Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh, Mozz, ik HAAT guppies sinds ik ze als klein kind alleen maar zag vermeerderen in mn guppen bak.

Wat lief van PD, en wat goed dat je er toch iets van gezegd hebt!
O, dus je andere vrienden gaan wel naar terras? Dan zou ik gaan ja! (ook uit nieuwsgierigheid... hihi)

Xen met zo iemand omgaan (of erboven staan etc) gaat inderdaad vast makkelijker als je iemand langer kent... en van deze situatie met haar heb je ook weer geleerd... helpt vast voor de volgende keer.
Xen, lekker in bed gaan liggen, concentreren op de ontspanning van je lijf en hopelijk ga je dan niet liggen malen. Slaap lekker!
Ik vermoed dat vrienden op het terras zitten....
Mozz... ik moest wel een beetje glimlachen om je verhaal. PD die zo lief is, en dan de plank eigenlijk volledig misslaat. Ik kan me voorstellen dat dat wat tranen geeft, maar hoop dat je er ook om kan lachen. Maar nu niet meer wakker liggen om de vissen he?

Proost Pop... En laat je niet mee slepen he, dat kost je veel energie. Als jij geen onderwerp van discussie bent, probeer je dan zo neutraal mogelijk op te stellen. Dan kan je je vrienden ook het best steunen.
Oh Mozz, wat een triest verhaal maar eerlijk gezegd zie ik de humor er ook wel van in...met name die PD-actie. je schrijft t ook zo komisch op...sorry maar ik moet echt lachen. Zie t gewoon helemaal voor me!
Truste lieve Xen!
Pop, je klinkt alsof je al veeels te lekker zit op de bank met je roseetje

En inderdaad... guppen zijn best leuk totdat ze zich gaan vermenigvuldigen tot nachtmerrie-achtige-aantallen...
Xen; jij bent ook uniek en een lieve en sterke vrouw!

@Pop: Lekker doen waar je zelf zin in hebt!

@Mozz: Een heel begrijpelijk verhaal wat betreft je visjes!

@ Olive: Nog maar een roseetje?
Mozz, ik ga (glim) lachend naar bed
Doe mij er nog maar eentje Indi (had ik stiekem al ingeschonken )
Trusten lieve Xen!
Eerlijk gezegd..heb ik al een halve fles achter de kiezen..
Meisjes, ik drink water: ook goed?

Wat een verhaal Moz; grappig en triest tegelijk> mooi!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xen, achteraf gezien is het inderdaad eigenlijk best een komisch verhaal... maar dat voelde gister en vannacht absoluut niet zo... had echt toen hij de 'verrassing' achter zijn rug vandaan haalde zoiets van 'OOOO NEEEEEE!!!!' Volgens mij trok ik gewoon wit weg... en toch vond ik het zo lief! Wat een dilemma...

Trusten!
Water is ook goed Ing... Ik heb er ook een glas spa rood naast staan (watje... )

Indi, gij zuipschuit... lekker hoor!!! 't Is vakantie, een wijntje hoort erbij.
Haha, fijn dat ik je een glimlach heb kunnen bezorgen met mijn verhaal
Indi laat zich de wijn goed smaken zie ik. Proost!

Ik hou het bij mijn fruit en water... effe gezond vandaag.
..ja ik ben een zuipschuit..spa rood..best een goed idee!
Over spa rood gesproken Olive... ik was dus met PD in Spa en had een flesje gevuld uit zo'n bron (het smaakte daar echt als een soort van spa rood, maar dan nog iets metaliger). Haal ik net dat flesje uit mijn vakantietas... zit er gewoon roestbruine aanslag aan de binnenkant... yuk!
Yuk Mozz! Zat het water er nog in, of was het van de laatste druppels?

Euw... dat heb je ook binnen gekregen dan... (ok, daar moet je bij geen van de voedingsmiddelen over nadenken geloof ik...)
Moz; is je poep al bruin, darmkrampen? Of valt het mee?

Wel grappig dat het zo uit de bron ook zo smaakt.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 23 juli 2009 @ 23:15:

Moz; is je poep al bruin, darmkrampen? Of valt het mee?

Wel grappig dat het zo uit de bron ook zo smaakt.het lijkt me pas goed mis als je poep niet bruin is
Flesje zat nog vol water... bruin dus... sja... ze bouwen er hele kuuroorden omheen, dus het zal juist wel gezond zijn... blegh.

Lieverds, ik ga maar eens naar bed. Dit keer hopelijk geen nachtmerries over duizenden guppen die zich per dag verdubbelen, overvolle en overwoekerde aquariums, stuiptrekkende garnalen en plank-misslaande PD's

Iemand nog een goede relax tip voor het slapen gaan?
De poep is bruin hoor Ingel, haha! Maar heb het flesje mooi leeggekieperd. En van de slokken ter plekke in Spa heb ik eigenlijk niets gevoeld... voelde me die dag juist opperbest... toch gezond dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven