Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 24 juli 2009 om 00:36
quote:Erykah schreef op 24 juli 2009 @ 00:34:
Ja die niet te verklaren chemie. Wat maakt dat je flieft op iemand wordt?
Als ik terugdenk aan mijn ex....ik vond hem helemaal niet aantrekkelijk, konden het goed vinden met elkaar en in een keer sloeg de vonk over. En toen vond ik hem superleuk om te zien en was tot over mijn oren flieft.
ach wie weet dan
ik ben nu ineens heeeel flieft op mn bedje geworden Slaap lekker en dikke knuffels!
Ja die niet te verklaren chemie. Wat maakt dat je flieft op iemand wordt?
Als ik terugdenk aan mijn ex....ik vond hem helemaal niet aantrekkelijk, konden het goed vinden met elkaar en in een keer sloeg de vonk over. En toen vond ik hem superleuk om te zien en was tot over mijn oren flieft.
ach wie weet dan
ik ben nu ineens heeeel flieft op mn bedje geworden Slaap lekker en dikke knuffels!
vrijdag 24 juli 2009 om 00:42
vrijdag 24 juli 2009 om 03:48
*lamp aan*
Ik wil ook flieft zijn.......
6, mooi zo, qua formaat!! Spinnenwebben weg??
Doet me trouwens denken aan een vraag bij een spelletje:
Met welke action hero wi je seks:
a. Superman
b. Spiderman
c. de Hulk
Antwoord B leek me zo raar, wil je van je webben af, ga je seksen met een man die je in webben wikkelt!!!!
Ik wil ook flieft zijn.......
6, mooi zo, qua formaat!! Spinnenwebben weg??
Doet me trouwens denken aan een vraag bij een spelletje:
Met welke action hero wi je seks:
a. Superman
b. Spiderman
c. de Hulk
Antwoord B leek me zo raar, wil je van je webben af, ga je seksen met een man die je in webben wikkelt!!!!
vrijdag 24 juli 2009 om 09:14
Hé nachtbrakers!
Vleer is van haar spinnenwebben af? En hij heeft geen mini-piemol... Goed bezig!
Indi: heb je nou toch die hele fles wijn leeg gezopen Ik lag al in mijn bedje joh!
Miran: Mr X nog gezien op het tennisfeesie?
Het is tijd dat we allemaal flieft worden denk ik! Wedden dat het bankje dan gelijk leeg is!
Ik stap voorzichtig weer van het bankje af... Voel me goed vandaag! Wel heul veul regen hier...
Tijd voor koffie en een bammetje!
Vleer is van haar spinnenwebben af? En hij heeft geen mini-piemol... Goed bezig!
Indi: heb je nou toch die hele fles wijn leeg gezopen Ik lag al in mijn bedje joh!
Miran: Mr X nog gezien op het tennisfeesie?
Het is tijd dat we allemaal flieft worden denk ik! Wedden dat het bankje dan gelijk leeg is!
Ik stap voorzichtig weer van het bankje af... Voel me goed vandaag! Wel heul veul regen hier...
Tijd voor koffie en een bammetje!
vrijdag 24 juli 2009 om 09:42