Retourneren en opnieuw bestellen met korting?
dinsdag 11 november 2025 om 21:46
Hoi,
Ik had zaterdag een bestelling bij de Only gedaan. Nu is er vandaag 20% korting op alles, wat me € 37 bespaard zou hebben. Ik overweeg om de bestelling van zaterdag retour te sturen en het opnieuw te bestellen met korting, maar ik weet niet of dit “mag”… Weet iemand of dat kan, of gaan ze bij de klantenservice moeilijk doen?
Ik had zaterdag een bestelling bij de Only gedaan. Nu is er vandaag 20% korting op alles, wat me € 37 bespaard zou hebben. Ik overweeg om de bestelling van zaterdag retour te sturen en het opnieuw te bestellen met korting, maar ik weet niet of dit “mag”… Weet iemand of dat kan, of gaan ze bij de klantenservice moeilijk doen?
dinsdag 11 november 2025 om 22:59
dinsdag 11 november 2025 om 23:51
Ook mijn ervaring. En pas retour zenden als het artikel daadwerkelijk opnieuw geleverd is.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 12 november 2025 om 05:25
woensdag 12 november 2025 om 05:57
woensdag 12 november 2025 om 15:35
Niet iedereen heeft vrachtwagens vol geld die maandelijks binnen komen hè. Dan is 40 euro best wat.
Sowieso hoe snob ben je als je 40 euro niets vindt voorstellen?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 12 november 2025 om 17:18
Ik heb het zelfde gehad bij Zalando tijdens bestellen en toen ik het nog niet binnen had zag ik dat er korting was. Ik heb het verschil terug gekregen toen ik contact opnam.
In dit geval zou het opnieuw bestellen met korting en morgen meteen bellen. Mogelijk kunnen ze het verrekenen en je nieuwe bestelling nog annuleren? Wel omslachtig, maar zonde om het mis te lopen. Kun je achteraf betalen?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in