Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
vrijdag 24 juli 2009 om 10:32
Goedemorgen
De laatste dingen aant regelen voor het feesje van vnvd; broodjes snijden, glitterpet, dingen uitprinten, vanmiddag opbouwen.
Iedereen een beetje goed geslapen? Hoe was het verder bij mr Aap Vleer?
Nog spannende weekeindplannen hiero?
Nog iemand vakantie na vandaag?
De laatste dingen aant regelen voor het feesje van vnvd; broodjes snijden, glitterpet, dingen uitprinten, vanmiddag opbouwen.
Iedereen een beetje goed geslapen? Hoe was het verder bij mr Aap Vleer?
Nog spannende weekeindplannen hiero?
Nog iemand vakantie na vandaag?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 24 juli 2009 om 10:37
Hoop ik ook Indi! Ze schrijft het op een leuke manier
Goedemorgen Ingel! Succes met de voorbereidingen voor het feestje!
Geen spannende plannen. Morgen is mijn beste vriendinnetje terug van vakantie, dus dan moet er enorm bij gepraat worden.
Vandaag is zowaar mijn laatste vakantiedag, boehoehoe. maandag weer aan het werk, getsie bah.
Goedemorgen Ingel! Succes met de voorbereidingen voor het feestje!
Geen spannende plannen. Morgen is mijn beste vriendinnetje terug van vakantie, dus dan moet er enorm bij gepraat worden.
Vandaag is zowaar mijn laatste vakantiedag, boehoehoe. maandag weer aan het werk, getsie bah.
vrijdag 24 juli 2009 om 11:10
Goedemorgen dames!
Kom alleen maar langs om even te zwaaien, heb het zoals gewoonlijk heel druk!
Mijn etentje gisteren was supergezellig, denk dat ik er wel weer een nieuw vriendinnetje bij krijg! Leuk!
Vandaag met Missie Thang op stap.....
Oh Reiz, leuk trouwens, dat je me gevonden hebt!!
Indi, veel plezier in Nijmegen, sla maar eens een lekker geuniformeerde man aan de haak
Fijne dag allemaal!
Kom alleen maar langs om even te zwaaien, heb het zoals gewoonlijk heel druk!
Mijn etentje gisteren was supergezellig, denk dat ik er wel weer een nieuw vriendinnetje bij krijg! Leuk!
Vandaag met Missie Thang op stap.....
Oh Reiz, leuk trouwens, dat je me gevonden hebt!!
Indi, veel plezier in Nijmegen, sla maar eens een lekker geuniformeerde man aan de haak
Fijne dag allemaal!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
vrijdag 24 juli 2009 om 11:20
Met MrAap gaat t allemaal goed. Leuke gesprekken gevoerd gisteren op de bank en ook in bed .
Wel merk ik dat ik nu stukken onzekerder begin te worden , wat wil hij , vind ie mij echt wel leuk e.d. T zal er wel bij horen ???
Wel raar dat ik mijzo voel want Aap geeft mij echt niet de indruk dat ie mij niet leuk vind , twijfelt o.d. Toen ik gisteren bij hem kwam had ie voor mij een banaan. (om terug te komen op grapje van paar weken geleden) en voor Yengo een bot. Zo lief !
Wel merk ik dat ik nu stukken onzekerder begin te worden , wat wil hij , vind ie mij echt wel leuk e.d. T zal er wel bij horen ???
Wel raar dat ik mijzo voel want Aap geeft mij echt niet de indruk dat ie mij niet leuk vind , twijfelt o.d. Toen ik gisteren bij hem kwam had ie voor mij een banaan. (om terug te komen op grapje van paar weken geleden) en voor Yengo een bot. Zo lief !
vrijdag 24 juli 2009 om 11:27
MT : hahaha
Ik kwam binnen bij Aap , rondleiding door zijn huis. Daarna op de bank geploft met koffie, daarna aan de wijn. En toen gebeurde het konden niet meer van elkaar afblijven. Aangezien eh zijn huis een bouwval is zijn we naar boven vertrokken. (grote kans anders dat buren ons konden zien ach was ook best spannend geweest misschien)
Boven lekker aan elkaar zitten friemelen , lekkere sex gehad. 1 nadeel .. onwies KRAAKbed.. Mennnn en t raam stond ook nog open
Ik kwam binnen bij Aap , rondleiding door zijn huis. Daarna op de bank geploft met koffie, daarna aan de wijn. En toen gebeurde het konden niet meer van elkaar afblijven. Aangezien eh zijn huis een bouwval is zijn we naar boven vertrokken. (grote kans anders dat buren ons konden zien ach was ook best spannend geweest misschien)
Boven lekker aan elkaar zitten friemelen , lekkere sex gehad. 1 nadeel .. onwies KRAAKbed.. Mennnn en t raam stond ook nog open
vrijdag 24 juli 2009 om 11:41
Ik heb wel kleurtjes hoor..maar ik heb een zwart vestje en een zwarte tas en zwarte schoenen
@Vleer; Klinkt goed hoor met mr. Aap! geniet ervan!
@MissT. Ik zwaai even terug! Fijn dat het etentje zo leuk was!
Ik had een vriendin aan de telefoon..dus ik ben nog niet gedoucht...
Ze wilde wel wat afspreken..donderdagochtend kan ze pas.. om half 1 moet ze weer weg..
@Vleer; Klinkt goed hoor met mr. Aap! geniet ervan!
@MissT. Ik zwaai even terug! Fijn dat het etentje zo leuk was!
Ik had een vriendin aan de telefoon..dus ik ben nog niet gedoucht...
Ze wilde wel wat afspreken..donderdagochtend kan ze pas.. om half 1 moet ze weer weg..