Vrijheid, Gelijkheid, Zusterschap
vrijdag 7 november 2025 om 09:08
Een mooi initiatief dat ik graag wil delen.
Dag mensen! Nee tegen AZC staat op t punt om nr 1 te worden in de Nederlandse top 50 (een door AI gegenereerd nummer). Wij vinden dat schandalig en zijn daarom zoveel mogelijk mensen aan t berichten en aan t verenigen om iedereen online op te roepen een ander nummer massaal te gaan luisteren: Sophie Straat - vrijheid, gelijkheid, zusterschap, om die op 1 te krijgen. Doen jullie mee? Tis maar een klein verzet, maar wel belangrijk! Hier is de link: https://open.spotify.com/track/4EIM7QMh ... 84f1a246eb
Dag mensen! Nee tegen AZC staat op t punt om nr 1 te worden in de Nederlandse top 50 (een door AI gegenereerd nummer). Wij vinden dat schandalig en zijn daarom zoveel mogelijk mensen aan t berichten en aan t verenigen om iedereen online op te roepen een ander nummer massaal te gaan luisteren: Sophie Straat - vrijheid, gelijkheid, zusterschap, om die op 1 te krijgen. Doen jullie mee? Tis maar een klein verzet, maar wel belangrijk! Hier is de link: https://open.spotify.com/track/4EIM7QMh ... 84f1a246eb
Ars longa, vita brevis
vrijdag 7 november 2025 om 09:58
Je kunt ook een playlist aanmaken, nummer op repeat, geluid van telefoon uit en gaan met die banaan 
Je kunt hem op die manier ook 's nachts eindeloos op repeat laten spelen.
EDIT: oeps, ik lees net dat dit niet werkt, dat Spotify dit herkent als bot gedrag. Dan werkt het alleen als er andere nummers in de playlist staan en het volume niet op 0 staat. Dat kan alleen als je telefoon niet in de slaapkamer ligt
EDIT: oeps, ik lees net dat dit niet werkt, dat Spotify dit herkent als bot gedrag. Dan werkt het alleen als er andere nummers in de playlist staan en het volume niet op 0 staat. Dat kan alleen als je telefoon niet in de slaapkamer ligt
vrijdag 7 november 2025 om 11:04
Karrota schreef: ↑07-11-2025 09:58Je kunt ook een playlist aanmaken, nummer op repeat, geluid van telefoon uit en gaan met die banaan
EDIT: oeps, ik lees net dat dit niet werkt, dat Spotify dit herkent als bot gedrag. Dan werkt het alleen als er andere nummers in de playlist staan en het volume niet op 0 staat. Dat kan alleen als je telefoon niet in de slaapkamer ligt![]()
Je kunt het nummer op repeat zetten, daar hoef je geen playlist voor aan te maken. En als je je oortjes aansluit en naast je neerlegt, lijkt het net of je luistert.
vrijdag 7 november 2025 om 11:49
1 nummer eindeloos op repeat wordt dus gecanceld door Spotify.nerdopviva schreef: ↑07-11-2025 11:04Je kunt het nummer op repeat zetten, daar hoef je geen playlist voor aan te maken. En als je je oortjes aansluit en naast je neerlegt, lijkt het net of je luistert.
Dus ik zou zeker wel een playlist aanmaken met een paar nummers en dan die playlist op repeat zetten.
Dat van die oortjes is wel slim ja!
vrijdag 7 november 2025 om 15:36
Ik heb geen Spotify, anders had ik beslist meegedaan. Goede actie!
Deze actie van Hoopzaaiers wil ik ook graag onder de aandacht brengen. Hierbij werd mensen opgeroepen om een 'bloembrief' te schrijven naar hun gemeente, als dank voor het opvangen van mensen in nood. Dit ook als tegenreactie van alle demonstraties en haatcampagnes tegen AZC's. De actie is al afgelopen, maar dat hoeft je niet tegen te houden natuurlijk. Deze beweging heeft nog meer sympathieke en ludieke acties. Zo zaten zij onder andere ook achter de actie om een extreemrechtse demonstrant te sponsoren ten gunste van onder meer Vluchtelingenwerk. Ter inspiratie een link: https://www.degoedezaak.org/persbericht ... n-burgers/
Deze actie van Hoopzaaiers wil ik ook graag onder de aandacht brengen. Hierbij werd mensen opgeroepen om een 'bloembrief' te schrijven naar hun gemeente, als dank voor het opvangen van mensen in nood. Dit ook als tegenreactie van alle demonstraties en haatcampagnes tegen AZC's. De actie is al afgelopen, maar dat hoeft je niet tegen te houden natuurlijk. Deze beweging heeft nog meer sympathieke en ludieke acties. Zo zaten zij onder andere ook achter de actie om een extreemrechtse demonstrant te sponsoren ten gunste van onder meer Vluchtelingenwerk. Ter inspiratie een link: https://www.degoedezaak.org/persbericht ... n-burgers/
Ik vind hier dingen van.
vrijdag 7 november 2025 om 16:21
Sabeltandcavia schreef: ↑07-11-2025 15:36Ik heb geen Spotify, anders had ik beslist meegedaan. Goede actie!
Je kan ook gratis naar Spotify luisteren!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in