Wie is de Mol? Najaar 2025
zaterdag 1 november 2025 om 10:17
Vanavond op npo1 om 20.30 start het jubileumseizoen van Wie is de Mol?
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
Kandidaten zijn nog niet bekend, die voeg ik later toe aan deze post.
Wie kijk er mee?
De kandidaten;
* Dennis Weening
* Jurre Geluk
* Merel Westrik
* Anne-Marie Jung
* Kim Pieters
* Loes Haverkort
* Nathan Rutjes
* Sahil Amar Aïssa
* Richard Groenendijk
* Imanuelle Grives
djessy wijzigde dit bericht op 08-11-2025 23:01
39.20% gewijzigd
''Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!''
zondag 9 november 2025 om 21:25
Oe! Slim!Nogevendit schreef: ↑09-11-2025 21:17Die munt was een 10 yen munt. De 10e editie werd gehouden in Japan en daar was Kim de mol.
Goed opgemerkt hoor.
Dat is wel een hele goede hint.
zondag 9 november 2025 om 21:41
Dus dat er elke aflevering een hint zit die dan weer naar een ander seizoen verwijst, en daardoor een andere mol suggereert?
Dat zou het wel heel leuk maken.
Ik had het niet bedacht, maar ik denk dat het best een mogelijkheid is.
zondag 9 november 2025 om 21:46
Inderdaad. Ik vind de echte hints naar de mol altijd zo vergezocht dat ik nooit iets doe met hints. Voor mij valt Kim juist af als mol door deze hint. Als ze echt de mol dan leggen ze het er niet zo dik bovenop.
zondag 9 november 2025 om 21:55
Daar heb je gelijk in.
Ik vergeet nooit de hints van Inge Ipenburg, met haar gebarentekens.
Toen was er nog niet zoveel te vinden op internet.
En kon het er nog op dik bovenop liggen. Dat kan nu door social media niet echt meer.
Alles wordt zo ontzettend uitgeplozen en heel snel gedeeld, en de makers spelen daar vast heel goed op in door deze hints er in te stoppen
Ik vind dat wel leuk. Mensen toch proberen op het verkeerde been te zetten
Wat bij jou niet lukt hahaha
Ik blijf bij mijn mol Dennis.
zondag 9 november 2025 om 22:07
zondag 9 november 2025 om 22:11
Haha, dat heb ik ook al weer gemist.Nogevendit schreef: ↑09-11-2025 22:07Dat zou goed kunnen. Toen ze op een rij stonden zag ik Jurre de "o" en de "l" met zijn handen en armen maken. Maar ik vond hem ook erg zenuwachtig overkomen.
zondag 9 november 2025 om 22:28
Wat zal ik daar op zeggen.
Ik heb geen echte aanwijzing
Behalve dat ik in de vorige aflevering, ook na 3x terug luisteren, hem hoorde zeggen dat hij 8 jaar geleden de mol was.
En dat klopt niet.
(Het is al tegen gesproken, dat hij 18 zei ipv 8, maar ik ben niet overtuigd)
En in het vorige jublieum seizoen waar Jeroen de mol was, had ik in een van de eerste afleveringen al gezien dat hij de mol was, maar ik had me er niet aan vast gehouden.
Dus nu blijf ik bij Dennis, net zo lang tot hij er uit is.
Voor de show nog een klein beetje punten op Metel, omdat zij een stomme mol was in haar seizoen, en omdat ik mee wil blijven spelen in de poule.
Wat een kul reden he?
maandag 10 november 2025 om 22:53
Ik moest hier vreselijk om lachen: https://youtube.com/shorts/XqFRYR5MgDA? ... zFp75pr-9e
maandag 10 november 2025 om 23:43
Bij die testvragen kijk ik altijd in welke groep de meeste deelnemers zaten. Statistisch gezien heb je dan de meeste kans op een goed antwoord.
Alleen deze keer lukt dat niet, want vier kandidaten maakten het proefwerk, de andere vijf deden proefjes in het scheikundelokaal. Maar uit het scheikundelokaal is Richard al afgevallen, dus is de verdeling gelijk, vier om vier.
Ik heb nu maar gekozen voor het klaslokaal, want ik denk dat je daar meer kunt manipuleren wanneer je de Mol bent.
Alleen deze keer lukt dat niet, want vier kandidaten maakten het proefwerk, de andere vijf deden proefjes in het scheikundelokaal. Maar uit het scheikundelokaal is Richard al afgevallen, dus is de verdeling gelijk, vier om vier.
Ik heb nu maar gekozen voor het klaslokaal, want ik denk dat je daar meer kunt manipuleren wanneer je de Mol bent.
dinsdag 11 november 2025 om 07:39
Dit soort dingen vind ik altijd te duidelijk een molactie (als hij echt 8 zei) dat ik dan juist denk dat hij niet de mol isbartjes schreef: ↑09-11-2025 22:28Wat zal ik daar op zeggen.
Ik heb geen echte aanwijzing
Behalve dat ik in de vorige aflevering, ook na 3x terug luisteren, hem hoorde zeggen dat hij 8 jaar geleden de mol was.
En dat klopt niet.
(Het is al tegen gesproken, dat hij 18 zei ipv 8, maar ik ben niet overtuigd)
dinsdag 11 november 2025 om 10:52
Jahaha, dat Engels van Nathan.Nogevendit schreef: ↑10-11-2025 22:53Ik moest hier vreselijk om lachen: https://youtube.com/shorts/XqFRYR5MgDA? ... zFp75pr-9e
Leuk dat Mollenstreken er toch is, ik had het gemist.
dinsdag 11 november 2025 om 14:02
Die zijn dus allemaal door anderen aangewezen. Nathan was vooral buiten.Coffeegirl schreef: ↑09-11-2025 19:39En aangezien alleen het zwaarste vat goed was, heeft Nathan met een fout vat lopen mollen rollen.
Jurre zat lekker overal doorheen te beppen, maar het was overal weer chaos.
Ik hoop dat Nathan wint (of in ieder geval er lang in blijft)
dinsdag 11 november 2025 om 21:54
Ik ook. Merel geef ik ook goede kans, maar ik vind haar zo stom. Hoop echt dat zij het niet is in elk geval.
Wanneer maakte Jurre die tekens? Dan ga ik eens nakijken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in