Geld & Recht alle pijlers

Black friday 2025

12-11-2025 06:49 17 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De elektrische tandenborstel van Nelleman is bezweken.

Het gesprek kwam daarna op Black Fridaydeals. Ga jij aanbiedingen bekijken (als het al aanbiedingen zijn) en/of heb je zaken op je lijstje staan?

Hier dus: een tandenborstel en bordspelprijzen om in de gaten te houden.
Hier ook op zoek naar een nieuwe elektrische tandenborstel!
Ik doe niet aan Black Friday, ik heb niks nodig en anders ga ik alleen maar onnodige spullen kopen. Dat geld spaar ik liever.
Ik heb net de nieuwe Google stramer gekocht, ter vervanging van mn oude Chromecast. Nu 80 ipv 119. Verder niet op zoek naar dingen, behalve misschien alvast een kerstcadeau voor vriend.
Misschien een nieuw matras.
En toevallig is mijn elektrische tandenborstel ook bijna aan vervanging toe.
Ik koop altijd een jaarvoorraad tandpasta, want die ik gebruik is alleen met Black Friday 2+3 gratis.
Soms dingen die ik goed op voorraad kan houden. Dus jaarvoorraad tandpasta, shampoo, soms wasmiddel en een bulk toiletpapier. Maar alleen als het echt veel voordeliger is, anders niet.
apppie schreef:
12-11-2025 07:50
Ik koop altijd een jaarvoorraad tandpasta, want die ik gebruik is alleen met Black Friday 2+3 gratis.
Haha ja deze inderdaad. En ik check de prijzen voor het speelgoed dat de kinderen op het verlanglijstje hebben gezet.
Veel dingen waren gisteren al in de aanbieding. Soms is singles day beter. Zoals Mac voor 11 euro ps. Maar ik zou zeker nu bf in de gaten houden.
Er waren al black friday deals, of iig afprijzingen, daarom houd ik pagina's altijd wel in de gaten. Zo waren ze bij Stoov al begonnen en heb ik daar met mooie korting wat gescoord, veel is inmiddels uitverkocht zag ik. En het was idd ook al singles day. Dat wist ik niet, maar aangezien ik dus bepaalde merken volg zag ik die korting wel op tijd voorbij komen en heb ik toe kunnen slaan. Love korting en daar wacht ik met liefde op!

Heb dus idd een lijstje met merken die ik volg voor bepaalde spullen die ik met korting graag wil hebben. Dan heb ik ook al eerder opgezocht wat het kost, zodat ik kan zien of het wel echt een goede aanbieding is.
Ligt het aan mij of zijn de winkels 'laat' dit jaar? Ik weet dat black friday pas op 28 november is maar ik kan me herinneren dat vorig jaar een hele maand overal aanbiedingen waren en ik overal in het centrum een maand lang overal black friday in de etalages zag. Nu nog bijna helemaal niks.

Hier is mijn mobiele telefoon aan vervanging toe en ik wil nog laarsjes kopen want die heb zijn versleten. Voor die telefoon die ik op het oog heb wacht ik nog even af of er een betere deal komt al is die nu al in de aanbieding. En ik houd wat lego in de gaten, dat laatste is niet echt nodig maar vorig jaar had je echt goede aanbiedingen.
Ik heb al veel korting per ongeluk gehad deze maand. 27 euro korting op een mp3speler voor in het zwembad en 170 euro korting op een Tefal pannenset.

Die laatste was in een outletwinkel (maar de set is ook gewoon nog voor de volle mep te koop op de website). Maar de eerste vermoed ik dat ik een actieprijs heb betaald, dat hij nu even wat duurder is gemaakt om dan eind november weer dik in de 'aanbieding' te gaan. Er stond toen ik 'm kocht dat ie 8 euro was afgeprijsd maar nu is hij dus ineens 27 euro duurder.... strange!
Wij moeten een nieuw koffiemachine (bonen). De stoppen vliegen er nu steeds uit :-o
Ik had een nieuwe rugzak nodig en had al een tijdje iets van Kapten & Son op het oog. Die was vorige week al met 30% black Friday korting en ik kreeg nog 5% extra vanwege aanmelden voor de nieuwsbrief. Ipv €120,- was hij nu nog geen €80,- :) heel blij mee!
Taskmaster schreef:
12-11-2025 12:30
Ik heb al veel korting per ongeluk gehad deze maand. 27 euro korting op een mp3speler voor in het zwembad en 170 euro korting op een Tefal pannenset.

Die laatste was in een outletwinkel (maar de set is ook gewoon nog voor de volle mep te koop op de website). Maar de eerste vermoed ik dat ik een actieprijs heb betaald, dat hij nu even wat duurder is gemaakt om dan eind november weer dik in de 'aanbieding' te gaan. Er stond toen ik 'm kocht dat ie 8 euro was afgeprijsd maar nu is hij dus ineens 27 euro duurder.... strange!
Dat doen veel winkels, mediamarkt is daar meerdere keren voor op de vingers getikt omdat het niet mag. Je mag bij van/voor alleen een prijs gebruiken als die al minimaal een maand zo is ofzo. Daarom hebben sommige webshops een lijstje tegenwoordig waarbij je kunt zien hoeveel korting je nu hebt.
Xantileppe schreef:
12-11-2025 12:38
Wij moeten een nieuw koffiemachine (bonen). De stoppen vliegen er nu steeds uit :-o

Moet je dan niet een nieuwe stoppenkast ipv een nieuwe machine?
Taskmaster schreef:
12-11-2025 14:37
Moet je dan niet een nieuwe stoppenkast ipv een nieuwe machine?
Nee, die is net vernieuwd en we hebben al verschillende stopcontacten geprobeerd. Het is enkel bij dit apparaat dat het er uit vliegt.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven