Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 23 juli 2009 om 23:55
Veel plezier Poppie!
Erykah, mooie schilderijen! Daar hou ik wel van! Hoe lang ben je met één schilderij bezig?
Morgen heb ik een 'beauty-dagje'. Ik moet voor mijn nagels, maar denk dat ik morgenochtend alvast even langs loop en kijk of ik er nog een massage of gezichtsbehandeling en zonnebankje bij kan boeken. Even mezelf vertroetelen.
Word nu ook heerlijk vertroeld door mijn katjes, die knuffelen me helemaal kapot .
Waar gaat het weekendje met collega's heen?
Lieverds, ik duik nu mijn bedje in. Ik ben echt heel erg blij met jullie lieve woorden!
Erykah, mooie schilderijen! Daar hou ik wel van! Hoe lang ben je met één schilderij bezig?
Morgen heb ik een 'beauty-dagje'. Ik moet voor mijn nagels, maar denk dat ik morgenochtend alvast even langs loop en kijk of ik er nog een massage of gezichtsbehandeling en zonnebankje bij kan boeken. Even mezelf vertroetelen.
Word nu ook heerlijk vertroeld door mijn katjes, die knuffelen me helemaal kapot .
Waar gaat het weekendje met collega's heen?
Lieverds, ik duik nu mijn bedje in. Ik ben echt heel erg blij met jullie lieve woorden!
donderdag 23 juli 2009 om 23:59
vrijdag 24 juli 2009 om 00:07
quote:Erykah schreef op 24 juli 2009 @ 00:03:
Een schoen op je anjer? huuh huuuh...ik snap hem niet?
Hoe gaat met je dipje lief Appeltie?
anjer als in...ster, zuignap, krentje
Was weer ff pet. Overvalt me ook gewoon, maar ben lekker een uur gaan wandelen met mn ifoontje met een muziekje aan. Was erg lekker.
Zozo dus TH komt lekker langs. Doe wat GHB in zn cola zou ik zeggen Of in de pasta...
Een schoen op je anjer? huuh huuuh...ik snap hem niet?
Hoe gaat met je dipje lief Appeltie?
anjer als in...ster, zuignap, krentje
Was weer ff pet. Overvalt me ook gewoon, maar ben lekker een uur gaan wandelen met mn ifoontje met een muziekje aan. Was erg lekker.
Zozo dus TH komt lekker langs. Doe wat GHB in zn cola zou ik zeggen Of in de pasta...
vrijdag 24 juli 2009 om 00:11
vrijdag 24 juli 2009 om 00:13
quote:Erykah schreef op 24 juli 2009 @ 00:11:
Aaaah nu valt het kwartje...omdat ik je een schop onder je kontje gaf! Afleiding is altijd goed....even je gedachten op wat anders...ennuh je weet mijn nummer he?
Ik hoef ZB toch niet te drogeren....hij is al slaapverwekkend genoeg van zichzelf. Hahahahaha geintje!
Aaaah nu valt het kwartje...omdat ik je een schop onder je kontje gaf! Afleiding is altijd goed....even je gedachten op wat anders...ennuh je weet mijn nummer he?
Ik hoef ZB toch niet te drogeren....hij is al slaapverwekkend genoeg van zichzelf. Hahahahaha geintje!