~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen dat het beter gaat Groenoogje. Leuk om je hier weer te zien in ieder geval. En de verjaardag van Ines klinkt goed.

Ik moet inderdaad wel even wennen aan het idee dat Bikkel met de taxi mee moet. Ik ga hem op de maandag en de woensdag zelf brengen. Dan hoeft hij niet eerst naar de BSO om daar na een paar minuten al opgehaald te worden door de taxi. gelukkig zit zijn school naast mijn werk, dus is dat logistiek haalbaar.

Het is momenteel inderdaad nogal heftig hier in huis. Bikkel is autistisch en is momenteel erg onrustig. Die combinatie levert nogal wat problemen op. We zijn enorm opgelucht dat hij is toegelaten in het speciaal onderwijs, want op een reguliere school was het mannetje ongetwijfeld verzopen.
Ja hoor, al 3 verjaardagen gemist! Hidde, Noisette en Ines super gefeliciteerd met jullie 4e verjaardag. dat jullie maar schandalig verwend zijn!!!

Wat een bekende verhalen over het gedrag van onze kleuters. Pfff heel vermoeiend idd (minime wil de godsgandse dag alleen maar vechten en stoeien)en dan zeker als we er nog een jonger kind bij hebben die alles wil wat grote broer ook doet; MAAR DAT LUKT NIET ALTIJD WHAAAAAAAA! Het baby speelgoed en de box allemaal al weggehaald, want Minime2 speelt alleen nog maar met autootjes. Wel erg schattig.

Nu de welbekende vraag: wat krijgen ze in godsnaam voor hun 4e verjaardag? Ik heb zelf al miniloco en een Carsauto gekocht. Van oma krijgt hij een step.......Dat was t, ideeën zijn welkom.

Reden voor zo laat schrijven is trouwens dat vriendlief zelf heeft besloten zijn baan op te zeggen, dus we hebben dezelfde stress situatie hier als Charly en Sams, maar dan ZONDER WW. zucht....Btw wel het hele bedrag van t gestolen wasgoed teruggehad van de verzekering en de bruiloften zijn allemaal voorbij. Nu zijn wij het enige niet-getrouwde stel in de groep. Heeft ook wel wat...

Madootje het valt me wel op dat jij nu meer accepteert dat Bikkel autistisch is, als ik t schrijven mag. Ik bewonder je openheid over jullie situatie en ben heel blij dat Bikkel goede begeleiding op Zijn nieuwe school krijgt.
Wat gaat het hard zo met de jarigen. Allemaal van harte en hopelij kzijn jullie lekker in het zonnetje gezet.

Findi, dat mag je schrijven hoor. Ik denk dat ik vanaf het begin af aan al niet zo'n moeite had met het accepteren dat Bikkel autistisch is. Ik heb alleen eerder ivm privacy niet teveel uit willen wijden op het forum. Maar aangezien het bijna niet te omzeilen is ben ik daar wat makkelijker in geworden. In het dagelijks leven zijn we heel open over wat er met Bikkel aan de hand is. Wij hebben liever dat mensen weten wat ze van hem kunnen verwachten. Anders wordt het mannetje alleen maar overvraagd en daar heeft niemand wat aan.

Tjonge, wat een dappere keuze van je vriend om zijn baan op te zeggen. Heeft hij wel al enigszinds uitzicht op wat anders? Ik ga in ieder geval duimen dat alle mannen weer vlot aan het werk kunnen. Ik heb zelf van de week te horen gekregen dat ik een vaste aanstelling krijg en ik besef me maar al te goed hoe zeldzaam dat momenteel is. Sterkte voor iedereen die daar middenin zit.
Kan Suzanne soms (regelmatig) wel achter het behang plakken. Wat kan ze kwaad op me worden zeg om helemaal niets. Alles kan ze zelf want ze is AL 4!!! Om moe van te worden. Als ik nee zeg begint ze te huilen. Ook zoiets raars, hopenlijk gaat deze fase snel over.

Mellanie probeert ook haar grote zus na te doen. Alleen lukt dat vaak niet. Mellanie is zoooo voorzichtig met alles. Echt een meisje , Suzanne is meer een "bouwvakker" .

Findi: Mooi dat alles vergoed is, maar ja wel zonde van de STQ kleding. Vaak vind je hetzelfde niet meer.

Madootje: Knap dat jullie er zo mee om kunnen gaan en zo open. Duidelijkheid boven alles.

Gefeliciteerd met je vaste aanstelling. Zeker bijzonder in deze zware tijden.

Voor alle mannen, succes met het vinden van werk.

Manlief is inmiddels bij de kaakchirurg geweest en is verlost van de pijn. Nu mag hij nogmaals naar de kaakchirurg voor een andere kies. Leuk vooruitzicht dus.

Tijdens de vakantie heeft Suzanne super geslapen. Geen nacht wakker geweest. Nu weer een paar dagen in eigen bed en het is weer ellende. Ze wordt zo 2 tot 3 keer per nacht huilend wakker.
Jeetje, wat slopend voor jullie en voor Suzanne zelf zeg zulke nachten. Zo te horen heeft jullie dame een pittig karaktertje. Hopelijk gaat het wat beter als ze na de vakantie naar school kan. Ik heb het idee dat de problemen met Bikkel er nu heftiger uitkomt omdat hij toe is aan school en hij thuis de uitdaging mist. Misschien is het bij Suzanne net zoiets?!
Zo ik heb een tijd niets van me laten horen sorry.

Hier gaat alles goed. Worden of zijn alle kids eerdaags alweer 4 jaar!

Nikki krijgt een 16 inch fiets voor haar verjaardag. Beetje te groot nog, maar anders zitten we weer tussen de 4 en 5 jaar. En dat nou voor sinterklaas te geven.........

Het fietsen gaat echt super goed. Hele stukken fietst ze al zelf mee, dus als ze strakjes naar school gaat kan ze op haar eigen fiets. Als ik niet al te veel haast heb dan hihiihihi. Ik ben wel benieuwd hoor elke ochtend om 8.30 uur op school staan met 3 aangeklede kinderen. We zullen wel zien.

Met Sofie gaat het ook erg goed. Echt helemaal zindelijk nu! wat scheelt ons dat een hoop kosten in de luiers zeg! Haar haren willen nog steeds niet echt groeien bovenop. De speldjes blijven niet hangen.

Met Tygo ook alles oke. Behalve dat hij nog steeds van die lekkere dikke groene snottebellen fabriceerd. 14 augustus weer naar de kno arts. En hij heeft al 8 tanden en 4 kiezen. Het heeft wat slapeloze nachten gekost, maar ze zijn door.

Hij loopt nu kleine stapjes los en praat volop. Papa, mama, auto, Nenna, zitten, o, o en hij doet een schaap na

Iedereen nog een fijne vakantie! Na de vakantie weer wat activer op het forum.
gefeliciteerd met Jurre!
Hiep hiep hiep hoera, Jurre is 4 jaar. Gefeleiciteerd met je vierde verjaardag.

Vervelend die grone snotterbellen. Misschien een optie om de amandelen te laten verwijderen?

Mellanie had ook altijd snotterbellen en looporen. Sinds de neusamdelen zijn verwijderd nergens meer last van.

Mellanie praat / brabbelt (nog) niet. Ze kan heel hard "papa" roepen alsof het uit haar tenen komt. Af en toe mama "op" zegt ze ook maar dan houdt het toch echt op. Ze is wel kampioen schreeuwen.

Wat ze ook goed kan in non verbale communicatie, wijst heel veel en pakt je vinger/kleding en trekt je ergens mee naar toe. Praten zit er voorlopig nog niet in.
Ernie gefeliciteerd met Jurre!! Hopelijk tussen de buien door nog een leuke verjaardag gehad!

Nou goed nieuws, vriend heeft een baan en kan maandag alweer aan de slag. Wat een opluchting zeg, gelukkig geen gat in het inkomen.

Jemig Tomaatje wat gaan jouw kids hard! (behalve het haar dan). Hier wordt nog met zijwieltjes gefiest en alleen auto's nagedaan en naar auto's gezwaaid, ben je geen auto, wordt er ook niet naar je gezwaaid . Sporadisch komt :"mama" voorbij, maar volgens mij is dat een wilde gok, haha!

jij ook gefeliciteerd Madootje met je vast aanstelling!
Wow Findi, wat goed! Wat zal dat een opluchting zijn.

En Ernie, gefeliciteerd met Jurre!
Nog gefeliciteerd met Ines, Noissette en Jurre!!!

En alvast gefeliciteerd met Nikki!

Hier veel brandweerwagens, een nieuwe (andere) aanhangwagen voor zijn tractor, een waterbaan en boekjes.

lekker verwend, was geslaagd.

Helaas was hij door een teek in zijn achterhoofd gebeten en moesten we op zijn verjaardag naar de dokter. :(

De teek bleek zo diep te zitten dat hij na veel gepulk, middels een verdoving (prik!) eruit gesneden is.

Hij heeft gegild en gehuild en ik wilde graag meedoen. Vond het zooooooooo zielig. Maar daarna was het eigenlijk gelijk over, de bink.

Nu maar hopen dat er geen leym in zat.

Wel raar hoor dat alle kindjes nu naar school gaan. Voor Hidde verandert er helemaal niets die zit al op school en blijft daar tot 6 jr gewoon naar toe gaan. heerlijk. geen leerplicht nog

daarom hebben we maar een vakantie geboekt 3 wkn naar spanje in januari.

nu veeeeeeeeel werken, best pittig met 2 kindjes.

Findi pittig hoor zelf je baan opzeggen in deze tijd! Hopelijk vind ie vlug weer een nieuwe leuke baan.

Enne moet eigenlijk zeggen dat ik nauwelijks problemen heb met hidde en buien. Ok hij is wel eens ondeugend, maar driftbuien ... nee. *prijst zich erg gelukkig *

Madootje fijn hoor dat Bikkel naar de speciale school gaat. enne mijn schoonmoeder is ook chauffeur voor een speciale school, hoop dat hij net zo'n lieverd krijgt!!!

Ga nu lekker slapen, moet morgenvroeg weer ontbijt maken.
Ernie nog van harte gefeliciteerd met Jurre em Tomaatje jij met Nikki! \

Heel veel plezier vandaag, hopelijk hou je het nog een beetje droog!~

Jij hebt inderdaad wel heel erg snelle kids, zit er iets in het water bij jullie?

F. loopt nu wel aan 1 hand en langs alles wat ze vast kan houden. Het is wel ook weer een enorme klimgeit, moet haar echt in de gaten houden.

Qua praten denk ik regelmatig een woord te herkennen (maar hoe graag wil je het horen... )

Moest donderdag met haar naar het CB en toen hield de arts een popje voor, zij hoorde toen ook dat F. pop zei . Dan zal het wel haha.

Ze is nog steeds een klein frummeltje, toen ze laatst zo ziek was is ze ook weer afgevallen, ze is nu ook weer niet fit (erg veel hoesten en last van een doorkomende kies, dus eet weer erg weinig).

Ze weegt nu 9,3 kilo en is 75,5 cm lang.

Ze hebbben op het CB nu een nieuwe grafiek, meer volgens de BMI om in de gaten te houden hoe het gewicht staat ten opzichte van de lengte: bij haar was het keurig in balans, mooi gemiddeld.

Ik kreeg verder een compliment voor mijn keurig opgevoede kinderen (ik dacht: kom eens thuis kijken...)

Findi, geweldig dat je vriend alweer een nieuwe baan heeft, heel wat minder stress!

Had hij het zo slecht naar zijn zin? Wel lef om dat in deze tijd te doen (baan opzeggen).

Mijn zwager heeft 2 jaar geleden zijn baan opgezegd zonder dat hij wat anders had en werkt nu als nood maar als nachtreceptionist in een hotel.

Barrel, knap hoor eigen bedrijf met 2 kleine kindjes! Hebben jullie oppas aan huis?
Hiep Hiep hoera, Nikki is 4 jaar.

Eigenlijk niets te vertellen vandaag.

Doei
quote:charly75 schreef op 20 juli 2009 @ 10:59:

Ze is nog steeds een klein frummeltje, toen ze laatst zo ziek was is ze ook weer afgevallen, ze is nu ook weer niet fit (erg veel hoesten en last van een doorkomende kies, dus eet weer erg weinig).

Ze weegt nu 9,3 kilo en is 75,5 cm lang.

Findi, geweldig dat je vriend alweer een nieuwe baan heeft, heel wat minder stress!

Had hij het zo slecht naar zijn zin? Wel lef om dat in deze tijd te doen (baan opzeggen).

Mijn zwager heeft 2 jaar geleden zijn baan opgezegd zonder dat hij wat anders had en werkt nu als nood maar als nachtreceptionist in een hotel.

Hij maakte veel uren, kreeg weinig waardering, had zogenaamd inspraak maar daar werd niet naar geluisterd, erg frustrerend! We hadden eigenlijk afgesproken dat hij eerst een andere baan zo zoeken en dan op zou zeggen, maar de volgende dag kwam hij thuis met de mededeling dat hij een maand vakantie had en daarna geen werk meer. Ik dacht dat ik ontplofte, maar goed 't komt goed..

In welke branche wil je zwager werken dan? En kan hij zich niet om laten scholen?

Wat betreft F. is Minime2 weer net een copie van jouw meisje, weegt hetzelfde, doet hetzelfde, dezelfde lengte en ook een klimgeit en idd ook een kies aan t doorkomen en niet eten (lees bakje macaroni door de kamer heen smijten)

Nikki nog gefeliciteerd met je 4e verjaardag
Sams jij morgen een topdag gewenst voor Amélie! Geef haar maar een dikke knuffel van ons!

Minime heeft iets raars, zondag was hij in het zwembad gevallen op zijn kin, gat erin, dichtgeplakt en geen last meer van. Maar vandaag heeft hij ineens steken in zijn hoofd, heel heftig en daarna trekt het weer weg. Maar een dagje aankijken met paracetamol, want de dokter kan niet veel doen. Best eng, hij gaat helemaal uit zijn plaat, met krijsen erbij...Misschien toch harder gevallen dan gedacht zondag.
HIEP HIEP HOERA Amelie is vandaag jarig!!

Sams van harte met je grote meid!

Ook Groenoogje (leuk dat je er weer bent!), Barrel, Ernie en Tomaatje nog van harte met jullie 4-jarigen.

We zijn zaterdag terug gekomen van vakantie. Was heerlijk. Lekker in en om het huis. Niet heel super zonnig weer maar wel veel buiten kunnen zijn, ook buiten gegeten, dat hoort op vakantie vind ik...

Alleen niet meer 2 weken met schoonouders... hadden er een hele voorstelling van gemaakt dat we ook dingen met zn 2-en konden doen. Als 's avonds na het eten, als de meiden in bed lagen, lekker wandelen en uit eten gaan. Helaas is het er niet van gekomen. Meiden gingen heel laat naar bed omdat het warm was in hun kamers, tja en na 22.00 ga je niet meer wandelen (tenminste bos in). En uit eten, schoonouders boden niet aan, zoals ze wel gedaan hadden voor we gingen dat wij dit konden gaan doen. Tja er om vragen vind ik lastig zeker omdat mn schoonmoeder ook de zorg heeft voor mn schoonvader, dus jammer genoeg....

En nog irritaties over kleine dingen in het huis... ehh nou ja weer iets geleerd

De meiden hebben zich goed vermaakt, ook met zn tweeen. Vond dit heel leuk om te zien.

Heb nog niet alles goed bij gelezen maar heel herkenbaar het gedrag. Hier ook nu een fase van Marit, huilen om ... als ze iets niet mag. En Lotje die alles na doet van haar grote zus maar dat nog niet altijd kan... zo frustrerend. Regelmatig gooit ze iets door de kamer heen, mn als ze iets niet mag...

Ze zegt als Marit iets krijgt of mag oid nu regelmatig; ikke ook! Klinkt heel grappig.

Wij vieren zondag Marit haar verjaardag. Ze krijgt van ons een step. Verder een lijstje gemaakt met voorleesboeken, miniloco, knutselspullen, tas met trommel en beker voor school, playmobiel, princessenjurk en elastiekjes en speldjes. Gisteren had Marit mn moeder aan de telefoon, zegt ze... ik krijg heel veel kadootjes!!

Maandag weer gewerkt. Zit je weer snel in het normale leven he. Hoop nu dat het ook hier weer zonnig weer wordt, kunnen we in ieder geval lekker naar buiten zondag!

En nu ook naar mn werk. Heerlijk geen files, mn de terug weg scheelt me dat een hoop. Moet vanmiddag naar de ha, controle van mn spiraaltje.. leuk...
Schrikken zeg Findi. Hoop niet dat het heel ernstig is. Maar als hij zo blijft krijsen hoop ik wel dat ze hem verder gaan onderzoeken. Zeker als je dit niet van hem kent.

HIEP HIEP HOERA VOOR AMELIE. Gefeliciteerd met je vierde verjaardag.

Findi: Hoe is het vandaag Minimie.

Lot: Jammer dat de verwachten anders waren van je schoonouders. Die gaan de volgende keer dus niet meer mee.

En irritaties komen snel als je iets anders had verwacht.

Hopenlijk heeft dat niet een schaduw op jullie vakantie gelegd.
En weer een 4-jarige erbij! Hieper de piep.....Hoera voor Amelie!

Hopelijk hebben jullie ook een leuke dag gehad!

Findi hoe is het met minime? Da's wel schrikken zeg, hopelijk gaat het gauw beter en anders echt aan de bel trekken hoor!

Grappig dat minime 2 precies gelijk opgaat met F.

Wij zijn vandaag naar de Efteling geweest: had 2 vrijkaartjes gewonnen bij de krant, kinderen t/m 3 jaar mochten nog gratis (dus als echte Nederlander ga je dan een dag voor T's 4e verjaardag.. )

Gelukkig heel mooi weer gehad en waarschijnlijk omdat de voorspelling niet zo best was was het gelukkig niet zo druk.

T. wil overal in, maar na de bobsleebaan was zijn broek toch wel nat. Held op sokken

Morgen is hij jarig, maar we vieren het zaterdag. Mijn zus is ook morgen jarig, gaan we daar maar een taartje eten.

Manlief moet morgen ook gewoon werken.

Wanneer mensen vragen wat hij wil hebben zegt hij standaard: playmobiel. Ben benieuwd of hij er straks ook daadwerkelijk mee gaat spelen.

Van ons krijgt hij een grote skelter (lang leve marktplaats)

We hebben nog wel even voor die tijd het fietsen zonder zijwieltjes geoefend: zagen de bui al hangen, heeft hij straks een skelter wil hij nooit meer op de fiets. Maar goed, het fietsen gaat goed *trots*

Even verder met foto's uploaden
HIEP ER DE PIEP HOERA VOOR T

Charly van harte en veel plezier alvast zaterdag.

Leuk dat de Efteling zo;n succes was, dat is nog eens leuk uitproberen met vrijkaartjes!

Nu stoppen, was gisteren te laat op mn werk... kan niet he zonder files (al controleert niemand me ik vind het niet kloppen, moet nu tanken dus ga)...
Gefeliciteerd met T Charly! Dat hij maar ondergedompeld mag worden in de playmobil En da's niet Nederlands hoor. Da's gewoon logisch als je kijkt wat voor'n toegangsprijzen ze rekenen.

En Sams gefeliciteerd met Amelie. Hebben jullie een leuke dag gehad?

Wat een schrik zeg Findi. Gaat het weer wat beter inmiddels?

Lot, wat jammer dat de gezamelijke vakantie wat tegenviel zo. Hoe vonden de meiden het dat opa en oma mee waren?
Er is er een jarig hoera, hoera. T. Gefeliciteerd met je vierde verjaardag.

Lot: Te laten komen op je werk!!!! En dat zonder file's??? Knap hoor. (hahahaha)
Het gaat gelukkig weer goed met Minime. Ik heb een paracetamolletje gegeven voor het slapen (onder dwang, ik voelde me heeel slecht) en hij is 1 keer wakker geweest 's nacht van de honger, even een eierkoekje gegeten en toen weer geslapen. woensdag heeft hij geen last gehad zegt hij. Vreemd verhaal, misschien toch van die dreun van zondag. (mijn schoonmoeder had t over een groeispeurt van zijn hersenen, ja hoor).

Gefeliciteerd T. met je verjaardag! Playmobiel is leuk!
Dag meiden.

Charly, jij gefeliciteerd met T.

En de rest, Jullie ook nog van Harte met jullie boys&girls. We schrijven al bijna 5 jaar, op naar een jubileum. Heb niet heel veel fut om te schrijven de laatste paar weken.

Lees elke avond op mijn mobiel even de laatste dingen, en daarna val ik met mob in mijn hand inslaap. Hoezo oververmoeid ?

Hoop dat jullie ook gezellig verjaardagen heb gehad en nog voor de boeg hebben! Ik ben blij dat het weer achter de rug is.

Zaterdag kinderpartijtje, zondag verjaardag gevierd voor de fam+vrienden, en gisteren nog een keer op de creche. Halleelujaaa zeg !

Amelie gedraagt zich ook in een keer als 4, mijn god, wat een houding had die vanmiddag zeg. Wat zeg ik 4, ze leek wel 6 ! Hahaha...

Ze lijkt de laatste 1,5 week weer iets rustiger. Maar als ze zo'n driftbui krijgt, pfoeee, verberg je dan maar. Denk gewoon dat het af en toe allemaal te snel voor haar gaat, en dat ze mee wil doen met alles, en dat het dan even niet lukt. Volgende week ha maar eens bellen voor de te strakke gedoe. Autorijden is hel, dus we doen alles op de fiets.

Findi, scarry van die knie zeg, ik zit hier nog te wachten op de eerste rit naar de ehbo, want die kleine stoot echt wel 5x per dag zijn hoofd of valt.

Leuk een dagje Efteling zeg, ik denk dat wij volgend jaar eerst maar Plopsaland doen.

Lot, herkenbare vakantie zo. Volgende keer weer met zijn 4tjes?

Ik ben sinds deze week weer onder behandeling bij manuele therapeut. Heb sinds 2 maanden zoveel last van hoofdpijn, dus dacht eigenlijk dat dit te maken had met mijn bekken-stuitje-rug verhaal. Dit had de osteopaat vorige keer gezegd, alles weer goed gezet, en hoofdpijn weg. Helaas kwam het dus weer terug.

Deze mevrouw besloot maandag buiten mijn nek en rug los te maken ook dat het nodig was mij te ondervragen waardoor die hoofdpijn zou komen ? En daar ging het balletje rollen.....Ben al sinds maandag aan het malen, dat ik een veels te druk leven leid, totaal geen moment voor mezelf en natuurlijk dat eeuwige gedoe met mijn bekken......

Vandaag adviseerde ze me dat het verstandiger zou zijn voor mijn lijf om minder te gaan werken, maw dat ik me voor 1 a 2 dagen per week ziek moet gaan melden. Dus daar ga ik dan maar het weekend eens overnadenken. Ik weet dat dit het beste is, maar hoe ga ik dit mijn baas vertellen....zucht...

Nou genoeg gezemel verhaal over mij. Zal binnenkort weer wat meer verschijnen op viva,

Morgen heerlijk dagje met vriendin naar Arnhem, haar trouwjurk ophalen. Heerlijk zonder kinderen. Eindelijk dagje voor mezelf. Zal me goed doen. 's Avonds lekker met vriendlief uit eten. Ook helemaal goed.

Zo nu nog even chillen en lekker slapen.
Heerlijk vooruitzicht Sams! Geniet er lekker van vandaag.

Sterkte met het maken van een keuze. Wat hebben wij moeders het soms toch lastig he. Moeder zijn, vrouw zijn, werknemer zijn enn alles super goed willen doen....

Vannacht heeft Marit me 2 uur bezig gehouden... steeds wist ze weer iets te vinden waardoor ze me ging roepen. Vissen in haar kamer, monsters, weet al niet meer precies wat. Vanmorgen zei ze dat het allemaal nare dingen zijn die in haar kamer komen. Afgesproken ze vanavond alvast weg te jagen voor ze gaat slapen...

Uiteindelijk om 04.15 uur een verhaaltje voorgelezen, iets gedronken, liedje gezongen en toen is ze gaan slapen.

Breekt wel op, ze ligt nu in ons bed naar het Zandkasteel te kijken..!

Gisteravond samen met vriendlief een kado voor haar gekocht. Gezellig even samen op pad. Buurmeisje -onze oppas - kwam oppassen (grappig ik SMS de haar of ze kon, vond ze heel gezellig was alleen thuis gisteren tot laat en vroeg of ze mocht blijven eten - nou de pannenkoeken gingen er bij allemaal wel in dus het was gezellig!).

Ook nog dichte schoenen in de uitverkoop gekocht voor Lotje, maatje groter dan ze nu heeft, moet passen vd winter!

Kado voor Marit staat nu bij de buren!

Was op tijd gister Truusje

En Jane voor als je nog meeleest: van harte met T!

Wat een snert weer. Get. Vanmiddag komen mn vriendin met haar 2 zonen, gezellig. Zo eerst alvast maar even cakejes bakken voor zondag (en kunnen we vanmiddag alvast voorproeven )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven