Welke kersttrui is het leukst van Hema?
maandag 3 november 2025 om 14:08
Ik heb nog steeds een beetje 'spijt' dat ik de Takkie en Siepie kersttrui van vorig jaar toch niet gekocht had want die vond ik helemaal geweldig en helaas kan ik um ook nog niet op Vinted vinden. Dus toen ik gister in de folder weer nieuwe kersttruien zag dacht ik van die ga ik meteen een halen zodat ik straks niet weer 'spijt' heb straks. Maar ik kan dus niet kiezen want ik vind ze alle 3 leuk, heb trui 3 gepast maar toen twijfelde ik dus weer of ik 1 of 2 niet leuker vind en beter te combineren, draagbaarder is:
Trui 1:

Trui 2:

Trui 3:

Ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden
Trui 1:

Trui 2:

Trui 3:

Ben wel benieuwd welke jullie het leukst vinden
maandag 3 november 2025 om 14:14
Alle drie leuk. Maar de onderste staat mij qua kleuren denk ik het mooiste dus daarom voor die gekozen. Ik draag nooit zwart (bleke huid vind het mij niet staan of in elk geval niks voor mij doen), maar misschien dat de bovenste ook nog wel leuk is door het rode in de trui.
Welke kleuren draag jij meestal to? Daar zou ik het vanaf laten hangen.
Welke kleuren draag jij meestal to? Daar zou ik het vanaf laten hangen.
maandag 3 november 2025 om 14:30
Ik draag allerlei kleuren maar meestal iets van roze, blauw of beige. Toen ik trui 3 aan had dacht ik even van misschien is het een beetje te. De witte vind ik leuk met dat rood maar de zwarte heeft Takkie en ik ben meer een honden dan kattenmens. Bij de witte ben ik dan weer bang dat er snel een vlek op komt die er niet meer uit gaat wat je nogal snel hebt met feestdagen.
maandag 3 november 2025 om 14:37
maandag 3 november 2025 om 14:43
Uit de OP: helaas kan ik um ook nog niet op Vinted vindenAnAppleADay schreef: ↑03-11-2025 14:34Als je die van vorig jaar het leukste vindt zou ik die van Vinted scoren, staan er vast genoeg die één keer gedragen zijn.
maandag 3 november 2025 om 15:12
maandag 3 november 2025 om 15:21
Ik vind 2 het leukste omdat die ook buiten de kerstperiode gedragen kan worden. En ik koop liever geen kleding in een lichte kleur. Te ingewikkeld met wassen.
Nummer 3 vind ik eigenlijk niet kerstig genoeg, maar ook niet neutraal genoeg.
Dus nummer 2.
Nummer 3 vind ik eigenlijk niet kerstig genoeg, maar ook niet neutraal genoeg.
Dus nummer 2.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 3 november 2025 om 15:31
Ik vind 1 het leukst, het meeste kersttrui qua kleur met dat rood-wit en door het contrast vallen de Siepies meer op.
Jammer dat 2 niet donkergroen met zwarte Takkies is, dan had ik 'm even leuk gevonden.
Mijn acryl hema kersttrui gaat al 5 jaar mee, ik koop normaal geen acryl maar die trui is heel fijn.
Jammer dat 2 niet donkergroen met zwarte Takkies is, dan had ik 'm even leuk gevonden.
Mijn acryl hema kersttrui gaat al 5 jaar mee, ik koop normaal geen acryl maar die trui is heel fijn.
maandag 3 november 2025 om 16:00
Heb gestemd op trui 3, maar dat is ook omdat ik Takkie leuker vindt. Het is wel een lekker hysterische trui, wat past bij fout.
Ik heb zelf een trui gekregen met hamsters van de AH paar jaar geleden en die vind ik persoonlijk echt saai en lelijk, maar is voor het geval er een foute kerst borrel is.
Trui 1 vind ik ook iets saai, maar wel makkelijk draagbaar buiten Kerst om, zou dit zelf sneller doen dan met trui 3 denk ik wel. Is ook meer of je van kleur houd of liever neutraal.
Ik heb zelf een trui gekregen met hamsters van de AH paar jaar geleden en die vind ik persoonlijk echt saai en lelijk, maar is voor het geval er een foute kerst borrel is.
Trui 1 vind ik ook iets saai, maar wel makkelijk draagbaar buiten Kerst om, zou dit zelf sneller doen dan met trui 3 denk ik wel. Is ook meer of je van kleur houd of liever neutraal.
maandag 3 november 2025 om 16:11
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in