Afknappers

22-10-2025 14:57 413 berichten
N.a.v. het Held op sokken topic:

Je dacht dat iemand een heel leuk persoon was, tot diegene plots......
Welke afknapper heb jij meegemaakt?
Alle reacties Link kopieren Quote
Brabants/Limburgs accent
Kalend/dunnend haar maar niet gewoon afscheren
Lange nagels
50/50 willen
Plassen met open deur
Rommelig huis
Niet dagelijks douchen/zweetlucht
Gele/ plaktanden
"Content creator"
Kunstacademie ( niet om het vak, maar om de cultuur daarbinnen)
Non-monogamie
Vegetarier/vegan
Extreme politieke denkbeelden ( XR of juist Voorpost)
Veel drinken
Roken
Regulier drugsgebruik
Reisverslaafd ( elke maand de hort op en daar ook constant over opscheppen)
Redpilled
Bevriend met zijn ex
Handtastelijk naar vrouwen ( knuffels, schouderklopjes)
Lange baard
itsmineru wijzigde dit bericht op 07-11-2025 14:36
62.00% gewijzigd
Oubollige hobbies hebben, en/of een miniatuur treinrails met alles erop en eraan op zolder hebben staan en daar uren zoet mee zijn.

Een andere afknapper is een man met een maillot onder zijn lange broek, daar kan ik echt niet tegen.
En nog wel veel meer.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
apiejapie schreef:
26-10-2025 14:03
Nog nooit gehoord (en ben zelf een Brabander).
Vind het simpel klinken, alsof hij niet normaal kan articuleren.
Henk-und-Roelie schreef:
07-11-2025 14:07
Oubollige hobbies hebben, en/of een miniatuur treinrails met alles erop en eraan op zolder hebben staan en daar uren zoet mee zijn.

Een andere afknapper is een man met een maillot onder zijn lange broek, daar kan ik echt niet tegen.
En nog wel veel meer.
Maillot?😂
ItsMineru schreef:
07-11-2025 14:18
Maillot?😂
Ja, ooit eens meegemaakt :lol:
Henk-und-Roelie schreef:
07-11-2025 14:07

En nog wel veel meer.
Echt, zijn die er? :lol: Ik kan me er niks bij voorstellen maar daar zou ik ook op afknappen
Ik knap sowieso af op iemand die dom is ook al kan de persoon er zelf niets aan doen.

Een persoon die gemakzuchtig is of graag profiteert van anderen trek ik al helemaal niet. Gierig zijn vind ik ook vreselijk (niet te verwarren met zuinig zijn, dat vind ik iets anders)

En verder heel kinderachtig maar onderbroeken (ipv boxers) vind ik een echte afknapper
Pumpkinlover1991 schreef:
07-11-2025 14:31
Echt, zijn die er? :lol: Ik kan me er niks bij voorstellen maar daar zou ik ook op afknappen
:couple:
Rechts bleek. Anti LGBTQ+, anti klimaat, anti antiracisme(!?), etc. Toen dat aan het licht kwam (en ook wat voor werk ik doe) was diegene ook héél snel afgeknapt op mij.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
07-11-2025 14:45
Rechts bleek. Anti LGBTQ+, anti klimaat, anti antiracisme(!?), etc. Toen dat aan het licht kwam (en ook wat voor werk ik doe) was diegene ook héél snel afgeknapt op mij.
Klimaat ja, XR vind ik eng.
Bij mannen:
Mannen met een saaie kantoorbaan. Geen ambitie hebben om iets met zijn leven te doen behalve de dagelijkse sleur. Mannen zonder hobby's behalve films kijken en uitgaan met vrienden.

Eindeloos praten over dagelijkse details in zijn werk, of het leven van zijn collega's. Hoezo wil ik horen over mensen die ik nog nooit ontmoet heb? En dan totaal niet sensitief zijn dat ik hier echt geen interesse in heb :-[

Subplots of dialogen in films oplepelen... die ik niet gezien heb, omdat ik hem net gezegd heb dat ik niet hou van dit soort films (Blockbuster actiefilms, superhero-films, kinderachtige Hollywood-humorfilms).

Stinkadem
Stinkzweet (sommige mannen ruiken nog steeds lekker als ze zweten. Sommige mannen gewoon echt niet)
Of... teveel geurtjes (waarschijnlijk om dat stinkzweet te maskeren :biggrin: )

Mansplaining

Bij vrouwen én mannen:
Over veel onderwerpen geen mening hebben.
Dooddoeners en cliché's
blackqueen schreef:
19-11-2025 11:22
Bij mannen:
Mannen met een saaie kantoorbaan.
Maar geldt dat niet voor de meeste mannen? Als ik bij vriendinnen of nichtjes vraag wat voor mannen ze tegenkomen zijn dat over het algemeen geen leeuwentemmers of straaljagerpiloten.
Lang haar

Op de middelbare school crush gehad op iemand, jaren later had hij mij ook ontdekt maar inmiddels had hij dus wel een lange bos haar. Het klikte goed, het is nog steeds een leuke vent maar van die lange haren droog ik gelijk op (en ja, hij verzorgde het wel gewoon). Het is dus niets geworden, wel jammer.

Maar nu heb ik iemand met een millimetercoupure :love:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven