. Jeroen: waarom heb je hem dan niet opgeroepen als getuige? Knoops: dat is onze taak niet. Huh???
Knoops: zijn narrative vind steun in alles wat gehoord is. Narrative zegt hij. Opvallende woorkeus
Ik snap niks van die zogenaamde beïnvloeding. Mag je als slachtoffer dan met niemand afstemmen over of je al dan niet aangifte wil gaan doen?
Djessy schreef:
30-10-2025 23:19
Prima, laat ze zijn graf maar heel heel diep maken.
En Marco graaft zelf mee aan zijn eigen graf.
Het is wat het is
Over de ordners zegt Knoops; als de rechter niet tot vrijspraak komt, dan willen wij al die verhoren krijgen. Dat zijn dus documenten van het onderzoek niet de ordners van Borsato zelf.
Verder zei er ook helemaal niemand wat aan tafel maar ieders houding sprak boekdelen.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:22
Ik snap niks van die zogenaamde beïnvloeding. Mag je als slachtoffer dan met niemand afstemmen over of je al dan niet aangifte wil gaan doen?
Tuurlijk wel het is heel gebruikelijk dat een slachtoffer wordt gecoacht en bij wordt gestaan.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:24
Verder zei er ook helemaal niemand wat aan tafel maar ieders houding sprak boekdelen.
Opvallend inderdaad.
Grappig ook dat mevrouw Knoops nog steeds haar jas aanhad. Waarschijnlijk snel weer weg. Tijd is geld, hè
Ik zou echt zo'n slechte advocaat zijn, dit soort figuren zou ik dus niet kunnen verdedigen.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
30-10-2025 23:27
Ik zou echt zo'n slechte advocaat zijn, dit soort figuren zou ik dus niet kunnen verdedigen.

Je hebt ook advocaten die een stuk stijlvoller hun client verdedigen.
Djessy schreef:
De Knoopsjes brachten het er ook niet goed vanaf. Totaal ongeloofwaardig verhaal.
Frizz schreef:
30-10-2025 23:29
Je hebt ook advocaten die een stuk stijlvoller hun client verdedigen.
Maar ik zou het gewoon niet kunnen, gewoon helemaal niet.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
En rechter?
Bontebok schreef:
30-10-2025 23:29
De Knoopsjes brachten het er ook niet goed vanaf. Totaal ongeloofwaardig verhaal.
Dat is zeker zo. Maar die staan daar dus willens en wetens te liegen en te draaien etc. Dát zou ik niet kunnen.
Ook een Pluviofiel
Paradise schreef:
30-10-2025 23:32
En rechter?
Ook niet.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
30-10-2025 23:33
Ook niet.
Lijkt mij ook lastig en zwaar.